Ensi viikko on merkittävä,

MieliJaPide

9

131

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vittuileva-persu

Olen kanssasi samaa mieltä.
      Suomi pitää olla ystävällinen maa.
      Rikollisuutta en hyväksy ja ne , jotka rikollisissa tarkoituksissa on liikkeellä, pitää palauttaa kotiin.
      Ja siihen mukaan voisi liittä aina yhden suomalaisen rikollisen.

• Omamielipide

Minkä karkoitetaan Suomalainen rikollinen ennen muinoin Siperiaan oli käytäntö me sensiaan joudumme täällä elättämään tänne tulleita loisioita jotka tuevapaikan statuksella jotka raiskaavat ja tappavat kansalaisiamme rasismi taasen on meillä turhaa vouhutusta ei sitä juurikaan esiinny ja kaikilla on omat mielipiteensä ei niitä muuteta millään tälläisillä kamppanioilla muukalaisuus vastaisuun on Eurooppaassa lisääntynyt kylläkin ja siitä saa muukalaiset syyttää ihan itseään kuten meilläkin.

• kysäsin

Onneksi kaltaisesi on pieni vähemmistö!!!!!!!!!
        No tietenkin kova ääninen, mutta pieni !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        Ymmärrätkö??????????????????????????

• Hyvä pointti mutta ei vaan mee suvakki-tolloille jakoon. Maa makaa niin kuin pakoloinen sen petaa - ja jos rasismilla tms. raiskuri/tappaja/varas pakoloisia ei saada lähtemään veg niin sitten otetaan kovemmat keinot käyttöön. Tai geelipeelot alkaa kunnioittaa maamme tapoja ja lakeja. Ne perkeleen partalapsoset.

• ToimittajaF.Bazaramba

Ensi viikko on ainutlaatuinen viikko, se on omistettu erityisesti kaikille kantassuomalaisten täällä murhaamille sekä tappamille pakolaisille ja turvapaikanhakijoille. Rasismin vastaisissa tilaisuuksissa on puhumassa useita rasistisen väkivallan vuoksi kuolleiden turvapaikanhakijoiden vanhempia, muita omaisia ja tuttavia. Kantasuomalaisen raiskaamaksi ja elävältä polttamaksi joutuneen nuoren afgaanitytön ja Oulussa kahden kirvellä tapetun somalin vanhemmat sekä myös Puotilan kappelin pihalla silvotun 86 vuotiaan Irakilaisen vanhuksen omaiset tulevat kertomaan miltä tuntuu kun kantasuomalainen surmaa turvapaikkaa hakeneen omaisen, selviääkö siitä koskaan kunnolla. Muutamassa tilaisuudessa RKP:n Eva Biaudet kertoo julkisesti että miksi hän lopetti puheet rasismin kauheuksista kun kuuli että Helsinkiläisen bussikuskin olivatkin pahoipidelleet aivovammaiseksi ulkomaalaistaustaiset miehet, eivät suinkaan kantasuomalaiset niinkuin hän aluksi luuli ja kaikissa medioissa väitti.

• AatuH

Sinusta loistaa älykkyyden valo ! Hienoa!
        Voisitko tulla tuohon meidän huvilan risteykseen valopylvääksi, niin sinustakin on jotain hyötyä.
        Muuten olet joutomies toisten joukoissa.

• juoppokepulainen2

• Hyvää läppää mut ei taida avautua hard core suvakeille. Ja mitä tulee rasistisen kielipuolueen etuilija-bideeseen niin heitin mottohan on "rasismi on hyväksyttävää kunhan se kohdistuu suomalaisiin"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4672
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1977
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      131
      1686
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      148
      1265
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1161
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1066
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      963
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      926
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      892
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      858
    Aihe