Canal Digital ja "asiakaspalvelu"

310T

Kohta kuukauden ollut Canal pimeänä. Asiakaspalvelun puhelinnumero ei vastaa eikä sähköpostiinkaan vastata. Tai no, kyllä vastataan, viime ongelman yhteydessä kahden viikon viiveellä ja ainoat ohjeet on että ota yhteyttä digiboxisi valmistajaan tai jälleenmyyjään.

Prkl kun kortti on testattu neljässä boxissa, eikä missään toimi. Boxi näyttää kortin tiedoissa että 1.-31.12.2004, eikä päivity vaikka pitäis vuorokauden ympäri Canal-kanavaa päällä. On resetoitu boxia sen sata kertaa ja tehty kanavahaut uudestaan. Ei vaan auta.

Kyllä on aivan /ceestä tuo nk. asiakaspalvelu. Taas on kohta pari viikkoa odotettu vastausta sähköpostitiedusteluun, puhelinnumeronikin niille jätin. Seuraavaksi otetaan yhteyttä kuluttaja-asiamieheen.

Että tällainen vuodatus tällä kertaa.

P.S. Onko muilla ollut samanlaisia ongelmia Canalin ja/tai sen asiakaspalvelun kanssa?

5

3361

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokki

      Sano niille perkuleille että hommaat piraatikortin jos eivät saa tätä oikeaa korttia toimimaan niin johan tulee niihinkin liikettä. Tiedetään kokemuksesta. Olen kuullu muillakin olevan samoja ongelmia, ja erityisesti tolla harmaalla puolella tällä hetkellä.

    • tumpelo

      Itse en uusitulla kortilla saanut mitään näkyviin vaikka kuinka pidin päällä pari päivää, kunnes hoksasin laittaa maksukortin laitteeseen täplä alaspäin ja johan alkoi näkymään. Canalin ohjeissa ei sellaisesta ollut mitään mainintaa. Itse olen kyllä saanut yhteyden Canalin asiakaspalveluun joka kerta, kun malttaa vain sen 15-30 minuuttia ensin kuunnella "Hyvien, pahojen ja rumien" tunnaria.

      • topi

        Asiakaspalvelu ei todellakaan toimi puhelimella ei pääse läpi ja olen 14.1 lähettänyt sähköpostia eikä vieläkään ole tullut vastausta


    • se kortti

      Kortti on tilattu 2,5 viikkoa sitten eikä oo viel tullut, sitte vasta näkis toimiiko.
      Kumman hidasta palvelua nykyaikana.
      Taitaa johtua siitä ettei Canalilla ole vakavasti otettavaa kilpailijaa alalla, ja kun näin on, voivat toimia ihan miten haluavat.

    • aspa

      Olisiko liene sillä vaikutusta, että Canal Digitalin asiakaspalvelun puhelinnumero on muuttunut juuri vajaa kuukausi sitten? Lainaus ko. firman verkkosivuilta:

      Asiakaspalvelumme uusi puhelinnumero!
      Asiakaspalvelumme uudet numerot 3.1.2005 alkaen:
      puh. 0207 699 000
      fax. 0207 699 006

      Kokeile noihin numeroihin, josko auttaisi yhtään asiaa. Itse olen ainakin saanut AsPaan yhteyden noiden numeroiden kautta sellaisen varttitunnin odottelun jälkeen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ketä tietää

      Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      44
      5842
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

      Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      47
      5338
    3. Onko kaipaamallasi

      Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      48
      3718
    4. Näytitpä taas niin hyvältä!

      Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      13
      3663
    5. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

      Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      95
      3327
    6. Veikeä Satu

      Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      3126
    7. Oletko nyt

      Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      59
      2884
    8. Rakastatko?

      Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      57
      2740
    9. Mikä haluat olla kaivatullesi?

      1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      53
      2400
    10. Kosiako meinasit?

      Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      38
      1854
    Aihe