Kohta kuukauden ollut Canal pimeänä. Asiakaspalvelun puhelinnumero ei vastaa eikä sähköpostiinkaan vastata. Tai no, kyllä vastataan, viime ongelman yhteydessä kahden viikon viiveellä ja ainoat ohjeet on että ota yhteyttä digiboxisi valmistajaan tai jälleenmyyjään.
Prkl kun kortti on testattu neljässä boxissa, eikä missään toimi. Boxi näyttää kortin tiedoissa että 1.-31.12.2004, eikä päivity vaikka pitäis vuorokauden ympäri Canal-kanavaa päällä. On resetoitu boxia sen sata kertaa ja tehty kanavahaut uudestaan. Ei vaan auta.
Kyllä on aivan /ceestä tuo nk. asiakaspalvelu. Taas on kohta pari viikkoa odotettu vastausta sähköpostitiedusteluun, puhelinnumeronikin niille jätin. Seuraavaksi otetaan yhteyttä kuluttaja-asiamieheen.
Että tällainen vuodatus tällä kertaa.
P.S. Onko muilla ollut samanlaisia ongelmia Canalin ja/tai sen asiakaspalvelun kanssa?
Canal Digital ja "asiakaspalvelu"
5
3406
Vastaukset
- kokki
Sano niille perkuleille että hommaat piraatikortin jos eivät saa tätä oikeaa korttia toimimaan niin johan tulee niihinkin liikettä. Tiedetään kokemuksesta. Olen kuullu muillakin olevan samoja ongelmia, ja erityisesti tolla harmaalla puolella tällä hetkellä.
- tumpelo
Itse en uusitulla kortilla saanut mitään näkyviin vaikka kuinka pidin päällä pari päivää, kunnes hoksasin laittaa maksukortin laitteeseen täplä alaspäin ja johan alkoi näkymään. Canalin ohjeissa ei sellaisesta ollut mitään mainintaa. Itse olen kyllä saanut yhteyden Canalin asiakaspalveluun joka kerta, kun malttaa vain sen 15-30 minuuttia ensin kuunnella "Hyvien, pahojen ja rumien" tunnaria.
- topi
Asiakaspalvelu ei todellakaan toimi puhelimella ei pääse läpi ja olen 14.1 lähettänyt sähköpostia eikä vieläkään ole tullut vastausta
- se kortti
Kortti on tilattu 2,5 viikkoa sitten eikä oo viel tullut, sitte vasta näkis toimiiko.
Kumman hidasta palvelua nykyaikana.
Taitaa johtua siitä ettei Canalilla ole vakavasti otettavaa kilpailijaa alalla, ja kun näin on, voivat toimia ihan miten haluavat. - aspa
Olisiko liene sillä vaikutusta, että Canal Digitalin asiakaspalvelun puhelinnumero on muuttunut juuri vajaa kuukausi sitten? Lainaus ko. firman verkkosivuilta:
Asiakaspalvelumme uusi puhelinnumero!
Asiakaspalvelumme uudet numerot 3.1.2005 alkaen:
puh. 0207 699 000
fax. 0207 699 006
Kokeile noihin numeroihin, josko auttaisi yhtään asiaa. Itse olen ainakin saanut AsPaan yhteyden noiden numeroiden kautta sellaisen varttitunnin odottelun jälkeen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu832092Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu4021916Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101370Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä751337- 671273
Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien.
Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien. Norjassa on käynnissä ve1071005Sofia Virta pyyhkii pöytää Keskisarjalla A studiossa
Hurjaa on meno. Keskisarja ihan kanveesissa.266957Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun81952Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut254948- 131868