Kohta kuukauden ollut Canal pimeänä. Asiakaspalvelun puhelinnumero ei vastaa eikä sähköpostiinkaan vastata. Tai no, kyllä vastataan, viime ongelman yhteydessä kahden viikon viiveellä ja ainoat ohjeet on että ota yhteyttä digiboxisi valmistajaan tai jälleenmyyjään.
Prkl kun kortti on testattu neljässä boxissa, eikä missään toimi. Boxi näyttää kortin tiedoissa että 1.-31.12.2004, eikä päivity vaikka pitäis vuorokauden ympäri Canal-kanavaa päällä. On resetoitu boxia sen sata kertaa ja tehty kanavahaut uudestaan. Ei vaan auta.
Kyllä on aivan /ceestä tuo nk. asiakaspalvelu. Taas on kohta pari viikkoa odotettu vastausta sähköpostitiedusteluun, puhelinnumeronikin niille jätin. Seuraavaksi otetaan yhteyttä kuluttaja-asiamieheen.
Että tällainen vuodatus tällä kertaa.
P.S. Onko muilla ollut samanlaisia ongelmia Canalin ja/tai sen asiakaspalvelun kanssa?
Canal Digital ja "asiakaspalvelu"
5
3345
Vastaukset
- kokki
Sano niille perkuleille että hommaat piraatikortin jos eivät saa tätä oikeaa korttia toimimaan niin johan tulee niihinkin liikettä. Tiedetään kokemuksesta. Olen kuullu muillakin olevan samoja ongelmia, ja erityisesti tolla harmaalla puolella tällä hetkellä.
- tumpelo
Itse en uusitulla kortilla saanut mitään näkyviin vaikka kuinka pidin päällä pari päivää, kunnes hoksasin laittaa maksukortin laitteeseen täplä alaspäin ja johan alkoi näkymään. Canalin ohjeissa ei sellaisesta ollut mitään mainintaa. Itse olen kyllä saanut yhteyden Canalin asiakaspalveluun joka kerta, kun malttaa vain sen 15-30 minuuttia ensin kuunnella "Hyvien, pahojen ja rumien" tunnaria.
- topi
Asiakaspalvelu ei todellakaan toimi puhelimella ei pääse läpi ja olen 14.1 lähettänyt sähköpostia eikä vieläkään ole tullut vastausta
- se kortti
Kortti on tilattu 2,5 viikkoa sitten eikä oo viel tullut, sitte vasta näkis toimiiko.
Kumman hidasta palvelua nykyaikana.
Taitaa johtua siitä ettei Canalilla ole vakavasti otettavaa kilpailijaa alalla, ja kun näin on, voivat toimia ihan miten haluavat. - aspa
Olisiko liene sillä vaikutusta, että Canal Digitalin asiakaspalvelun puhelinnumero on muuttunut juuri vajaa kuukausi sitten? Lainaus ko. firman verkkosivuilta:
Asiakaspalvelumme uusi puhelinnumero!
Asiakaspalvelumme uudet numerot 3.1.2005 alkaen:
puh. 0207 699 000
fax. 0207 699 006
Kokeile noihin numeroihin, josko auttaisi yhtään asiaa. Itse olen ainakin saanut AsPaan yhteyden noiden numeroiden kautta sellaisen varttitunnin odottelun jälkeen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 856284
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303783törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283130Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3691696- 331388
- 271320
Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11936Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46929Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11870- 42849