Kohta kuukauden ollut Canal pimeänä. Asiakaspalvelun puhelinnumero ei vastaa eikä sähköpostiinkaan vastata. Tai no, kyllä vastataan, viime ongelman yhteydessä kahden viikon viiveellä ja ainoat ohjeet on että ota yhteyttä digiboxisi valmistajaan tai jälleenmyyjään.
Prkl kun kortti on testattu neljässä boxissa, eikä missään toimi. Boxi näyttää kortin tiedoissa että 1.-31.12.2004, eikä päivity vaikka pitäis vuorokauden ympäri Canal-kanavaa päällä. On resetoitu boxia sen sata kertaa ja tehty kanavahaut uudestaan. Ei vaan auta.
Kyllä on aivan /ceestä tuo nk. asiakaspalvelu. Taas on kohta pari viikkoa odotettu vastausta sähköpostitiedusteluun, puhelinnumeronikin niille jätin. Seuraavaksi otetaan yhteyttä kuluttaja-asiamieheen.
Että tällainen vuodatus tällä kertaa.
P.S. Onko muilla ollut samanlaisia ongelmia Canalin ja/tai sen asiakaspalvelun kanssa?
Canal Digital ja "asiakaspalvelu"
5
3152
Vastaukset
- kokki
Sano niille perkuleille että hommaat piraatikortin jos eivät saa tätä oikeaa korttia toimimaan niin johan tulee niihinkin liikettä. Tiedetään kokemuksesta. Olen kuullu muillakin olevan samoja ongelmia, ja erityisesti tolla harmaalla puolella tällä hetkellä.
- tumpelo
Itse en uusitulla kortilla saanut mitään näkyviin vaikka kuinka pidin päällä pari päivää, kunnes hoksasin laittaa maksukortin laitteeseen täplä alaspäin ja johan alkoi näkymään. Canalin ohjeissa ei sellaisesta ollut mitään mainintaa. Itse olen kyllä saanut yhteyden Canalin asiakaspalveluun joka kerta, kun malttaa vain sen 15-30 minuuttia ensin kuunnella "Hyvien, pahojen ja rumien" tunnaria.
- topi
Asiakaspalvelu ei todellakaan toimi puhelimella ei pääse läpi ja olen 14.1 lähettänyt sähköpostia eikä vieläkään ole tullut vastausta
- se kortti
Kortti on tilattu 2,5 viikkoa sitten eikä oo viel tullut, sitte vasta näkis toimiiko.
Kumman hidasta palvelua nykyaikana.
Taitaa johtua siitä ettei Canalilla ole vakavasti otettavaa kilpailijaa alalla, ja kun näin on, voivat toimia ihan miten haluavat. - aspa
Olisiko liene sillä vaikutusta, että Canal Digitalin asiakaspalvelun puhelinnumero on muuttunut juuri vajaa kuukausi sitten? Lainaus ko. firman verkkosivuilta:
Asiakaspalvelumme uusi puhelinnumero!
Asiakaspalvelumme uudet numerot 3.1.2005 alkaen:
puh. 0207 699 000
fax. 0207 699 006
Kokeile noihin numeroihin, josko auttaisi yhtään asiaa. Itse olen ainakin saanut AsPaan yhteyden noiden numeroiden kautta sellaisen varttitunnin odottelun jälkeen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita
Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p561856Persut petti kannattajansa, totaalisesti !
Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,481628- 521564
Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?
Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.51507Sinäkö se olit...
Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis61495Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat
Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin61405Hyvää yötä ja kauniita unia!
Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä81306Lepakot ja lepakkopönttö
Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta121281Revi siitä ja revi siitä
Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla41163Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä
Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni41128