Tämä on se kiky-loikka:
http://www.autohaus24.de/neuwagen-kaufen/volvo
Nyt uudet Volvot hakemaan edukkaasti.
uusi V40 alta 20 tonnia
5
278
Vastaukset
- kinkybot
Mikä kiinalaisista autoista olisi paras: Linlon, Volvo vai Great Wall?
- 1900
käypä hakemassa verot ym. päälle niin mitäs auton lopullinen hinta olisikaan suomessa vai viroonko meinasit rekisteröidä?
- vapaaliikkuvuus
Sama kai se on EU:ssa pykälien mukaan mihin rekisteröi, samalla välttää kalliit käyttömaksut?
- Kivaauto
Olen ajanut monia Volvoja ja useimmat on olleet kivoja ajella. Erityisen kiva oli V40 D2. Noin hintaan ja kulutukseen suhteutettuna - oli tosi vähäkulutuksinen auto. Pidin siitä enemmän kuin kuuskymppisestä joka sekään ei ole hullumpi. Ysikymppi on kokeilematta mutta saa jäädäkin. Jos tuota sais kahteenkymmeneen tai edes kahteen viiteen niin en muuta miettiskään.
- volovoseollapittää
"Kein EU-reimport" eli Saksassa maksaa tuon eikä ulkomaille toimitusta. Mutta hinta kohdillaan;
milloinkahan täällä alkaa alennusmyynnit ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774442Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112363- 1691544
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431466- 1211321
- 1151237
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721159Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81136- 641072
- 35956