Volvo on ale-premium auto

Samirantoniemi

Volvohan on vähän kuin ale/halpuutus premium. Kaiken lisäkamppeen saa halvalla ja melkein joka volvossa on nahkajakkarat. Volvo hankitaan eritoten kun ei varallisuus riitä saksalaiseen laatuautoon. Vähän sama kuin volkkari hankitaan kun ei ole varaa vastaavaan audin malliin. Volvon saa pihalleen varusteltuna samalla mistä saksalaisten hinnasto vasta lähtee liikkeelle. Onhan erot selkeät ei siitä pääse mihinkään. Saksalaiset on aina edellä, volvot edelleen ylipainoisia eikä suorituskykyä löydy edes sitä mitä paperit näyttää. Kiina sopiikin volvolle hyvin valmistusmaaksi, sieltä saa muutenkin kaikkea 2.laatuista kiiltävää. Se on kolmen kopla joka premium markkinoista taistelee: mb,bmw,audi.

26

355

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • riemuvoitto

      Logiikka se on huonompikin. Järki se on vähäisempikin.

    • Easydrv

      Tuskinpa tiesit, että Kiinassa valmistetaan Audeja, Bemareita ja Mersuja moninkertaisesti Volvoon verrattuna!
      Jos haluaa mahdollisimman pitkälle viedyn autonomisen ajamisen ja turvallisuuden, on ainoa oikea valinta Volvo. Tiettyjä ominaisuuksia ei muihin saa rahallakaan.

      • Sammakkooiltapalaksi

        KIINAN LIPUT PENKEISSÄ MAO TSE THUNG.


      • kysynpävaan

        Kerrotko vielä mikä muu eurooppalaisena itseään tituleeraava autonvalmistaja tuo Kiinassa kyhäämiään autoja Eurooppaan myytäväksi? Lista yhtä pitkä kuin ugandalaisten olympiavoittajien lista talviolympialaisissa.


      • kannustaja

        parasta autonomista ajoa saa taksikyydissä


    • Jep ei saa kiinalaista toimiin!!! "takuuhuollossa" nyt treella rampannut... Kyseessä modeemi

      • Seuraava instanssi kuluttaja asiamies/maahantuoja...


    • Jag-Rullar

      Suomessakin valmistetaan mersuja ! :D

    • Makuasia-

      Volkkari ostetaan Audin sijaan, koska siinä on parempi vastine rahalle. Ja lisäksi se tekee aivan saman kuin Audi eli siirtää posteestä A pisteeseen B. Mukavuudessa ei ole merkittäviä eroja. Ei Volkkaria osteta siksi että ei ole varaa Audiin.

    • kljh

      helmikuussa tullut uusi volvoni on paremmin varusteltu nkuin saman hintaluokan mersu, velimiehellä on uusi mersu ja kiroili kun kaiken joutuu lisähintaan hankkimaan, mitään ei sisälly ns. lähtöhintaan. Minä en tuosta tiedä kun on ollut aina volvo.Silloin kun vaihtoa vasta suunnittelin niin piipahdin myös mersulla ja hinta olisi jäänyt 2 tonnia halvemmaksi kuin volvoni, mutta eipä ollut tarjolla kuin jotain tekonahkaa sisustukseen jotain arcticaa vai mitä se oli.Ei kiinostus herännyt, juurikin sen takia kun ihan kaikki herkut olisi pitänyt erikseen ostaa.Ja muovisen tuntuinen oli, en edes koeajoa tehnyt, pelkkä istuminen riitti.Mutta olikin sieltä edullisemmasta päästä, veljen on kalleimmasta.

      • Anonyymi

        Volvo on kiinalaisen valtionyhtiön geelyn automerkki eikä todellakaan verrattavissa ....Mersun, vagin tai bmw konsernien tuotantoon...


    • samirantoniemi

      no minähän ajelen vielä honda monkeyllä ajokorttiin vielä aikaa

    • Mitä siinä mursussa on nii hienoo??? Surkee näkösiä kikostimia Volvoon verrattuna luokassa E/90...☺️

    • samirantoniemi

      minun monkey hondassa on kullan väriset vanteet joskus asennan mersun keula merkin eteen kähee peli sanoisin

      • sunkaavai

        ....ja pissikset on kilvan tulossa...


    • Omaluokka

      Volvo S90 on ainakin todella surkea suorituskyvyltään ja esim S90 D5 awd 235hv hävisi suorituskyvyssä mersun E220d 194hv pikkudieselille. Volvon laatikko on hidas ja hevoset on paperihevosia. Volvo ja volkswagen ostetaan kun ei rahat riitä saksalaisiin premium autoihin. Volvo tosin luokitellaan johonkin volkkarin ja saksalaisten laatupremium merkkejen väliin. Kyllä volkkari silti itäauto skodan ja kian yläpuoella on.

      • lomaluokka

        Kerros arvon "omaluokka" että miten ei ole varaa Mersuun mutta Volvoon olis? Saman hintaisia härveleitä kun puhutaan saman luokan autoista. Onko se niin että köyhemmän ei ole varaa pitää Mersua? Täh? Perustele keila nyt jotenkin!


    • Vinopäät

      Volvon ajajilla vinommat silmät? Oletteko huomanneet?Aiheuttaako kiinastatus tätä?Volvon kuskeilla myös oudomman mallinen pää...jotenkin vino?

      • Kin.uskia

        Volvo vasta aloittelee autojen valmistusta Kiinassa. Volkkareita, Audeja, Bemareita ja Mersuja siellä on tehty jo kauan ja niitten osia taitaa tulla Eurooppaankin, ainakin laadusta päätellen.


    • säkkiviikosa

      Sitä se riisin syömine tettää tulee vinopäitä kiinaluukkii.

    • EinBerliner

      Aloittajalle, Audihan saksalaisten mielestä juuri Volvon kilpailija. Mersu ja BMW yleensä hieman ylemmässä sosiaalisessa ryhmässä.

      • kekerosberg

        Jotenkin noin taisi todeta Audista (Volvo ei ainakaan silloin ollut DTMssä) juuri itse Keke Rosberg ajaessaan DTM-sarjaa Mersulla. Eli että Audin kannattajat DTM:ssä tulee lähinnä työväenluokasta. Itse kyllä olen sitä mieltä että kaikki palkansaajat ovat työläisiä. Mutta tuskinpa Keke tuota tarkoitti.


    • 1900

      eihän pelkkä neliveto autosta nopeampaa tee samoilla tehoilla vaan hitaamman nm,omaluokka täysi juntti

    • Sale-

      Ale-premium = premium, jota myydään alennuksella. Hyvä homma.

    • maksuvaje

      Premium mielikuvan saa halvemmalla...loistavaa
      Ei siitä kannatakaan maksaa ylihintaa

    • Anonyymi

      Volvon voi ostaa jos kehtaa ajaa kiinalaista autoa, itse ostin Kian= sentään Korealainen ja nostaa itsetuntoa 👍

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2763
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      74
      1480
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      42
      1446
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      33
      1223
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1163
    7. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1161
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1161
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe