Naisen kaipuu...

WeCameHereToDance

Näin kevään kynnyksellä on kova kaipuu naisen kosketukseen...suhteessa olen miehen kanssa ja erittäin onnellisesti ja tyydyttävästi, mutta, ah, naiset, välillä niin kovasti kaipaan naisen koskettamista/kosketusta... näen unia tällaisista hetkistä ja haaveilen :) Onko täällä muita samassa tilanteessa olevia?

12

944

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokoajanjanottaa

Sama täällä. Plus olen ihastunut kaveriini.. Miehen kanssa molemmat ollaan ja perheellisiä mutta silti kaipaan naisen kosketusta. Ja en tiedä, toivonko vain niin kovin että hän tuntisi samoin, mutta ihan kuin tunne olisi molemminpuolinen.. Mutta tuskin on, mä laitan hänelle paljon viestejä, missä kerron ikävöiväni ja pitäväni hänestä ( siis ihan kaverina laitan nämä, mukamas) muttei hän koskaan vastaa niihin muuta kuin hymynaaman tms. :(

• Ehkäbi

Olen vasta huomannut naisten vetoavan minuun. Enkä ooee edennyt suutelua pidemmälle. Miehen kanssa seurustelen.
      Olissi hienoa kokea jotain naisen kanssa, mutta en tiedä mistä sellaisen saisi, en mitään yhden illan "panoa" etsi..

• Kaipuuuuuu

Kaipuu on täälläkin naisen hellään otteeseen, huoh. Hyvä parisuhde miehen kanssa, enkä sitä haluaisi rikkoa, lapsiakin on.......vaikea tilanne....Ei ole helppoa olla bi.

• Kuulosti minulta..

• Höpöttäjäe

sama tilanne, mies tietää..

itsellä ei ole kokemusta naisten välisestä hellyydestä, mutta tarve olisi kova :/ ei oikein löydy ketään

• Ihan sillai ootteko mistä päin...

• Itsekin parisuhteessa miehen kanssa ja kovasti kaipaan naisen kosketusta ja olisin valmis kyllä tapaamaankin jonkun ihanan naisen ;)

• Täällä kanssa naisen kaipuu ja kosketus on niin kova että sattuu... vaikka naimisissa olenkin.

• Mistä päin olet ja oletko minkä ikäinen? :)

• Täällä 30v. ylittänyt nuorekas ja naisellinen nainen Tampereelta ja toivoisin tapaavani jonkun ihanan, samanhenkisen naisen :) Ainakin ystävyyttä :) Mikäli haluaisit tietää minusta lisää tai tutustua niin ota yhteyttä <3

• yksinainen_x

Moikka! Tässä olis ainakin ystävää vailla yks nainen... Laita sähköpostia [email protected]

• Vilukissa09

Täällä kans, tekis mieli löytää joku uusi tuttavuus joka samassa tilanteessa.
      Hyvä suhde mutta tekis mieli naisen seuraa :/
      Oon Vantaalta ja saa laittaa postia jos joku kiinnostuu :) [email protected]

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      45
      1389
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1295
    3. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      86
      943
    4. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      185
      830
    5. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      10
      812
    6. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      68
      801
    7. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      791
    8. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      781
    9. Kaipaan seuraasi niin

monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.
      Ikävä
      17
      710
    10. Mitä ajattelet yleensä

Kun näet kaivattusi?
      Ikävä
      50
      695
    Aihe