Naisen kaipuu...

WeCameHereToDance

Näin kevään kynnyksellä on kova kaipuu naisen kosketukseen...suhteessa olen miehen kanssa ja erittäin onnellisesti ja tyydyttävästi, mutta, ah, naiset, välillä niin kovasti kaipaan naisen koskettamista/kosketusta... näen unia tällaisista hetkistä ja haaveilen :) Onko täällä muita samassa tilanteessa olevia?

12

1205

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokoajanjanottaa

      Sama täällä. Plus olen ihastunut kaveriini.. Miehen kanssa molemmat ollaan ja perheellisiä mutta silti kaipaan naisen kosketusta. Ja en tiedä, toivonko vain niin kovin että hän tuntisi samoin, mutta ihan kuin tunne olisi molemminpuolinen.. Mutta tuskin on, mä laitan hänelle paljon viestejä, missä kerron ikävöiväni ja pitäväni hänestä ( siis ihan kaverina laitan nämä, mukamas) muttei hän koskaan vastaa niihin muuta kuin hymynaaman tms. :(

    • Ehkäbi

      Olen vasta huomannut naisten vetoavan minuun. Enkä ooee edennyt suutelua pidemmälle. Miehen kanssa seurustelen.
      Olissi hienoa kokea jotain naisen kanssa, mutta en tiedä mistä sellaisen saisi, en mitään yhden illan "panoa" etsi..

    • Kaipuuuuuu

      Kaipuu on täälläkin naisen hellään otteeseen, huoh. Hyvä parisuhde miehen kanssa, enkä sitä haluaisi rikkoa, lapsiakin on.......vaikea tilanne....Ei ole helppoa olla bi.

      • Kuulosti minulta..


    • Höpöttäjäe

      sama tilanne, mies tietää..

      itsellä ei ole kokemusta naisten välisestä hellyydestä, mutta tarve olisi kova :/ ei oikein löydy ketään

      • Ihan sillai ootteko mistä päin...


    • Itsekin parisuhteessa miehen kanssa ja kovasti kaipaan naisen kosketusta ja olisin valmis kyllä tapaamaankin jonkun ihanan naisen ;)

    • Täällä kanssa naisen kaipuu ja kosketus on niin kova että sattuu... vaikka naimisissa olenkin.

      • Mistä päin olet ja oletko minkä ikäinen? :)


    • Täällä 30v. ylittänyt nuorekas ja naisellinen nainen Tampereelta ja toivoisin tapaavani jonkun ihanan, samanhenkisen naisen :) Ainakin ystävyyttä :) Mikäli haluaisit tietää minusta lisää tai tutustua niin ota yhteyttä <3

      • yksinainen_x

        Moikka! Tässä olis ainakin ystävää vailla yks nainen... Laita sähköpostia [email protected]


    • Vilukissa09

      Täällä kans, tekis mieli löytää joku uusi tuttavuus joka samassa tilanteessa.
      Hyvä suhde mutta tekis mieli naisen seuraa :/
      Oon Vantaalta ja saa laittaa postia jos joku kiinnostuu :) [email protected]

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1586
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      187
      426
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe