opel vectrassa tommonen vikakoodi, katsastus asemalla annettiin, mut kun autossa ei pala mikään merkkivalo ja menee läpi katsastuksesta, päästöt ja muut. Liekkö ollu katsastusmiehen kojeissa vikaa. P0136 Happianturi 2, mittaus/lämmityspiiri, johdinsarja vika .. Osaako korjaamo sit paikallistaa vian vai pelkkä nollaus. Outoo vikaa ei mut hyljätään katsastus.
opel vectra P0136
4
1001
Vastaukset
- Bemarillapääsee
Vie paalaamolle se ritsa. Pojat siellä tietää kyllä mitä pitää tehdä. Hinausautolla mieluusti, niin ei muut tienkäyttäjät joudu vaaraan.
- oxysaturaatio
Vikakoodit ekana nollata ja kattella oliko ohi menevä häiriö?
- Älä.pitkitä.kärsimystä
Päästä jo haudan lepoon se raato.
- BMW_Pyh
Bemarilla pääsee paalaamolle asti? En usko. Pitääkö täällä noita kuluneita riimejä koko ajan toitottaa vai onko tosiaan niin huono itsetunto kun on ostanut BMW:n? Jos jollain on asiallista kysyttävää niin vastatkaa asiallisesti kun joku tarvitsee apuja. Vaikka olenkin BMW asentaja en aja BMW:llä vaan vanhalla ooppelilla koska sillä olen aina päässyt perille toisin kuin BMW:llä jolla tarvittiin useamman kerran perillepääsyyn hinausautoa. BMW on yliarvostettu auto kaikkine lapsellisineen vikoineen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264588- 504158
- 543632
- 513156
- 502910
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382394
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292056