Scandinavian Outdoor Store

slkdjslkfjsdljkfjsdf

Onko kokemuksia kyseisestä kaupasta? Millaista palvelua, saitko mitä halusit, löytyykö ko. kaupasta se mitä tarvitset?

21

9313

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tätitäti

      Hyvä kauppa, hyvä palvelu, nettikauppakin toimiin, mutta hinnat vaan tällaselle työttömälle retkeilijälle liian kalliita :(

    • fläggerrobbuts

      Entinen Partiovaruste. Osaavat asiansa. Palvelu pelaa sekä kivijalkakaupassa että netissä.

    • huonoa

      No ei ole hyvä palvelu. Ei tiedä myyjät ollenkaan mitä myyvät ja muutenkin tuntuu olevan koko myymälässä (Helsingissä siis) mälsä ja nuiva asenne asiakasta kohtaan. Ainoana plussana on jotkut tuotteet tai tuotteiden mallit/värit joita ei satu saamaan muualtakaan.

      Lisäksi kyseinen putiikki myy paljon sellaista mikä ei liity outdooriin mitenkään, mm. farkkuja on ollut myynnissä.

      Pitkin hampain suostuu joku myyjä tuomaan hirveän tuskailun ja puhinan kanssa varastosta jonkun tuotteen asiakkaalle kokeiltavaksi. Tulee fiilis että pitäkää tunkkinne. Ostan naapurista kuten ennenkin.

      • EntinenAsiakas-

        Jotain olen ostanut kuten pipoa ja taukotakkia. Netistä kaikki toimi hyvin mukaan lukien vaihto. Kaupassa sitten vartija tuli kyttäämään viereen eli kai sitten näytin varkaalta. Enää en osta mitään kyseisestä puljusta vaan tilaan netistä (mm. Outdoorexperten jne).


    • hjuonoshuomi

      Niiden myyjistä tulee käsitys että eivät tiedä ollenkaan mitä myyvät. Eivät vaikuta lainkaan oman alansa asiantuntijoilta. Olen asioinut Helsingin keskustan ja Tammiston myymälöissä. Keskustassa ainakin on todella väsynyt henkilökunta. Varmaan on joukossa ihan hyviäkin tyyppejä (?) mutta tuntuu että suurin osa on kuin jostain sketsisarjasta.

    • jerkky

      Semmoset 5-6 tonnia tänä vuonna käyttänyt vaelluskamojen uusimiseen. Paljon olen ostanut tästä kaupasta ja erittäin tyytyväinen palveluun. Asiantuntevaa porukkaa.

      • 0958609572

        Melko mukavan summan olet saanut menemään. .... Tai no meneehän sitä jos uusii jotakuinkin kaiken alkkareista kanoottiin.

        Samaa mieltä siitä, että kyseessä on laadukas (joskaan ei se halvin) toimija. En ole asioinut liikkeessä, mutta nettikaupan kautta on ainakin kaikki sujunut todella hyvin ja joutuisasti.


    • Eräskinerästelijä

      Hinnat saattavat olla ja ovatkin (kuten useimmissa muissakin "eräretkikaupoissa") ainakin netissä liian usein kivijalkakauppoja suuremmat. Poiketkaa ihmeessä kyselemässä nettohintoja omalla paikkakunnallanne ennenkuin tilaatte yhtään mitään nettikaupoista - ainakin erästelyyn liittyen.

    • Vanha_Jeti

      Eilen käytiin Tammiston kivijalkakaupassa, iso oli ja paljon hyvää tavaraa. Kesävaatteet -20% ja "outlet -seinällä" ja Haglöfsin poistopuodissa vissiin -30%. Ei mitään moittimista, yksi alepaita -40% (lisäalennus ja partioalennus) tarttui mukaan vaikka olin vain kuskina vaimolle.

    • Uskomatontatouhua

      Aivan järkyttävää palvelua. Ostin sadetakin ja palautin sen seuraavana päivänä kun se olikin aivan liian iso. Rahoja en saanut takaisin vaan lahjakortin liikkeeseen. Kun lahjakorttia yritin pari päivää myöhemmin käyttää niin paljastuikin että kortti oli katteeton. Kävin vielä samassa liikkeessä, samalla kassalla ja jopa samalla myyjällä. Ilmeisesti tämä myyjä on "unohtanut" lyödä kortin kassaan koska en saanut edes mitään kuittia vaihdoksesta. Liike ei suostunut antamaan minulle tällä lahjakortilla yhtään mitään, joten nyt heillä on rahani maksetusta sadetakista sekä tämä sadetakki ja itselläni vain katteeton lahjakortti. Paikalle kutsuttu toinen naismyyjä suhtautui asiaan todella nuivasti, ihan kuin olisi minun vikani että heillä on niin luokattoman surkea ja osaamaton henkilökunta. Lähetin firmalle palautetta, mielenkiinnolla jään odottamaan vastausta. Muuten tästä tulee kyllä reissu poliisiasemalle..

    • ScandinavianOutdoor

      Hei!

      Edelliseen viestiin viitaten on erittäin ikävä kuulla, että kokemuksesi asiakaspalvelustamme jäi huonoksi. Laadukas asiakaspalvelu on meille Scandinavian Outdoorilla ensisijainen asia ja otamme kaikki asiakaspalautteet vakavasti. Kivijalkamyymälöissä tosiaan ei ole palautusoikeutta, vaan vaihto-oikeus, mutta tyhjä lahjakortti ja kokemuksesi mukaan huono asiakaspalvelu eivät kuulu normaaleihin toimintatapoihimme, suuret pahoittelut näistä kummastakin.

      Kiitos viestistäsi asiakaspalveluun, asiakaspalveluhenkilömme selvittävät asiaa kanssasi eteenpäin. Olemme myös välittäneet palautteesi ko. myymälän päällikölle ja asiakaspalvelutilanne tullaan käymään läpi huolellisesti myymälähenkilökunnan kanssa.

      Ulkoiluterveisin,

      Taneli
      Viestintä
      Scandinavian Outdoor

    • puistovaeltaja

      Ei ole mitään moitittavaa ollut ja olennaista on sekin, että kyseessä on suomalainen kauppa, toisin kuin nimestä voisi päätellä.

      Sen sijaan esim. Partioaitta ei ole suomalaisessa omistuksessa, vaikka nimestä voisi toisin päätellä.

    • Ajanhukkaa

      Scandinavian Outdoorin verkkokauppa toimii surkeasti. Olen useampaan otteeseen yrittänyt tilata verkkokaupasta jotain tuotetta ja muutaman päivän kuluttua saanut ilmoituksen, että tuotetta ei olekaan varastossa. Jonkin verran ärsyttävää ja vie turhaan aikaa, kun olisi voinut alunperin tehdä ostoksensa jossain toisessa yrityksessä. Tästä lähin suuntaan toisaalle...

    • ukk-reissaaja

      Jos tähtiä pitäisi antaa yksittäisten tuotteiden tilaamisesta niin 5/5. Tuotteet tulee perille ajallaan, palautus onnistuu helposti ja ilmaiseksi. Hyvät tuote selosteet ja koko infot netissä, muutamat tuotteet tosi pitänyt takaisin lähettää ja vaihdattaa sitä kautta mutta todella tyytyväinen olen ollut nettikauppaan. Kivijalkakaupasta ei kokemuksia.

      Sitten... Kun ollaan tilaamassa isompaa erää tavaroita ja pyydetään tarjousta ko. erälle. Niin jostain kumman syystä homma ei oikein tahdo pelata millään, ilmeisesti rahaa tulee yksittäistuotteiden ostajilta riittävä määrä ettei isompaa tilausta tehdessä viitsitä edes vastata spostiin. Alle esimerkki:

      2018 vuoden alussa olin tilaamassa liukulumikenkiä, talvimakuualustoja ja talvimakuupusseja kaksin kpl kutakin, hintaa näille tuli sellaset ovh:na 3000e (muut eräilijät sanovat gore-pelleksi ym hifisteliä mutta toiset tykkää mennä siten että vehkeet toimii ja on mukavaa. Toiset pärjää ukin vanhoilla saappailla ja repulla, on ne kovia jätkiä) pyysin tarjousta spostilla ko liikkeestä johon ei viitsitty edes vastata. 3 kertaa olen tarjousta kysynyt isommasta määrästä varuisteita, ensimmäisellä kerralla vastasivat mutta tarjous oli toiseksi huonoin viidestä liikkeestä joista kysyin.

      Mutta muuten homma pelaa varsin kivasti!

      • HyväEtteiOoHoppu

        Todella pitkä toimitusaika. 6 arkipäivässä tilausta ei ole saatu lähtemään, ainakaan en ole seurantatunnusta saanut. Toki ilmoittavat toimitusajaksi 5—10 arkipäivää.
        Tuotteet laatumerkkejä.


    • Anonyymi

      Harvinaisen huonoja asiakaspalvelukokemuksia tästä (Helsingin keskustan) liikkeestä. Pari vuotta sitten kenkiä ostaessani myyjä puhui koko myyntitapahtuma ajan kännykkäänsä omaa ilmeisesti remonttiin liittyvää puhelua.

      Viime viikolla olin takkiostoksilla. Menin, anteeksi kovasti, kysymään arvon myyjäksi palkatulta henkilöltä, löytyykö erästä mallia toisessa värissä. Vastaus. ”Ei”. Sitten piti ihan tarkentaa, että löytyykö yleensä mallista, yleensä heiltä vai tällä hetkellä heiltä kyseistä väriä. Vastaus oli jälleen kryptinen ”Ei”. Ota tuosta nyt selvää.

      Joskus on toki meillä kaikilla huono päivä, mutta tämän liikkeen myyjillä ei muita tunnu olevankaan.

    • Anonyymi

      Kävin toissapäivänä Tampereen liikkeessä. Kysyin parrakkaalta myyjältä kananmunajauhetta. Kertoi närkästyneenä, etteivät he myy sellaista, mutta urheilukaupat myyvät munaproteiinia ja ohjasi minua urheilutarvikemyymälään. Korjasin hänelle, että mm Trek'n treat valmistaa munajauhetta, jota voi käyttää retkillä kokkaillessa kananmunan tilalla, eikä mikään urheilutarvikemyymälän munaproteiini korvaa sitä. Sain vain epäselvää muminaa vastaukseksi.

      Sitten kysyin, onko heillä Savotan irtohihnoja, hän vei minut hihnahyllylle ja sanoi, ettei ole Savottaa, mutta liikkeen omaa vastaavaa löytyy. Käännyin kohti hyllyä vertailumaan hihnoja ja löysinkin haluamani hihnat. Kun nostin katseeni, huomasin että myyjä oli kadonnut. Löysin hänet kassalta, jonne hän oli minua paennut.

      Tarkoitukseni oli vielä kysyä ilmatäytteisestä retkipatjasta ja liukulumikengistä sekä vedenpuhdistustarvikkeista, koska olin aikeissa ostaa sellaiset, mutta myyjän tyly käytös ja täydellinen palveluhaluttomuus sai aikaan sen, etten ostanut kuin ne hihnat. Mielessä kävi, etten osta niitä hihnojakaan, mutta olen juuri hiljattain hankkinut Savotan Hawu 8 - teltan pohjavaatteineen ja kamiinat, makuupussit ym tarvikkeet, joiden sitomiseen tarvitsen nopeasti irtohihnoja.

      Olin toki verkkarit jalassa liikkeessä ja jonkin verran ylipainoakin on. En ehkä näytä luonnossa liikkujalta, mutta halu on metsään ja 200 000 vuosiansioillani rahaa on käytettävissä enemmän kuin omiksi tarpeiksi. Mutta en viitsi rukoilla myyjältä (joka selvästi epäilee maksukykyäni), että saisin ostaa jotain. Vien rahani muualle.

    • Anonyymi

      Eilen oli harvinaisen huono kokemus Helsingin Forumin myymälässä. Menin kauppaan tarkoituksena ostaa makuupussi ja makuualusta. Halusin käydä ihan paikan päällä makaamassa ja kokeilemassa kokoja plus tuntumaa ja kysyä vähän mielipiteitä myös myyjältä. Kuitenkin aika paljon rahaa laittamassa välineisiin nyt.

      Noh. Esittely kappaleet oli merkitty vähän miten sattuu (168 cm patja oli varustettu 183cm patjan tägein jne.). Myyjä oli tässä vaiheessa ilmestynyt paikalle ja kysyin sitten mikä patja on mikäkin, niin myyjä totesi että kyllä ne on siinä merkittynä. No joo.. Aika lyhyt tämä miesten regular kun pituttaa oli alle 170cm..

      Myyjä siirtyi sitten palvelemaan pitkästi lähistöllä ollut retkeilyä aloittelevaa naisasiakasta ja suhtautui aika nyrpeästi omaan paikallaolooni kun yritin myöskin katsella patjoja ja pusseja samassa ahtaassa liikkeen kulmassa. Nappasi ks. asiakkaalle myös edestäni makuupatjan sanoilla "Otetaan tää sulle tästä, ettei kukaan muu vie sitä sun nenän edestä". Ja selkeä katse meikää kohti. Aiiivaaan, ks. patjahan oli liian lyhyt kuten jo aiemmin yritin myyjälle sanoa, mutta ok. Selvästi olin sitä viemässä paremmalta asiakkaalta.

      Noh, naisasiakkaan palveltuaan sankari ilmestyi paikalle ja tarkisti kuitenkin että "Sullahan oli kaikki selvää." No ei, ei ollut, kuten alussa sanoin ja yritin kysyäkkin. Yritin sitten tiedustella pusseista ja patjoista, mutta kuulemma heillä ei ollut mitään varastossa (vaikka liikkeessä oli malleja esillä..?). Tähän myyjä vielä totesi että osta netistä, sieltä saa pidemmän palautusajankin ja lähti muualle.

      Jäi vähän hämärän peittoon että miksi omalle kohdalle tuli niin tylyä palvelua. Eikö naamakerroin miellyttänyt, häiritsikö se että olin kysäissyt patjojen vääristä merkinnöistä alussa, vai oliko kenties nyrpeyttä pyöräilijöitä kohtaan, kun pyöräilykyparä roikkui repustani. Tosi huono maku jäi kyllä tästä paikasta.

    • Anonyymi

      No nyt meni kyllä ihan vihkoon Scandinavian Outdoorsin asiakaspalvelu. Ostin kengät heiltä ja halusin tukea suomalaista ja ostaa hyvää jne. mutta miten kävikään. Kokeilin niitä kaupassa enkä siinä huomannut mitään poikkeavaa. Lähdin kävelylle sitten niiden kanssa ja pohjallinen alkoi liikkua pois paikaltaan. Korjasin lenkin aikana pohjallista varmaan viisi kertaa ja totesin että tuotteessa on jotain vikaa. Kaupassa sanottiin vaan tylysti että on mun vika. Meni maahantuojalle ja sielläkin sanoivat että on mun vika. Miten ihmeessä tämä on asiakaan vika että pohjallinen ei pysy paikoillaan ja tuote on käytännössä käyttökelvoton??? Tuote on Lowa Innox Pro GTX MID Ws. En ikinä osta Lowalta mitään enkä tuon asiakaskokemuksen jälkeen kyllä Scandinavian Outdoorsiltakaan. Harmittaa että haluaisi tukea suomalaista ja yrittää ostaa hyvää mutta mitä siitä saa? Tarpeettomat kengät ja hyvin hämmentävän ja tylyn asiakaskokemuksen?

    • Anonyymi

      Aika turha käydä Tammiston kivijalka kaupassa jos haluaa palvelua. Minulla olisi ollut kysyttävää ja olisin kaivannut neuvoja, apua en myyjältä saannut.

    • Anonyymi

      huonoimpia palvelukokemuksia joita olen kokenut missään. yrittänyt monta kertaa, aina sama tulos.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3467
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2099
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      204
      1791
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      135
      1699
    5. 80
      1165
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      273
      1045
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      130
      999
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      929
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      895
    Aihe