Scandinavian Outdoor Store

Onko kokemuksia kyseisestä kaupasta? Millaista palvelua, saitko mitä halusit, löytyykö ko. kaupasta se mitä tarvitset?
Ilmianna
Jaa

13 Vastausta

Hyvä kauppa, hyvä palvelu, nettikauppakin toimiin, mutta hinnat vaan tällaselle työttömälle retkeilijälle liian kalliita :(
Ilmianna
Jaa
Entinen Partiovaruste. Osaavat asiansa. Palvelu pelaa sekä kivijalkakaupassa että netissä.
Ilmianna
Jaa
No ei ole hyvä palvelu. Ei tiedä myyjät ollenkaan mitä myyvät ja muutenkin tuntuu olevan koko myymälässä (Helsingissä siis) mälsä ja nuiva asenne asiakasta kohtaan. Ainoana plussana on jotkut tuotteet tai tuotteiden mallit/värit joita ei satu saamaan muualtakaan.

Lisäksi kyseinen putiikki myy paljon sellaista mikä ei liity outdooriin mitenkään, mm. farkkuja on ollut myynnissä.

Pitkin hampain suostuu joku myyjä tuomaan hirveän tuskailun ja puhinan kanssa varastosta jonkun tuotteen asiakkaalle kokeiltavaksi. Tulee fiilis että pitäkää tunkkinne. Ostan naapurista kuten ennenkin.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Jotain olen ostanut kuten pipoa ja taukotakkia. Netistä kaikki toimi hyvin mukaan lukien vaihto. Kaupassa sitten vartija tuli kyttäämään viereen eli kai sitten näytin varkaalta. Enää en osta mitään kyseisestä puljusta vaan tilaan netistä (mm. Outdoorexperten jne).
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Niiden myyjistä tulee käsitys että eivät tiedä ollenkaan mitä myyvät. Eivät vaikuta lainkaan oman alansa asiantuntijoilta. Olen asioinut Helsingin keskustan ja Tammiston myymälöissä. Keskustassa ainakin on todella väsynyt henkilökunta. Varmaan on joukossa ihan hyviäkin tyyppejä (?) mutta tuntuu että suurin osa on kuin jostain sketsisarjasta.
Ilmianna
Jaa
Semmoset 5-6 tonnia tänä vuonna käyttänyt vaelluskamojen uusimiseen. Paljon olen ostanut tästä kaupasta ja erittäin tyytyväinen palveluun. Asiantuntevaa porukkaa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Melko mukavan summan olet saanut menemään. .... Tai no meneehän sitä jos uusii jotakuinkin kaiken alkkareista kanoottiin.

Samaa mieltä siitä, että kyseessä on laadukas (joskaan ei se halvin) toimija. En ole asioinut liikkeessä, mutta nettikaupan kautta on ainakin kaikki sujunut todella hyvin ja joutuisasti.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Hinnat saattavat olla ja ovatkin (kuten useimmissa muissakin "eräretkikaupoissa") ainakin netissä liian usein kivijalkakauppoja suuremmat. Poiketkaa ihmeessä kyselemässä nettohintoja omalla paikkakunnallanne ennenkuin tilaatte yhtään mitään nettikaupoista - ainakin erästelyyn liittyen.
Ilmianna
Jaa
Eilen käytiin Tammiston kivijalkakaupassa, iso oli ja paljon hyvää tavaraa. Kesävaatteet -20% ja "outlet -seinällä" ja Haglöfsin poistopuodissa vissiin -30%. Ei mitään moittimista, yksi alepaita -40% (lisäalennus ja partioalennus) tarttui mukaan vaikka olin vain kuskina vaimolle.
Ilmianna
Jaa
Aivan järkyttävää palvelua. Ostin sadetakin ja palautin sen seuraavana päivänä kun se olikin aivan liian iso. Rahoja en saanut takaisin vaan lahjakortin liikkeeseen. Kun lahjakorttia yritin pari päivää myöhemmin käyttää niin paljastuikin että kortti oli katteeton. Kävin vielä samassa liikkeessä, samalla kassalla ja jopa samalla myyjällä. Ilmeisesti tämä myyjä on "unohtanut" lyödä kortin kassaan koska en saanut edes mitään kuittia vaihdoksesta. Liike ei suostunut antamaan minulle tällä lahjakortilla yhtään mitään, joten nyt heillä on rahani maksetusta sadetakista sekä tämä sadetakki ja itselläni vain katteeton lahjakortti. Paikalle kutsuttu toinen naismyyjä suhtautui asiaan todella nuivasti, ihan kuin olisi minun vikani että heillä on niin luokattoman surkea ja osaamaton henkilökunta. Lähetin firmalle palautetta, mielenkiinnolla jään odottamaan vastausta. Muuten tästä tulee kyllä reissu poliisiasemalle..
Ilmianna
Jaa
Hei!

Edelliseen viestiin viitaten on erittäin ikävä kuulla, että kokemuksesi asiakaspalvelustamme jäi huonoksi. Laadukas asiakaspalvelu on meille Scandinavian Outdoorilla ensisijainen asia ja otamme kaikki asiakaspalautteet vakavasti. Kivijalkamyymälöissä tosiaan ei ole palautusoikeutta, vaan vaihto-oikeus, mutta tyhjä lahjakortti ja kokemuksesi mukaan huono asiakaspalvelu eivät kuulu normaaleihin toimintatapoihimme, suuret pahoittelut näistä kummastakin.

Kiitos viestistäsi asiakaspalveluun, asiakaspalveluhenkilömme selvittävät asiaa kanssasi eteenpäin. Olemme myös välittäneet palautteesi ko. myymälän päällikölle ja asiakaspalvelutilanne tullaan käymään läpi huolellisesti myymälähenkilökunnan kanssa.

Ulkoiluterveisin,

Taneli
Viestintä
Scandinavian Outdoor
Ilmianna
Jaa
Ei ole mitään moitittavaa ollut ja olennaista on sekin, että kyseessä on suomalainen kauppa, toisin kuin nimestä voisi päätellä.

Sen sijaan esim. Partioaitta ei ole suomalaisessa omistuksessa, vaikka nimestä voisi toisin päätellä.
Ilmianna
Jaa
Scandinavian Outdoorin verkkokauppa toimii surkeasti. Olen useampaan otteeseen yrittänyt tilata verkkokaupasta jotain tuotetta ja muutaman päivän kuluttua saanut ilmoituksen, että tuotetta ei olekaan varastossa. Jonkin verran ärsyttävää ja vie turhaan aikaa, kun olisi voinut alunperin tehdä ostoksensa jossain toisessa yrityksessä. Tästä lähin suuntaan toisaalle...
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Scandinavian Outdoor Store

Onko kokemuksia kyseisestä kaupasta? Millaista palvelua, saitko mitä halusit, löytyykö ko. kaupasta se mitä tarvitset?

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta