Teinien peppu heilahtaa

Jzjdjkdjdjwiwuudjdjdj

«Luku 1»

On maaliskuu, ulkona paistaa aurinko ja luonto alkaa heräilemään. Räpyttelen silmiäni, auringonvalo heijastuu ärsyttävästi silmiini. Pyyhkäisen hikeä otsalta ja kaivan kotiavaimeni treenikassista. Tulin juuri uimasta ja oon niin poikki kun olla voi. Kotiin tultuani heitän kamppeet sängylle ja riisuudun vaatteistani. Astelen peilini luokse ja huokailen tyytyväisenä. Kiinteät - ei roikkuvat vaan pyöreät, hyvänkokoiset rinnat. Pakarat hyvässä kunnossa, peppu tosin on pyöreä ja erottuva. Olen saanut vatsanseudelle sopivasti lihastakin. Olen 14-vuotta ja on upeaa kun kroppani on hyvin kehittynyt ja naisellinen. Muut kaverini vähän kadehtivat minua, tai en tiedä nyt sillä vanhempani löysivät paremman työpaikan täältä Espoosta ja aloitan huomenna Kaitaan yläkoulussa. Muutimme Huittisista Espooseen vajaa muutama viikko sitten.

Seuraavana aamuna teen aamutoimeni normisti ja lähden vanhempien kyydillä uuteen kouluun. Olen pistänyt vaaleat - pitkät hiukseni ponnarille ja vähän ripsiväriä vain. Päässäni on adidaksen lippis ja vaatteet on perus ginatricotcubus kamaa, mollyn revityt farkut ja nyöripaita. Auto pysähtyy valtavan koulun eteen, sanon vanhemmille heipat ja lähden kipittämään tyhjää koulunpihaa pitkin, katselen ympärilleni ja tokaisen "muut oppilaat ovat jo varmaan tunneillaan".

Saavun pääoven luokse, hämmennyn kovasti kun edessäni portaikolla istuu kaksi kaunista tyttöä, he ovat varmasti siskoksia sillä samannäkösiä kun ovat. Molemmilla on toffeenväriset hiukset, hyvin meikatut kasvot ja naisellinen vaatetus. Heidän pyöreät rinnatkin ovat korostuneet paidan lävitse. He kääntävät katseensa minuun päin ja hämmentyvät,
-"säkö oot se uus tyttö meijän luokalla?" pitkä tyttö kysyy, "mä oon Meeri", hän hymähtää. -"Ja mä Senni", pitkäkutrinen tyttö sanoo.
Tuijotan asfalttia, pureskelen kynsiäni ja saan sanotuksi, "joo tässä ollaan", vastaan , "mä oon Inka". -"No hyvä sillä ootettiin just sua", Meeri sanoo hymyillen. Meeri ja Senni nousevat portailta ylös, "tuu niin näytetään sulle Sennin kans paikkoja", Meeri sanoo. Meeri ja Senni lähtevät opastamaan mulle koulunpaikkoja. Seuraan heitä ja samalla kadehdin heitä. Molemmilla hyvin pyöreä peppu joka heilahtaa jokaisen askeleen tahdissa, vieläpä tiukkojen farkkujen lävitse peppu korostuu paremmin. Tunnen kuinka alapäässäni tuntuu höpöltä, jollain tapaa hyvältä. -"Tossa on vessat ja tuolla on ruokala", Meeri osoittaa sormellaan, "ja ainiin meidän luokka!", hän sanoo. -"Ollaanko me kaikki samalla luokalla?", kysyn Meeriltä, kävelen hänen ja Sennin perässä käytävää pitkin. "Ollaan me, Senni tokaisee vihellellen. -"Tässä meidän kaapit", Meeri sanoo "ja tuossa vieressä luokkamme". -"Ootteko te siskoja?", ehdin kysyä ennenkun luokanovi aukeaa. "Ei olla", Senni naurahtaa ja astuu ovesta sisään, "vaan hyviä kavereita". Nyökkään ja astelen heidän perässään.

Ensimmäinen koulupäivä uudessa koulussa meni oikeastaan hyvin, ehdin tutustua moniin tyyppeihin ja mikäpä parasta sain kaksi uutta kaveria, Meerin ja Sennin. He ovat samalla luokalla kanssani ja näyttivät paikkoja minulle. Meerillä on tummanvaaleankiharat ja hän pitää hiuksiaan mielellään nutturalla, hänellä on vaaleanruskeat silmät. Sennillä taas kivat ja pitkät toffeenväriset hiukset jotka hulmuavat tuulessa - ja vihertävät silmät. He kertoivat käyvänsä salilla, molemmilla oli pyöreä ja hyvin erottuva peppu. Joka kerta kun mietin mielessäni noita pyöreitä takamuksia, kuinka voisin puristaa niitä. Tunnen taas kuinka alapääni alkaa sykkimään, puraisen huuliani ja yritän keskittyä netflixiin. Vähitellen alan vain kuvittelemaan enemmän fantasioita. Mietin mielessäni miltä tuntuisi suudella heitä. Alapääni alkaa jo vähän kostua, en millään pysty keskittymään elokuvaan. Työnnän sormeni varovasti housujeni alle, hieron sormenpäälläni klitorista stringien läpi, vähittelen sormeni työntyvät sykkivään ja lämpimään pilluuni. "Tää ei kyllä tunnu miltään", ajattelen ja vedän sormeni pois pimpistä.
Huomaan kuinka puhelimen näytölleni liukuu whatsappviestejä, tietenkin Meeriltä. Niissä sanotaan 'voitko olla tänää mun ja sennin kaa:)', 'sä olit nätti tänää! pus', 'olit kiva'. Hymyähdän itsekseni ja vastaan takaisin 'voin olla :)'. Pian kännykkäni soi ja vastaan, "Moi meeri!", "mis nähää?". "Koulupihal", Meeri vastaa, moikkaa ja sulkee puhelun.

7

1893

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Skdjududjdjdjd

      «Luku 2»

      Olen aivan innoissani, tapaan pian Sennin ja meerin koulunpihalla. Vedän stringit - sitten tiukat kollarit jalkaan, ja ylleni vedän löysän t-paidan. Astelen meikkipöytäni eteen ja teen meikin pikaisesti. Laitan hiukseni ponnarille ja astun eteiseen. Vedän niken lenkkarit jalkaani ja heitän ylleni bombertakin.
      Hengitän kevään raitista ilmaa ja lähden tallustamaan päämäärään. Pian kun olen saapunut koulunpihaan (onneksi löysin sillä koulu on aivan uimahallin ja kuntosalin vieressä) tuijotan ympärilleni, havahdun siihen kun kädet koskettavat selkääni. Kiljaisen ja katson taakse. -"säikähdit!", Meeri ja Senni naurahtivat. Heillä oli molemmilla kireät farkut jalassaan. -"mennää salille ku se on tos vieres", Senni hymähtää. Hymyilen takaisin ja vastaan, "vaikka". Niin lähdemme tyttöjen kanssa tallustamaan kuntosalille päin, minulla ei oikeastaan ole mukana salikorttia mutta Meeri ja Senni maksavat minulle. Kävelen heidän perässä, joka askeleen tahdissa heidän pyöreä peppunsa heilahtaa, alapäässäni tuntuu jälleen höpöltä. Saavumme juuri kuntosalille ja siirrymme pukuhuoneen puolelle. -"Tääl on aika vähän porukkaa nyt", sanon ja ripustan takkini naulakkoon. -"Niimpä ja täällä pukkarissakaan ei oo ketään, Meeri vastaa, "paitsi jonkun mummon vaatteet vaan", hän hihittää. Otan t-paitani pois ja. -"Rintsikoillako aiot tulla kuntoilemaan?", Senni ja Meeri hihittelevät. -"Öö taisin unohtaa topin", vastaan, "kai pistän sit ton pitkähihasen takas. Kun Senni ja Meeri ovat vaihtaneet kamppeet ja kun olen valmis niin marssimme kuntoilemaan. -"Tehään pakatreenii!, "joo!", tytöt ehdottavat. -"Käykö sulle?", Meeri kysyy hymyillen. -"Joo oon ahkera tekee pakaraliikkeit", sanon ja hymyilen takaisin. -"No sun pepusta huomaa", Meeri sanoo ja astelee kahvakuulien luokse. Hymähdän, kehuiko Meeri juuri persettäni? Alapäässäni tuntuu taas - hyvältä. Sovimme tyttöjen kanssa että minä ja Senni katsomme mallia kuinka hyvin Meeri tekee erillaisia pakaraliikkeitä. Ensiksi Meeri aloittaa tekemään kyykkyjä painolla - joka kerta kun hän asettuu kyykkyyn hänen pyöreä peppunsa pullistuu legginsien lävitse, mietin miltä tuntuisi työntää sormi tuohon syvään pyllyvakoon. Tunnen yllättäen kuinka pikkareihini lirahtaa jotakin märkää. Alan värisemään, tuijotan suoraan Meerin pyllyä, kuinka tuo pyöreä takamus meinaa pullahtaa ulos joka kerta kun Meeri asettuu kyykkyyn, kirpistelen varpaani yhteen ja päästän äänettömän huokaisun. Senni katsoo minuun ja kuiskaa, "saitko sä orgasmin?". Punastun ja nyökkään. -"Meerin pepusta?", hän kysyy. -"No mm-m", vastaan ja tuijotan lattiaa häpeissäni, Senni siis huomasi minun orgasmini. -"Mitä te kuiskailette siel?" Meeri kääntyy meihin päihin ja kysyy, "nyt sai kyykyt riittää". Senni nousee vierestäni ja astelee Meerin luokse. Kuulen kuinka Senni kuiskaa jotakin Meerille, he hihittävät ja saapuvat luokseni. -"Teit aika hyvin kyykkyjä", sanon Meerille. -"No joo tiiän", Meeri vastaa hymyillen, "meil ois vähän asiaa sulle", hän sanoo . Nyökkään ja astelen heidän perässään pukkariin. -"Ai se mummo on jo lähteny täältä, Senni sanoo, "no hyvä sillä ollaan täällä kolmestaan". -"Miks me tänne tultiin?", kysyn ja havahdun siihen kun tytöt rupee riisumaan. -"No ihan vaa yhteistä hetkee varten", tytöt hymähtävät. Heillä on yllään rintaliivit, joista kiinteät rinnat pullahtavat ulos, vatsalihakset ovat näkyvillään - ja pelkät pikkarit jalassaan. Olen ihan sekoamaisilla, istahdan penkille, mielessäni pyörii monta ajatusta. Jopa Sennin toinen nänneistä on näkyvillä. Tytöt kääntyvät eteeni ja heiluttelevat pyllyänsä, he siirtyvät kokoajan lähemmksi minua. Nyt he ovat jo ihan läsnä, en pysty enää hillitsemään itseäni. -"Nuole mun peppua", Meeri hihittää. Raotan kieltäni ulos ja työnnän sen lähemmäs Meerin peppuvakoa. Nuolaisen kielelläni pyllyvakoa hellästi. Meeri säpsähtää ja päästää huokaisun, "ehkä on parempi jos otetaan kaikki vaatteet pois". Pian me kolme olemme kaikki alastomana, vaatteet viskattu lattialle. -"Saanko puristaa sun rintoja?", Senni kysyy. -"Ja saanko mä hieroo sun peppuu", Meeri kysyy. Nyökkään ja menen kontilleen lattialle. Antaudun heidän valtaansa, tunnen kuinka Senni puristaa rintojani, Meeri hieroo käsillään persettäni. Kostun nopeasti, vaihdan asentoa, nyt peppuni koskettaa kylmää betonilattiaa, avaan haarat täysillä, pimppini sykkii kovasti. Meeri huomaa tämän ja siirtää sormensa hellästi klitan kohdalle, hän avaa molemmt häpyhuuleni auki ja hänen kielensä työntyy häpyhuulieni väliin. Senni taas huolehtii rinnoistani, hän ottaa toisen nännini suuhunsa ja alkaa imeä - tunnen kuinka kehoni värisee, päästän syvän ja pitkän huokaisun. -"se sai orgasmin", tytöt hihittivät. -"Loppuuks tää jo?", kysyn heiltä. Tytöt vetävät housujaan takaisin jalkaana, he katsovat toisiaan hämillään ja sitten he katsovat minuun. "Jatketaan joku toinen kerta kun tänne on tulossa porukkaa."

    • Anonyymi

      Jatka

    • Anonyymi

      U­­­u­si s­ek­­si­­tea­­tteri ava­­­utu­­­u Su­­ome­­en! Ku­tsu­mme kai­­­kk­­­i. Il­­mo­­it­­tau­­­tum­ine­­n ry­­hmä­­­ämme tääll­­ä 👉 http://1lingo.com/H/U1m0V4

    • Anonyymi

      Joku vanha ukko unelmoi olevansa teinityttö

      • Anonyymi

        Joo se on tää jokasaitin pötkyläkirjoittaja. Juttua suoltuu nopeammin kuin aivot ehtii rekisteröidä.


    • Anonyymi

      U­­­us­­i s­­­ek­­si­­­tea­­­tteri avautu­u Su­­omeen! Kutsu­mme kai­­kk­i­­­. Il­­­moit­­­tau­­tumine­­­n ry­­­hmäämm­e tä­äl­­l­­ä 👉 http://allyak.com/H/C5l7U0

    • Anonyymi

      Ekax molemmilla toffeenväriset hiukset ja vähän myöhemmin toisella heti perään tummanvaaleankiharat. Stop ! Tarkkuutta nyt näihin satuihin ! Yritä edes ! Erektioni lopahti epäjohdonmukaisuusten takia johtuneesta keskittymisen puutteesta. Valitan kuluttajansuojaan

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1538
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1042
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      40
      812
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      781
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      717
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      112
      713
    7. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      686
    8. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      679
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      644
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe