Ylen vaalikoneen tein ja siellä oli vain yksi remari.. Semmoisia ei äänestetä meillä.
Löytyykö ristijärveläisiä vaalikoneista?
20
490
Vastaukset
- kelleääni
Itse äänestän aina kauneinta naisehdokasta. Mutta kun nuo kaunottaret alkavat olla laitaluvulla yli kuuskymppisiä. Kelleppä annan ääneni?
- M.Hirvonen
Esko Kyllönen, sitoutumattomat
- iihahahahahanaaa
Onneksi e.kyllönen ei enää ole ehdokkaana ! kiitos siitä.
- ketääänestäisi
Onko ehdokkaissa ketään joka tarttuu asioihin ja vie niitä eteenpäin. R-L Oikarinen kovasti kehuu itseään täällä lapsenuskoisten pitäjässä. Onko oikeasti sellainen joka ajaa ihmisten asioita.
- tollotpois
Kohta ei e. kyllönen enää riitele kunnanvaltuustossa. !! HYVÄ !!
- missäseon
Entä se Eskimo?
- nuorissatulevaisuus
Muistakaa, ettette äänestä eläkeläishöppänöitä! Nuorissa tulevaisuus ja heitä onneksi ehdolla. Jos lukee ELÄKELÄINEN niin ei ääntä!
- nuorettöihin
Nuoriso muuttaa kuitenkin pois, turha niitä on äänestää...
- voittoeläkeläisille
Ristjärven tulevaisuus on eläkeläisissä : he työllistävät hoito- ja sosiaalipuolen miltein kokonaan...
- valtioauttaa
Kiitos eläkeläisille, nuoriso haluaa vain maksuttoman koulutuksen ja ilmaiset nuorisotilat...
- 7rightgoescrazy
Ja vantaalla on homoja suhteellisen paljon. Jopa tänne ylä kainuuseen saakka levinnyt. Tai karannut paremminkin..
- EIHOMO
Enpä ole yhtään Vantaalta Ristijärvelle muuttanutta homoa tavannut. Kainuussa niitä homoja ja eläimiinsekaantujia kyllä riittää.
- eivantaalta
Älä taas jauha paskaa tollo!
- Juorumuoritpois
Uusiksi koko pakka. Ei samoja naamoja enää. Nuoria päättämään asioista.
- pummionpummi
Valtio hoitaa apumiljoonillaan R-järven ongelmat...vaikka kuka olisi kunnanvaltuustossa.
- valtioohaistavittuu
Sehän on hyvä juttu se. Minua ainakin tympäsis, jos valtio (lue: etelän tollot) lopettais rahan antamisen. Ihanata saada rahaa ja vieläpä miljoonia, tekemättä yhtään mitään. Elämä on ihanaa, kun ihan sama, mitä tapahtuu, silti tollot antaa meille rahaa, eivätkä ikinä älyä edes pyytää sitä takaisin! Kuinka tolloa porukkaa siellä etelä-suomessa asuu!? Buahhaahhaaa!
- ihanaavaltioihanaa
valtioohaistavittuu kirjoitti:
Sehän on hyvä juttu se. Minua ainakin tympäsis, jos valtio (lue: etelän tollot) lopettais rahan antamisen. Ihanata saada rahaa ja vieläpä miljoonia, tekemättä yhtään mitään. Elämä on ihanaa, kun ihan sama, mitä tapahtuu, silti tollot antaa meille rahaa, eivätkä ikinä älyä edes pyytää sitä takaisin! Kuinka tolloa porukkaa siellä etelä-suomessa asuu!? Buahhaahhaaa!
Edellä oleva kirjoitus on tyypillinen sosiaalipummin mielipide...Elää muiden rahoilla , kun ei tule omillaan toimeen...
- valtioohaistavittu
Ja sekös vantaan hinaajaa tympäsee! Buahhaahhaaa!! Ihanata maata vain ja rahaa tulee!!
- pummionpummi
valtioohaistavittu kirjoitti:
Ja sekös vantaan hinaajaa tympäsee! Buahhaahhaaa!! Ihanata maata vain ja rahaa tulee!!
Ja kommunistipummi riemuitsee....
- elämakekatkeroidu
Eikö vantaan hinajaa olisi iloinen, jos joku antais rahaa? Minä ainakin olen onnellinen, että joku tollo antaa rahaa eikä sitä tarvi koskaan maksaa takaisin. Enkä ole kiitollinen valtiolle päin vastoin halveksin ja nauran valtiolle ja etelän tolloille!BUAHHAAHAA!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113465MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681868Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801178Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768