Näin unessani valkoiseksi maalatun kapean ja hyvin korkean portaikon, jonka näin kahteen kertaan. Ensin siten, että seisoin portaikon alapäässä ja katselin sitä ylöspäin miettien, että kyllä (vaate)mallien työ on hankalaa, kun pitää kulkea korkokengissä tuollaisia portaita alas päästäkseen näyttämölle. Portaikko oli kapea, hyvin korkealle nouseva ja maalattu aivan kiiltävän valkoiseksi. Myös seinät portaikon molemmin puolin olivat valkoiset. Kun uni eteni, olin yhtäkkiä eräänlaisessa ikkunattomassa aulassa, jossa oli ovet neljään eri suuntaan. Olin itse tullut ovesta numero 1. Ovet olivat valkoiset, kuten koko tila ja ovissa oli numerot sekä jotain värikästä kuviota. Lisäksi niissä luki Slash. Olin lattialla polvillani ja yhtäkkiä näin saman portaikon siten, että olin itse yläpäässä ja se portaikko oli suoraan edessäni. Mietin kauhuissani, että en voi lähteä laskeutumaan tuota portaikkoa alas, että portaat ovat aivan liian liukkaat. Mietin myös, voinko lähteä takaisinpäin jostakin ovesta. Mietin ja pohdin vaihtoehtoja, kunnes yhtäkkiä joku mies avasi yhden oven ja ihmetteli, mitä teen siellä. Siihen uni päättyi. Vitivalkoinen, kiiltävä, kapea ja korkea portaikko katsottuna niin ylhäältä- kuin alhaaltapäin jäivät mietityttämään.
Valkoinen portaikko
1
283
Vastaukset
Unen valkoiset portaat voisivat kertoa jostain valintatilanteesta, joka askarruttaa mieltäsi. Jokin asia, jossa olisi hyvä edetä suunnitelmallisesti, askel kerrallaan.
Unessa huomasit, että yhdet alaspäin menevät portaat olivat myös liukkaat , eli se vaihtoehto voisi olla liian suuren riskin ottamista, tai ainakin portaissa pitäisi edetä varovasti.
Aulassakin oli neljä ovea eli taas eri vaihtoehtoja joiden kautta jouduit unen tilanteeseen, sinä olit tullut ovesta numero 1, mutta kaikki ovet johtivat kuitenkin tuohon unen porrasmaailmaan.
Unen mies ihmetteli mitä yleensäkin teet siellä.. voisiko olla että olet tehnyt jostain asiasta liian monimutkaisen. Tee suunnitelma ja etene askel kerrallaan. Yksi vaihtoehto kerrallaan ei kaikkia yhtäaikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .603325Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472941Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242779Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541857- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101101Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1971030- 45859
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26850Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että103845