Enää en suorittaisi asepalvelusta

zxcvbnmkl

Jos olisin nyt kutsuntaikäinen en taatusti suorittaisi asepalvelusta sillä Suomi joutuisi vain USA:n haluamaan tarpeettomaan sotaan. Suomen natohenkinen puolustuslaitos on vahingoksi maalle.

13

354

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hiljaaryssä

      Ethän sinä Venäläisenä edes pääse Suomen armeijaan, joten olisit hiljaa!

      • outoa.menoa

        Miksi tosiasiat tunnistavia ryssitellään?


      • hiljaaryssä

        Tosiasiat näyttävät niin erilaisilta sieltä Venäjän suunnalta... kannattaa varmaan kysyä mitä mieltä Putin on milloinkin, ettei vaan tule komennusta Siperiaan tai 7,62mm lyijynappia niskan puolelle!


    • vgews

      Minä menisin edelleen suorittamaan varusmiespalveluksen, aikoinaan koin varusmiespalveluksen liian lyhyeksi, olisin halunnut ryynätä kauemmin metsässä.

    • Vetehinen-69

      Olis mukavaa käydä katsomassa !

    • Eu-ies

      Ei minunkaan tee mieli puolustaa mädännäisyyttä joka täällä lännessä ja Suomessakin vallitsee. Puolustaisin itsenäistä maata vaikka Venäjää vastaan mutta Suomi ei ole itsenäinen nyt tälläkään hetkellä. Ei toisinsanoen enää ole arvoja joita puolustaisi. Hyvät kristilliset perinteiset kantavat arvot on heitetty roskakoriin. Antakaa ne arvot takaisin niin on jotain puolustettavaa. Sanotaan että Venäjällä jotkut arvot on vielä kohdallaan. Siellä mies on mies ja nainen on nainen. He eivät ole vain joku olento. Tätä sontaa suvakkifemakot, vihervasurit meille syöttää ja valitettavasti ovat saaneet suuren osan kansaa mukaan. Media ja eliitti valtiokoneistoneen on myyty jo aikoja sitten tälle mädätykselle. Alkaa tuntua jo ihan samalta vaikka Venäjän nielisi tämän islamisoituvan maamme, ei kiinnosta. Tosin ikää on jo sen verran että ei ensimmäisenä tarvitse lähteä sotaan, jos sittenkään.

    • iku.vuonna83

      Oliko öbiksessä "vetehinen"-niminen kasarmi?

      Ainakin oli iku-turso.

      • Anonyymi

        Kyllä oli.,olin siinä 1971.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä oli.,olin siinä 1971.

        1971 komp.päällikkö Antero Nykänen


      • Anonyymi

        Olihan siellä Vetehinen. Minä olin -83 tammikuun saapumiserä, komppanian päällikkö oli yliluutnantti Joutsen.


    • Anonyymi

      Onneksi et ole kutsuntaikäinen, eikä niitä 12-vuotiaille järjestetäkkään.

    • Anonyymi

      Samoin.

    • Anonyymi

      Minä en epäröisi yhtään jos nyt olisin kutsuntaikäinen, tosin koulutushaaran valitsisin toisin.
      Vaikka täällä välillä sontaa kirjoitankim niin silti olen viimeisen päälle isänmaallinen, en kuitenkaan kiihko-sellainen mutta normaalilla tavalla isänmaallinen enkä pettäisi sotilasvalaani missään tapauksessa vaikka henki menisi
      Järjen käyttö kuitenkin sallittu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1325
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1155
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1080
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      60
      898
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      692
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      691
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      669
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe