Jos olisin nyt kutsuntaikäinen en taatusti suorittaisi asepalvelusta sillä Suomi joutuisi vain USA:n haluamaan tarpeettomaan sotaan. Suomen natohenkinen puolustuslaitos on vahingoksi maalle.
Enää en suorittaisi asepalvelusta
13
397
Vastaukset
- hiljaaryssä
Ethän sinä Venäläisenä edes pääse Suomen armeijaan, joten olisit hiljaa!
- outoa.menoa
Miksi tosiasiat tunnistavia ryssitellään?
- hiljaaryssä
Tosiasiat näyttävät niin erilaisilta sieltä Venäjän suunnalta... kannattaa varmaan kysyä mitä mieltä Putin on milloinkin, ettei vaan tule komennusta Siperiaan tai 7,62mm lyijynappia niskan puolelle!
- vgews
Minä menisin edelleen suorittamaan varusmiespalveluksen, aikoinaan koin varusmiespalveluksen liian lyhyeksi, olisin halunnut ryynätä kauemmin metsässä.
- Vetehinen-69
Olis mukavaa käydä katsomassa !
- Eu-ies
Ei minunkaan tee mieli puolustaa mädännäisyyttä joka täällä lännessä ja Suomessakin vallitsee. Puolustaisin itsenäistä maata vaikka Venäjää vastaan mutta Suomi ei ole itsenäinen nyt tälläkään hetkellä. Ei toisinsanoen enää ole arvoja joita puolustaisi. Hyvät kristilliset perinteiset kantavat arvot on heitetty roskakoriin. Antakaa ne arvot takaisin niin on jotain puolustettavaa. Sanotaan että Venäjällä jotkut arvot on vielä kohdallaan. Siellä mies on mies ja nainen on nainen. He eivät ole vain joku olento. Tätä sontaa suvakkifemakot, vihervasurit meille syöttää ja valitettavasti ovat saaneet suuren osan kansaa mukaan. Media ja eliitti valtiokoneistoneen on myyty jo aikoja sitten tälle mädätykselle. Alkaa tuntua jo ihan samalta vaikka Venäjän nielisi tämän islamisoituvan maamme, ei kiinnosta. Tosin ikää on jo sen verran että ei ensimmäisenä tarvitse lähteä sotaan, jos sittenkään.
- iku.vuonna83
Oliko öbiksessä "vetehinen"-niminen kasarmi?
Ainakin oli iku-turso.- Anonyymi
Kyllä oli.,olin siinä 1971.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä oli.,olin siinä 1971.
1971 komp.päällikkö Antero Nykänen
- Anonyymi
Olihan siellä Vetehinen. Minä olin -83 tammikuun saapumiserä, komppanian päällikkö oli yliluutnantti Joutsen.
- Anonyymi
Onneksi et ole kutsuntaikäinen, eikä niitä 12-vuotiaille järjestetäkkään.
- Anonyymi
Samoin.
- Anonyymi
Minä en epäröisi yhtään jos nyt olisin kutsuntaikäinen, tosin koulutushaaran valitsisin toisin.
Vaikka täällä välillä sontaa kirjoitankim niin silti olen viimeisen päälle isänmaallinen, en kuitenkaan kiihko-sellainen mutta normaalilla tavalla isänmaallinen enkä pettäisi sotilasvalaani missään tapauksessa vaikka henki menisi
Järjen käyttö kuitenkin sallittu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003164478- 162216
- 1882036
- 1071446
- 741316
- 74972
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57937IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2889Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119814Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59736