Enää en suorittaisi asepalvelusta

zxcvbnmkl

Jos olisin nyt kutsuntaikäinen en taatusti suorittaisi asepalvelusta sillä Suomi joutuisi vain USA:n haluamaan tarpeettomaan sotaan. Suomen natohenkinen puolustuslaitos on vahingoksi maalle.

13

450

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hiljaaryssä

Ethän sinä Venäläisenä edes pääse Suomen armeijaan, joten olisit hiljaa!

• outoa.menoa

Miksi tosiasiat tunnistavia ryssitellään?

• hiljaaryssä

Tosiasiat näyttävät niin erilaisilta sieltä Venäjän suunnalta... kannattaa varmaan kysyä mitä mieltä Putin on milloinkin, ettei vaan tule komennusta Siperiaan tai 7,62mm lyijynappia niskan puolelle!

• vgews

Minä menisin edelleen suorittamaan varusmiespalveluksen, aikoinaan koin varusmiespalveluksen liian lyhyeksi, olisin halunnut ryynätä kauemmin metsässä.

• Vetehinen-69

Olis mukavaa käydä katsomassa !

• Eu-ies

Ei minunkaan tee mieli puolustaa mädännäisyyttä joka täällä lännessä ja Suomessakin vallitsee. Puolustaisin itsenäistä maata vaikka Venäjää vastaan mutta Suomi ei ole itsenäinen nyt tälläkään hetkellä. Ei toisinsanoen enää ole arvoja joita puolustaisi. Hyvät kristilliset perinteiset kantavat arvot on heitetty roskakoriin. Antakaa ne arvot takaisin niin on jotain puolustettavaa. Sanotaan että Venäjällä jotkut arvot on vielä kohdallaan. Siellä mies on mies ja nainen on nainen. He eivät ole vain joku olento. Tätä sontaa suvakkifemakot, vihervasurit meille syöttää ja valitettavasti ovat saaneet suuren osan kansaa mukaan. Media ja eliitti valtiokoneistoneen on myyty jo aikoja sitten tälle mädätykselle. Alkaa tuntua jo ihan samalta vaikka Venäjän nielisi tämän islamisoituvan maamme, ei kiinnosta. Tosin ikää on jo sen verran että ei ensimmäisenä tarvitse lähteä sotaan, jos sittenkään.

• iku.vuonna83

Oliko öbiksessä "vetehinen"-niminen kasarmi?

Ainakin oli iku-turso.

• Anonyymi

Kyllä oli.,olin siinä 1971.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä oli.,olin siinä 1971.

1971 komp.päällikkö Antero Nykänen

• Anonyymi

Olihan siellä Vetehinen. Minä olin -83 tammikuun saapumiserä, komppanian päällikkö oli yliluutnantti Joutsen.

• Anonyymi

Onneksi et ole kutsuntaikäinen, eikä niitä 12-vuotiaille järjestetäkkään.

• Anonyymi

Samoin.

• Anonyymi

Minä en epäröisi yhtään jos nyt olisin kutsuntaikäinen, tosin koulutushaaran valitsisin toisin.
      Vaikka täällä välillä sontaa kirjoitankim niin silti olen viimeisen päälle isänmaallinen, en kuitenkaan kiihko-sellainen mutta normaalilla tavalla isänmaallinen enkä pettäisi sotilasvalaani missään tapauksessa vaikka henki menisi
      Järjen käyttö kuitenkin sallittu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      42
      2880
    2. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      62
      2804
    3. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      49
      2262
    4. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      340
      1956
    5. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      140
      1729
    6. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1545
    7. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      7
      1358
    8. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      10
      1217
    9. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      42
      1136
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1096
    Aihe