Miksi ei voida poistaa HIEKKAA kerrostalojen pihoilta nyt kun on kosteaa???? Mikä on??? Odotetanko vain kun tulee aika, että hiekka pöllyää???
HIEKAN POISTAMINEN KERROSTALOJEN PIHOILTA?
4
141
Vastaukset
- oikea.osoite
No voi sun päiviäsi. Älä siitä täällä urputa, ei me voida sinua auttaa. Kysy isännöitsijältä ja hallituksen jäseniltä, älä meiltä.
Varmaan sen takia että sitä pihaa tullaan vielä hiekoittamaan useita kertoja niin ei sen poistossa ole talvella järkeä.Muutenkin ihmiset on nykyään niin herkkiä olevinaan tuolle pölylle vaikka todellisuudessa se vaivaa vain todella harvoja.
- fdgfdgdfdfg
Taas se alkaa,koiranpaska hiekoitushiekka.Talvella itketään kun ei ole hiekoitettu ja keväällä,,,,,
- keuhkot123
Hyvä. Kerrankin joku ottaa aiheen ajoissa keväällä esille. Kiitos! "Valittajista" valittajat, älkää valittako joka aloituksesta. Aloituksen usea kysymysmerkki varmaan ärsyttää joitakin, vaikka sillä halutaan huomio itse asiaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815