Minulla on oikeassa kädessä nivelkipua, nimettömässä ja peukalossa, molemmista yksi nivel kipe . Nivelet ovat todella jäykät ja kipeät aamuisin, vetristyvät siitä kyllä päivän mittaan, mutta kipu ei mene kokonaan pois. Jos jumppaan kipeitä niveliä niin niitä rupeaa kutisemaan. Ei kutise iho vaan kutina tuntuu siellä nivelessä? Reumakokeet otettu ja röntgenit eikä mitään löytynyt. Ei ole turvotusta niissä eikä punoitusta. Onko kenelläkään ollut samanlaista? oletko saanut minkälaista diagnoosia?
Nivelkipu ja nivelen kutina?
4
5486
Vastaukset
- aloeverakirkasgeeli
On samantapaista mulla. Ei mitään diagnoosia ole eikä syytä löydetty.
Jotkut sormien luut usein ikäänkuin kutisevat sisältä. Se on jollain lailla polttavaakin kipuilua, aika hillitöntä välillä, ei meinaa kestää sitä. Myös kämmenten jänteet saattaa yht'äkkiä ikäänkuin "tulehtua", alkaa polttelemaan. Joskus on punoitusta siinä kohtaa missä vaivakin. Ei ole reumaa minullakaan. Röntgenissä ei näy syytä.
Ihmettelen, mistä johtuu, lääkäri ei osannut sanoa mitään (tekessä).
Tarvitsen apua oireeseen. Olen testannut noin 20 voidetta ja geeliä.
Parhaiten ja nopeimmin auttaa poltteluun & kutinaan apteekista saatava Via Naturale Aloe Vera kirkasgeeli. Sitä on 100ml tuubissa, riittää aika kauan. Maksaa noin 15 €.
Se on ihon ongelmiin, puremiin, pistoihin, auringon polttamaan ihoon yms. hoito- ja ensiapugeeli. 10-15 minuutissa hellittää kuumotukset ja kutinat.
Mitään sivuoireita ei ole tullut minulle. - KihtiOiskoHän
Kihti?Kihtiin kuuluu reumamaiset oireet ja voi tulla kosketusarkuutta ja jopa ihottumaa niveliin. Nykyisin yleistynyt nuorillakin. Kihtiruokavalio ja lääkitys saattaa auttaa.
- aloeverakirkasgeeli
Ei ole kihtiäkään, on testattu, minulla ainakaan.
- 6756757
Nivelrikko mahdollisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus166598- 1972490
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1001928En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761507Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911059- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46939- 77843
- 45719
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708