Hei
Onkohan jollakin toisella sama ongelma suomi24:n sähköpostin kanssa. Itselläni toimii aina välillä ja toiste ei taas laisinkaan. Ei suostu lähettämään eikä lähettämään saapuneita, ja joskus heittää lähetetyt viestit takaisin.
Ei hirveän mukavaa, kun käyttää aktiivisesti sähköpostiaan, mutta ei kai sille mitään voi.
Sähköposti ei toimi kunnolla!
5
118
Vastaukset 5
Tälläkin hetkellä toinen sähköposti heittää suomi24:ään lähetetyt veistit takaisin. Suomi24:sta ei puolestaan lähde joka kerralla visti eteenpäin.
En voi ymmärtää nykytekniikkaa, mikään ei koskaan toimi ja kaikkea saa vain odottaa. Parantaa sitten aikakin kärsivällisyyttä
Ikävintä on, kun ei saa hoidetuksi asioitaan, lukemaan omia viestejään tai puhumattakaan vastaamaan niihin.
Toivotaan vain, että se siitä paranee ja alkaa taas toimia moitteettomasti.Varmaan parempi jos tekee uuden gmailin tähän tarkoitukseen.
Gmail on kaikessa parempi kuin Suomi24:n sähköposti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791672
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107859En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207634- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo89595- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510