Jos jään katkeruuteen kiinni. Se ei tarkoita nöyrtymistä, ei alistusta tai alistettavana olemista. Huudetaan freedom!
olen katkera itselleni loppuelämän
7
1625
Vastaukset
- KukaMuuMukaKuCheek
Kannattaa kuunnella Cheekkiä. Se on niin komea:)
- Anonyymi
Ja tää
Oli Juhan viisas tunnistus yritelmä, niin kuin joka kerta tunnisti HRJ:n naiseksi jota kaipas ja keräs 10 henkilöö kiusaan ja nälviin irl syyttömälle.
- Valoapäinmatkataan
Joo katkeruudesta haluan pois. Siksi heitän tällähetkellä katkeroittavan asian pois kirjoittamalla. Mun ex ei suostunut katsomaan lapsia, kun olivat pieniä. Olin sidottu kotiin ja töihin. En päässyt liikkaharrastuksiin. No liitto päätty, kun tuli ilmi exän pitävän sivusuhteita. Kunto pääs huononeen, kun kuntoilu oli sitä mitä pienten lasten kanssa pysty tekemään. Läheiset ei halunneet lastenvahdiksi, kun pitivät sitä exän hommana. Olen ollut katkera siitä, että ex osallistui kovinvähän lasten elämään ja hän ei päästänyt mua liikka harrastuksiin. Mulla on hyvät välit ja läheiset lapsiin. Se on tän hyvä seuraus. Kuten sekin, että nautin liikkumisesta. Onneksi nykyisin pääsen liikkumaan. Kunto on vaan vielä kaukana siitä mihin haluan päästä. Myös siitä on vaikea päästä yli, että ex ei ollut sellainen ihminen kuin millaiseksi vuosikaudet häntä luulin. Hyvää on se, että pääsin petollisesta suhteesta pois. Mulla on kuitenkin tavoitteita ja unelmii. Haluan päästä katkeruudesta. Haluan päiviini hyviä ja mukavia asioita mahdollisimman paljon. Aion myös tehdä työtä sen eteen.
Katkeruus on sana, joka kuulemma kuvaa minua joijenki kommentoijien mukaan.
Että oisin katkera ja uhriutujatyyppiä. Fakta se, että oon eläkkeellä.
Tässä on se hyvä puoli, ettei oo mitään vastuuta mistään eli sana FREEDOM, kuten ap totesi.- Anonyymi
En ole ollut milloinkaan katkera, vaikka elämä ei ole ollut helppoa. Enkä vuodattanut ainuttakaan itsesäälin kyyneltä, vaikka katsellessani jotakin liikuttavaa esitystäkin saan herkästi kyyneleet silmään. Ehkä olen aina ollut varma vanhempieni rakkaudesta ja niiden parin minulle tärkeän ihmisen. Lapsiani rakastan muttei edes se ole minulle tärkeää, rahastavatko he minua. Pääasia on että välimme ovat hyvät. Taidan mennä geenitutkimukseen.
- Anonyymi
Tämähän on minun kirjoitus! Olenko palstaillut näin pitkään 😄 valitettavasti tuon ajan päälle tippui vielä lisää sontaa, mutta eteen katsotaan koska muuta ei voi.
- Anonyymi
Mjaah, mitä sontaa?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124350MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar862210Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5561718Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011441Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671157Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331088Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt218971- 5918
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60903Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3888