olen katkera itselleni loppuelämän

pahintaitselle

Jos jään katkeruuteen kiinni. Se ei tarkoita nöyrtymistä, ei alistusta tai alistettavana olemista. Huudetaan freedom!

7

1703

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KukaMuuMukaKuCheek

Kannattaa kuunnella Cheekkiä. Se on niin komea:)

• Anonyymi

Ja tää
        Oli Juhan viisas tunnistus yritelmä, niin kuin joka kerta tunnisti HRJ:n naiseksi jota kaipas ja keräs 10 henkilöö kiusaan ja nälviin irl syyttömälle.

• Valoapäinmatkataan

Joo katkeruudesta haluan pois. Siksi heitän tällähetkellä katkeroittavan asian pois kirjoittamalla. Mun ex ei suostunut katsomaan lapsia, kun olivat pieniä. Olin sidottu kotiin ja töihin. En päässyt liikkaharrastuksiin. No liitto päätty, kun tuli ilmi exän pitävän sivusuhteita. Kunto pääs huononeen, kun kuntoilu oli sitä mitä pienten lasten kanssa pysty tekemään. Läheiset ei halunneet lastenvahdiksi, kun pitivät sitä exän hommana. Olen ollut katkera siitä, että ex osallistui kovinvähän lasten elämään ja hän ei päästänyt mua liikka harrastuksiin. Mulla on hyvät välit ja läheiset lapsiin. Se on tän hyvä seuraus. Kuten sekin, että nautin liikkumisesta. Onneksi nykyisin pääsen liikkumaan. Kunto on vaan vielä kaukana siitä mihin haluan päästä. Myös siitä on vaikea päästä yli, että ex ei ollut sellainen ihminen kuin millaiseksi vuosikaudet häntä luulin. Hyvää on se, että pääsin petollisesta suhteesta pois. Mulla on kuitenkin tavoitteita ja unelmii. Haluan päästä katkeruudesta. Haluan päiviini hyviä ja mukavia asioita mahdollisimman paljon. Aion myös tehdä työtä sen eteen.

• Katkeruus on sana, joka kuulemma kuvaa minua joijenki kommentoijien mukaan.
      Että oisin katkera ja uhriutujatyyppiä. Fakta se, että oon eläkkeellä.
      Tässä on se hyvä puoli, ettei oo mitään vastuuta mistään eli sana FREEDOM, kuten ap totesi.

• Anonyymi

En ole ollut milloinkaan katkera, vaikka elämä ei ole ollut helppoa. Enkä vuodattanut ainuttakaan itsesäälin kyyneltä, vaikka katsellessani jotakin liikuttavaa esitystäkin saan herkästi kyyneleet silmään. Ehkä olen aina ollut varma vanhempieni rakkaudesta ja niiden parin minulle tärkeän ihmisen. Lapsiani rakastan muttei edes se ole minulle tärkeää, rahastavatko he minua. Pääasia on että välimme ovat hyvät. Taidan mennä geenitutkimukseen.

• Anonyymi

Tämähän on minun kirjoitus! Olenko palstaillut näin pitkään 😄 valitettavasti tuon ajan päälle tippui vielä lisää sontaa, mutta eteen katsotaan koska muuta ei voi.

• Anonyymi

Mjaah, mitä sontaa?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      272
      3392
    2. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      21
      1873
    3. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      28
      1537
    4. Mikä tekee sen

Vetovoiman kaivatussasi?
      Ikävä
      84
      1421
    5. Harmittaako joku

Harmittaako joku asia tai asiat, mitä on tapahtunut tai jäänyt tapahtumatta?
      Ikävä
      137
      1058
    6. Miksi et vain uskalla!?

On niin ikävä...
      Ikävä
      81
      1014
    7. Hallintooikeus..

"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.
      Pyhäjärvi
      66
      916
    8. Olen rakastunut

varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
      Ikävä
      86
      796
    9. Jos se joskus oli molemminpuolista

niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
      Ikävä
      61
      707
    10. Laita nyt se viesti

Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗
      Ikävä
      51
      696
    Aihe