Auton rengas irtosi vanteesta ajossa

qwerety

Tietääkö kukaan syitä miksi rengas irtoaa tuolla tavalla vanteesta irti?

11

2030

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sgfjyfjytfrsj

väärän kokoinen.

• bellankoneinssit

Koska bella on käyttänyt kahta partapoikaa rengastöissä. Pojathan ovat molemmat
      koneinsinöörejä ja on ihan siinä hilkulla, että pääsevät kiinni työelämään ja maksamaan veroja yhteiskunnallemme. Näin on itse bella kertonut ihan ylellä.

• pena77_

Millä tavalla rengas irtosi? Oliko millaiset vauriot nähtävissä?

• laiskuudesta_johtuvaa

> Tietääkö kukaan syitä miksi rengas irtoaa tuolla tavalla vanteesta irti?

Todennäköisin syy renkaan irtoamiseen vanteelta on liian pieni paine. Voisi olla paikallaan tarkistaa paineet useammin kuin 2 kertaa vuodessa, talvi/kesärenkaiden vaihdon yhteydessä.

• HelppoKorjata

Skodasi vanteet eivät vastaa pyöreydeltään länsimaista tasoa,ja siksi noita irtoamisia tapahtuu harmittavan usein. Vaihto länsiautoon korjaa ongelman.

• Anonyymi

Voi sinua pientä ja lutuista äidin omaa poikaa, kyllä sinä vielä kasvat ja viisastut.

• eisinne

sittenhän ne ongelmat vasta alkavat

• HelppoKorjata

En tarkoittanutkaan termilläni "länsiauto" Saksalaista tekelettä.......

• Anonyymi

Hyvät ihmiset. Tarkistakaa, että pyörän pultit on hyvin kiinni.
      Osti viime keväänä yhdestä valtakunnallisesta autoliikkeestä Nissan QQ:n, jossa oli kesärenkaat alla. Kun nyt syksyllä laitoin talvirenkaat alle, niin jopas oli löysällä pultit..huh huh.
      Itsellä on voimakas paineilmakäyttöinen mutterimopo ja pultit olisi voinut vääntää yhdellä kädellä helposti auki.
      Laitoin talvikumit alle ja pultit 120nm ja jälkikiristin samaan momenttiin noin 120 kilsan jälkeen.

• Anonyymi

2017 ketju jossa puhuttiin renkaan irtoamisesta vanteelta ja sinä neropatti alat kertomaan itsestään selvyyksiä pyörän kiinnittämisestä autoon.

• Anonyymi

Oliko rengas eli kumi ehjä
      "paise" syntyy myös sisäpuolelle (renkaan sivu) jos teräskudos on repeytynyt.
      Liian paljon/ vähän painetta
      minulla oli käytetty auto johon rengasasentaja oli laittanut kiven renkaan ja vanteen sisälle. Onneksi ei räjähtänyt

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1826
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1272
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      919
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      848
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      761
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      752
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      701
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      683
    Aihe