Ei mistään kotoisin! Urheilua vaan jne. Miksi niillä on lukijan sana tai mitään vastaavaa,kun niitä ei julkaista? Vanhat jutut seisoo siellä vaan.
Lauttakylälehti
17
816
Vastaukset
- Kullillakos
Tämä on riippuvainen julkaisu, poliitikkojen ja virkamiesten ohjauksessa.
- thjäkj
Olen samaa mieltä, kovin on perinteinen lehti kutistunut. Harmittaa sen nykytilaushintakin, vielä on muistissa sekin, että ykskaks muuttui kaksikertaa viikossa ilmestyvästä kerran viikossa ilmestyväksi, eikä tilaushintaan kuitenkaan ollut mitään vaikutusta
- joutaisimuuttuakin
Puuduttavaa luettavaa,täynnä väkisin tehtyä tarinaa kehnosti menevästä lentopallosta
johon epätoivoisesti haetaan pelaajia ympäri mailmaa ja rahattomina.- Anonyymi
Mitä järkeä on yritysten ja kaupunkin antaa rahaa tuohon,yhtään pelaajaa ei ole
paikkakunnalta!Jos rahaa on,miksi nuorilla on pulaa harrastuksista yms,ja tuohaon
haalitaan ympäri mailmaa porukkaa,miten ihmeessä edistää paikkakuntaa??
- Kylänjuoru
Eiko breven toimittaja ole ajan tasalla.
- Lolatippu
Lauttakylä-lehti ei suinkaan ole ainoa paikallislehti, mikä joutuu tavallaan tekemään väkisin juttuja. Aika monella paikallislehdellä, ei vain yksinkertaisesti ole mistä repiä juttuja.
Kun kuitenkin Lauttakylä lehden alue missä se ilmestyy on melko suppea, niin lehti jää jo siksi melko tyhjäksi. Mutta kuten sanoin, niin monella muulla paikallislehdellä on samat ongelmat. - AsuntoKotona
Pitäisi olla enemmän mielenkiintoisia - ihmisiä - joilla olisi jotakin sanottavaa !
- Anonyymi
Kiva,että on olemassa Alueviesti. Nytkin kiva juttu sirkuksesta Huittisissa.Monta kertaa kertoo Huittisista asoita,joita Lauttis ei noteeraa!!!!!!!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva,että on olemassa Alueviesti. Nytkin kiva juttu sirkuksesta Huittisissa.Monta kertaa kertoo Huittisista asoita,joita Lauttis ei noteeraa!!!!!!!!!!
Alueviestin tilasin omaan postilaatikkoon toimitettuna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsekeskeinen taidetoimittaja M.K kertoo omia näkemyksiään. muiden ihmisten ajatukset hänen mielestään eivät ole suvaittavia. Ainoastaan minä .
- Anonyymi
Itse tykkään lueskella lieteviestiä.
Lieteviesti kertoo kuumimmat levitysvinkit ja testisä lietteenlevityslaitteita!
Muuta lehteä ei huittisisa tarvitse lukea sillä olemmehan suamen sikaisin pitäjä!- Anonyymi
Ei muuten olla enää Suomen sikaisin pitäjä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei muuten olla enää Suomen sikaisin pitäjä.
Onko joku pitäjä menny sivu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko joku pitäjä menny sivu?
Uusikaarlepyy meni ohi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uusikaarlepyy meni ohi.
Hyvä, lieteneuvos geggo beggo saa varmasti viran uudestakaarlepyystä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä, lieteneuvos geggo beggo saa varmasti viran uudestakaarlepyystä
Jatkaako joku Gepulilainen sitten tämänkin palstan pilaamista,vai toimiiko etäyhteys ja
saako siellä kirjoittaa Suameksi joutumatta poseen?? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatkaako joku Gepulilainen sitten tämänkin palstan pilaamista,vai toimiiko etäyhteys ja
saako siellä kirjoittaa Suameksi joutumatta poseen??Titteli voiraan kaapata takaisin jos kaikki vaan osallistuvat astutuspuuhiin täyrellä syrämmellä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1787514Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.344671Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1232720- 772194
- 901576
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la2141510Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731141Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202161077- 481019
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225987