Gefilus ja maha myllää kuin viimeistä päivää. Pierua lykkää niin että taidan saada kohta kerrostaloasunnostani häädön. Kiitos vaan valio gefilus tuotteista prkl!!!
gefilus valio
1
132
Vastaukset
- Mhb
Kun aloittaa uusien hyötybakteeri-kantojen syömisen, niin ensimmäisellä viikolla(!) saattaa tulla "rupsuja", mutta ainakin nämä kaksi asiaa on sinulla pielessä:
>>>>1. Mhb-tuote on sisältänyt väärät bakteerit.
Elollisten-yksimahaisten immuunipuolustuksen perusta on allamainitut kolme probiootti-bakteeria, jolloin palautusprosessi tarvitsee prikulleen nämä kolme tärkeintä hyötybakteeria:
- A.(1.)*** Lactobacillus asidophilus. = limakalvojen tärkein probiootti bakteeri.
Ominaisuus:
Elää normaalisti ohutsuolen limakalvoilla * Kykenee estämään haitallisten bakteereiden ja hiivojen lisääntymistä limakalvoilla(!) * Vähentää kolesterolin imeytymistä * Helpottaa maitosokerin imeytymistä * Korjaa suoliston mikrobiflooraa antibiootti-hoidon jälkeen(!).
- B.(2.)*** Lactobacillus bulgaricus. = luonnon oma turvallinen antibiootti. Tämä on Bulgarialaisten pitkän iän bakteeri, josta nimikin.
Ominaisuus:
Säätelee immuuni-järjestelmän toimintaa * Vaikuttaa rasva-aineen vaihduntaan * Alentaa veren kolesteroli-tasoja * Tuottaa luonnollisia antibioottisesti vaikuttavia aineita(!) * Estää haitallisten mikrobien lisääntymistä suolen limakalvoilla(!).
- C.(7.)*** Bifidobacterium. = ohutsuolen limakalvojen alaosan tärkein bakteeri.
Ominaisuus:
Tehostaa ruuansulatus-järjestelmän toimintaa * Säätelee immuuni-järjestelmää ja rasva-aineen vaihduntaa * Vähentää kolesterolin imeytymistä * Estää haitallisten bakteereiden kiinnittymistä ja kasvua limakalvoilla(!) * Estää haitallisten amiinien imeytymistä.
>>>>4. Käytetty L-a, L-b ja Bif hyötybakteeri määrä on ollut liian pieni.
- Kun limakalvojen bakteeri-kantoja lähdetään palauttamaan normaalitasolle, niin vuorokausi annoksen on sisällettävä vähintään 3x1(suositus=3x2)-miljardia bakteeria, tai enemmän/vrk.
- Kun limakalvot ovat haavautuneet, niin tiedät sen siitä että veri irtoaa limakalvoilta, jolloin esimerkiksi Clostridium difficile tappaja-bakteerin uhatessa, alkuun on käytettävä 1-3vrk.tta 50.....100 miljardia limakalvojen kolmea tärkeintä L-a, L-b ja Bif hyöty-bakteeria/vrk ja sen jälkeen muutaman viikon ajan 20...30 miljardia po. hyötybakteeria/vrk.
Opastus mhb.n käyttöön vaiheittain. Voit monistaa näitä määrättyjä hyötybakteereita itsekin:
http://maitohappobakteeri.omasivu.fi/mhb-1-l-a-2-l-b-ja-3-bif-probioottimhb-bakteerien-kayton-aloitus-vaiheittain/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1204999Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen322741- 342549
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺292209- 1191580
Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭191428En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä91297Tänään oli
Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘351133Ukrainan häviö pitää tunnistaa ja tunnustaa
Venäjä ei ole vain maa, jolla on suuri hyvin koulutettu ja varusteltu armeija, joka on osoittanut tehokkuutensa Ukraina2101104- 811079