Onn nyt 16 v poika ja aloin meikkaamaan 14 v. Aluks käutin vaa vähä mustaa rajausta, mut nyt meikkaan todella rajut meikit joka aamu. Mustaa luomiväriä todella paljon ja silmien alapuolella sentin rajaukset mustalla, punasta huulipunaa. Muutenkin käytän sika kireitä tyttöjen pillifarkkuja ja vähä aikaa sit sain kengät jois 3 cm plattari edes ja 12 cm piikkikorot. Löytyykö muita samanhenkisii poikii?
Löytyykö mita meikkaavia poikia?
4
268
Vastaukset
Etpä voi sukupuoltasi muuttaa, turha yrittää. Miehenä synnyit, miehenä kuolet.
- sfvdsfbdfgb
Tulin minä kaapista ulos
Ja arvaa mikä oli lopputulos
Sanoi mulle töissä pomo
Painu täältä vittuun homo
Tulin minä kaapista ulos
Sekosi vaimolta vintti
Kun olikin äijä hintti
Tulin minä kaapista ulos
No olikin iskä meiän
Ritari ruskean reiän
Tulin minä kaapista ulos
Vaikk' kaunis on Annan anus
Niin rakkaampi onkin Janus
Tulin minä kaapista ulos
Ei sormissa tuoksu silli
On pystyssä pikkurilli
Tulin minä kaapista ulos
On mielessä aina peppu
Mutt' kantaja onkin heppu- JHfiugk
Hei tämä on asiallinen kysymys: Onko sulla pitkät hiukset? Ja jos on, niin laitteletko sinä niitä aamuisin?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896052KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3365351Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222707Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841885Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1051697- 1141581
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181543seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241464Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351413