Onn nyt 16 v poika ja aloin meikkaamaan 14 v. Aluks käutin vaa vähä mustaa rajausta, mut nyt meikkaan todella rajut meikit joka aamu. Mustaa luomiväriä todella paljon ja silmien alapuolella sentin rajaukset mustalla, punasta huulipunaa. Muutenkin käytän sika kireitä tyttöjen pillifarkkuja ja vähä aikaa sit sain kengät jois 3 cm plattari edes ja 12 cm piikkikorot. Löytyykö muita samanhenkisii poikii?
Vastaukset 4
Etpä voi sukupuoltasi muuttaa, turha yrittää. Miehenä synnyit, miehenä kuolet.
- sfvdsfbdfgb
Tulin minä kaapista ulos
Ja arvaa mikä oli lopputulos
Sanoi mulle töissä pomo
Painu täältä vittuun homo
Tulin minä kaapista ulos
Sekosi vaimolta vintti
Kun olikin äijä hintti
Tulin minä kaapista ulos
No olikin iskä meiän
Ritari ruskean reiän
Tulin minä kaapista ulos
Vaikk' kaunis on Annan anus
Niin rakkaampi onkin Janus
Tulin minä kaapista ulos
Ei sormissa tuoksu silli
On pystyssä pikkurilli
Tulin minä kaapista ulos
On mielessä aina peppu
Mutt' kantaja onkin heppu- JHfiugk
Hei tämä on asiallinen kysymys: Onko sulla pitkät hiukset? Ja jos on, niin laitteletko sinä niitä aamuisin?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid138887En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene44657Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi21588Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.110553- 36532
Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50525- 57509
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34478Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää125472Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni24445