Ketipinorilla itsemurha

Seolisittensiinä

Haluaisin kuolla nätisti, halvaantumatta jos yritys sattuukin epäonnistumaan. En tiedä lääkkeistä juuri paskaakaan joten olen hyvin pahoillani jos en osunu yhtään oikeaan. Mulla on siis kädessä tällä hetkellä 20x25mg ketipinoria, halvaannunko jos yritys epäonnistuu? Ainiin, en ole syönyt aiemmin yhtään ketipinoria, eli mun elimistö ei ole tottunut siihen.

27

4889

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hope_and_help

Kerro miksi haluat tehdä niin. Usein tuntuu, että kukaan ei jää kaipaamaan, mutta aina jää. Usein tuntuu, että ei ole syytä jatkaa elämää, mutta aina löytyy. Myös apua saa haasteelliseen elämänvaiheeseen.

• ensuosittele

Itse käytän unettomuuteen 400 mg ketipinoria, joten voin sanoa, että luultavasti pyörryt. Tuskin halvaannut, mutta en suosittele. Mutta voin sanoa, että sulta lähtee taju. Ja hengitys voi tuntua epänormaalilta. Silloin kun itse aloitin Ketipinorin, niin se vie jalat alta ja tuntuu, että taju lähtee. Eli jos et halua kuolla niin en suosittele ottamaan. Joudut varmasti soittamaan ambulanssin itsellesi koska toi määrä ekalla kerralla vie sulta tajun.

• snamangkcp

Siis tajusitko sää ees että tää tyyppi haluaa kuolla.. -_-

• 234234234

Ei toi määrä ihan oikeasti riitä mihinkään. Tuskin edes nukahdat. Itse olen vedellyt yli 1000 mg:n annostuksia, että olen nukkunut vuorokauden ympäriinsä.

Muistaakseni ketipinoria pitää vetäst sellaset 8000 mg, että hengenlähtö on jotakuinkin varma.

• Ketipinorialisää

Onko tuo 8000 mg tarpeeksi? Ja jos vetää huimasti överit esim. 40 000 mg niin oksentaako tahtomattaan? eikä kuole? Siis mikä olisi optimaalinen annos?Ei mun varmaan pitäis tällaisia kysellä,kun en edes juuri nyt suunnittele mitään itsemurhaa.
        Mä varmaan kuolen kohta muutenkin.Tai siis elämä on niin hauras.Ihmisiä kuolee onnettomuuksissa sun muissa jatkuvasti.Kyllä se oma vuoro kuolla sieltä sitten koittaa aikanaan.
        Just nyt mulla ei ole kiire.Ketipinoria syönyt 13 vuotta ja sitä ennen pitkään muita neuroleptejä.Nämä varmasti lyhentävät elämääni.
        Musta tuntuu,että elämä voi päättyä koska vaan.On niin paljon sairauksiakin ja vaikka mitä.Ymmärrän kyllä silti hyvin miksi tuntuu siltä,että haluaa itse päättää päivänsä:(

• NauranItkenHuudan

Tuolta se juna puksuttaa....

• HyvääPääsiäistä

Silvan ja sen paska kaveri kuoli hahahahhahahaaaaaa

• drtystrs

taju voi lähteä, mutta ei tolla henki lähde. ja joudut luultavimmin huuhteluun==ei kiva kokemus.

• huumorinkukkapeliin

Jos odottaisit nyt vaikka 70 vuotta niin toiveesi totetutuu !
      Tänne ei kukaan jää.
      Reipastu ja järkiinny ! Yritä tehdä elämästäsi paras mahdollinen.
      Jokaisella meillä on jossain kohtaa elämämme vaikeaa.
      Älä haaskaa energiaasi negatiivisiin ajatuksiin.
      Hyvää pääsiäistä sinulle ja kaikkea hyvää muutenkin !

• Minäkin_1

Ala sisustamaan. Tee siitä pitkän tähtäimen projekti, jota toteutat vähän kerrassaan, siinä sinulle.vinkkiä miten muut tekevät ja elävät, kun on selkeä tavoite mihin pyrkiä

• proelämä

Miksi sitten haluaisit kuolla? Kuolemahan tulee joka tapauksessa, miksi sitä kiirehtimään, kun sitä ennen saattaisi kokea vielä jotain hienoa.

• spedenskedet

Tosiasia on, että et ole minkään arvoinen ihmisenä tässä maailmassa, enkä ole minäkään eikä ole kukaan muukaan perustallaaja. Kaikki me täällä kypristellään saman paskakasan päällä ja mietitään ihannekuvia median kautta elämästä. Pieni vinkki vain... Jätä tv, ihannekuvat ja oman peilikuvasi vertaaminen muihin hetkeksi aikaa ja keskity siihen, mitä sinä haluat ja mitä et sekä se mitä et uskalla tehdä. Keskity olemaan oma itsesi, tunne pitkästä aikaa olosi hyväksi ja nauti niistä pienistä hetkistä mitkä kerrankin tuntuvat hyvältä. Muistele niitä pahoina päivinä ja tavoittele uudestaan. Ainiin äläkä hemmetti soikoon valita hyvä ihminen vaan tee jotain asioille! Ei jaksa kuunnella ruikutusta ihmisiltä, kun aina on pahempaa olemassa tässä maailmassa. Mä olen hyväksynyt itseni jo ihan nollaksi tässä elämässä mutta sen kautta myös pääsin eteen päin elämässä koska hyväksyin itseni sellaisena kuin olen. Toki jos ny ihan toivottomalta tuntuu niin varmaan helpoin tais olla häkämyrkytys elikkä pellit kiinni ja takkaan tuli tai sitten lääkkeiden yliannostus. buranaa 800mg noin 50 tablettia pitäis riittää. autoon ja pakokaasut sisälle? Hirttäminen on aika ikävä koska paskot siinä alles, kuolet hitaasti tajuissas eikä mikään loivenna sitä.. lisäks omaisten ei oo kiva löytää ketää hirtettynä.. Haulikolla päähän on hyvä jos et halua kenenkään muistavan sun kasvoja vaan pelkästään sen näyn. Sitte hei! nukutuspillereitä naamaan tai tyrmäystippoja ja viinaa ja sitten autolla 150 lasissa cruiseri päällä tiellä ja nukahdat vaan ilman vyötä. paitti et siinä vaarannat kyllä muutkin ni se ei oo hyvä idea. Tai sitte oottele vaa et iskee joku kiva sairaus ja kuolet siihen?

• Anonyymi

Mitä väliä omaisilla on enää kun on kuollut haloo.

Omisivat tehneet lapsensa eteen ajoissa jotain ettei tarvitse jälkikäteen vinkua.

• Noketipinor

Muistakaa: ketipinorin mahdollinen haittavaikutus on itsetuhoiset ajatukset.

• äläota

Jos et ole vielä kuollut nii ei tuu liippaa ees läheltä tolla määrällä. Ite vedin vuosia sitten 3400mg ketipinoria ja päälle tenoxeja en muista paljonko. Ensin meni puhekyky sit meni liikuntakyky. Sit tuliki hillitön jano.

• ibuoii

Ymmärrän yskän,mutta kuolema omankäden kautta ei ole mikään vaihtoehto. Teet vain vitun paljon pahempaa omaisilles ja luuletko,että pääset tuskastas tappamalla ittes,saat vain ympärilles tuskaa. Kaikki haavat on parannettavissa ja vittu koskee kaikkia.

• äläota

Mua ei oo vittu koskenu aikoihi enkä minä vittua

• Tottakai ihminen pääsee tuskistaan tappamalla itsensä. Se paska mikä jää jälkeen ei ole koskaan enää hänen murheensa.

• Pimpom11

Googlaamalla löytyy tarvittavat määrät jos oikeasti on tosissaan.

• tefjiik

Just niin, ota se gannabis käteen ja...

• Valitselinjaauto

Jotenkin outoa, että ihmiset kyselevät täällä, että kuoleeko jonkin lääkkeen määrään, joka on pienempi kuin pakkausselosteessa lukeva hoitoannos. Ketipinoria käytetään psykooseihin jopa yli 1000 mg:n annoksina ja tuon 500 mg saa jo yhdestä tabletista, jos lääkäri on määrännyt sen vahvuista. Toki masennukseen ja unettomuuteen käytetään yleensä pienempiä annoksia.

Eli siihen ei kuole, ellet nyt ole sattumoisin ketiapiinille pahasti allerginen tai vetänyt jotain muuta suuria övereitä. Ei vaikka ei olisi ns. toleja.

Ja sitten tuo alleen laskeminen, josta monet puhuvat hirttäytymisen huonona puolena. Ilmiö ei sitten millään tavoin liity vain kyseiseen itsemurhatapaan, vaan kuolemaan ylipäätänsä, jos suolessa/virtsarakossa on tarpeeksi tavaraa tulossa. Sen voi jopa välttää paastoamalla pari vuorokautta ja olemalla juomatta päivän. Riski on silti olemassa ja se koskee lähes kaikkia meistä (pl. esim. pieniksi palasiksi junan alla hajonneet).

• Anonyymi

Junan alle on kiva jäädä. Minä menen nyt työntämään jonkun puliukon junan allle koska he ovat rumia ja turhia

• ala.elää

Tiedätkö, ammatti-ihminen sanoisi nyt, että ihan oikeasti pohjimmiltaan et halua kuolla! Se on katsos niin, että ihmisen itsemurhauhkauksen vakavuutta voidaan arvioida juuri kysymällä miten sen aiot toteuttaa. Ja tuo sinun tapasi on niin huono, että ihan takuulla et sillä henkeä itsestäsi saa! Siis selvästi taustalla avunpyyntö, ei todellinen kuoleman halu.
      Jos suunnittelisit junan alle menoa tms. varmempaa tapaa asia voisi olla toinen.

• dddfdddf

Jos teille määrätään Ketipinoria, niin jättäkää hakematta se apteekista.

Todella vakavia haittavaikutuksia on.

• Anonyymi

Mä olen syönyt 400 mg Ketipinoria yli 10 v. Ei tunnu mulla missään.

• Anonyymi

Kannattaa hypätä junan alle.

Paljon tehokkaampaa.

• Anonyymi

Kannattaa mieluummin tappaa ihminen

Yle

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      69
      4899
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      192
      3840
    3. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      188
      3611
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      78
      3279
    5. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      50
      2979
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      25
      2004
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      24
      1961
    8. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      185
      1833
    9. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1696
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      43
      1405
    Aihe