Olen siksi ihmettellyt toistuvista unista, jossa kohtaan oma aika-minän kauppakeskuksessa. Aloin ihmetellä, miksi kaksoisolentoni on paikalla. Jos olen esim. menneisyydessä, hänen läsnäollessa minun on kerta kaikkia pakko paeta, ennen kuin hän huomaa minut. Miksi?
Aikamatkaaja ei saa
kohdata_itseään
3
248
Vastaukset
Unesi kertoo siitä, että aikakäsite kiinnostaa sinua eri näkökulmista nähtynä.
Et halua, että unessa kaksoisolentosi kohtaisi sinut menneisyyden sinänä. Onko menneisyydessä jotain, mitä häpeät, jotain jonka haluat salata, jotain jonka tekisit nyt toisin.. näin voisi olla.
Voi olla myös, että unesi näkee roolit joita esität ja nämä roolit ovat ristiriidassa oikean itsesi kanssa.- Valkoinenvalas
Paluu tulevaisuuteen elokuvassa, ei saa tavata itseään...
- joku_muu_vastaa
Tai Harry Potter Azkabanin Vangin tavoin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt354390Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.522349Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö481422- 921270
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.271195Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi381188Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä511120Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin161965- 60921
Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os175899