Ketä äänestätvaltuustoon?Miksi?
Jään tällä kertaa Nukkuvien puolueeseen.
Kuntavaalit.Harjavalta.
7
221
Vastaukset
- Kerrostalonmies
Sinä se näköjään jäät nukkuvien puolueeseen useammassa kunnassa. Minä taas äänestän sosialidemokraattia vaan yhdessä ja se on niin selvä asia ettei kannata kysyä miksi.
- sosiSEKOdemokraatti
Sehän on selvä, että äänestät sosiALIdemokraattia. Voit myös äänestää sosiYLIdemokraattia, sosiSEMIdemokraattia tai vaikka sosiSIVUdemokraattia.
Onneksi demarit ovat iäkkäitä ja nuorempi polvi valitsee järkevämmin. Luonnollinen poistuma hoitaa sosiALIdemokraattisen ongelman maastamme.
Itse ajattelin äänestää Keskustaa. Ovat tehneet valtakunnanpolitiikassa sen verran hyvää jälkeä.
- KD-Harjavalta
KD-ehdokasta äänestä.
- nfvkjsnvd
Pääasia äänestyksessä on muistaa valita jostain muusta puolueesta kuin demareista.
(tuli tuo Karrimaankin elättäminen kalliiksi) - persupekka
Nyt tulee JYTKY.Persuista suurin puolue.
- knvkjs
Persujakin mielummin kuin demareita
- Mihinseäänioikeastimenee
Vai meneekö ääni muutos2011-puolueelle?
http://www.satakunnankansa.fi/juttuarkisto/?cid=1194954154212
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2184280Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223299Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2611908Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,51347Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381207Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1581148Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin96855- 63755
- 176730
- 30727