Ehdokas Petri Haapanen

KontulanPS

23

1510

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eivaltuutetuksi

      Haapanen peittelee jälkijään linkki poistettu Uusi Suomi. EU vaalejen aikaan 2014 ei ollut perussuomalaisten jäsenkään pelkkä kontulan persujen kenttätyöntekijä aikoinaan.

    • Holm_

      Kalle. Lopeta jo itkeminen ja ryhdistäydy.

    • pekueihuolinutmukaan

      Nytkö Helsinki hajoaa?
      Pitääkö paikkansa? 11.12.2009 18:19
      "Helsingin piirihallituksen toiminta Arto Välikankaan johdolla, on persoonaani kohtaan sen verran vihamielistä, että katson etten voi jatkaa enään toimintaani Perussuomalaisessa puolueessa. Puoluehallituksen mukaan Helsingin piirin puheenjohtaja nauttii puoluehallituksen täyttä luottamusta. Minun luottamustani se ei nauti, joten siksi näin. Myös vaimoni Kirsi Haapanen eroaa KPS: n hallituksesta ja puolueesta.
      t. Petri Haapanen"

    • airiitapukariolikin

      ”Tällaista en olisi ikinä Haapaselta odottanut”
      Petri Haapanen vahvistaa Ilta-Sanomissa poistaneensa Ristilän kokouksesta, mutta ”silleen ihan siististi”. Hänen mukaansa Ristilä itse ”teki feikkihomman” ja heittäytyi maahan huutaen, että ”apua apua, Haapanen hakkaa mua”. Välikankaan mielestä Haapanen olisi voinut ratkaista asian kutsumalla poliisit, jos Ristilä ei kehoitettaessa suostunut poistumaan.

      Välikangas toteaa, että oikeuslaitos ratkaisee lopulta, kumman tarina on oikea. Hän ei kuitenkaan usko, että varsinaista ”hakkaamista” olisi tapahtunut.

      Ristilä on tehnyt pahoinpitelystä rikosilmoituksen, mutta aikoo todennäköisesti jatkaa tehtävässään.

      Välikankaan mukana tapauksen taustalla ovat Petri Haapasen ja perussuomalaisten Helsingin piirin johdon vanhat erimielisyydet.

      –Hän on pyrkinyt usean vuoden ajan ja eri keinoin vaihtamaan piirin johdon. Siinä on ollut tällaista epätotuuksien esittämistä. Ilmeisesti Ristilä on sitten kokouksessaan esittänyt asioita, joista Kontulan perussuomalaiset eivät ole pitäneet, kertoo Välikangas.

      –Mutta tällaista toimintaa en olisi ikinä Haapaselta odottanut.

      Haapasen ja piirijohdon eripura on sitä luokkaa, että Välikangas ei katso itse voivansa palauttaa Haapasta ruotuun.

      –Olen aika useasta asiasta hänen kanssaan puhunut, ja siitä ei ole hyötyä ollut, kertoo Välikangas.

    • Pasi_Paananen

      Arvoisa KontulanPS-nimimerkki, Petri Haapanen vaikuttaa nykyään myönteisesti Varkaudessa olemalla mukana ehdokkaana ja kenttätyössä vaaliteltoillamme. Olemme jutelleet Petrin kanssa asiat halki yhdistyksessämme, ja nyt katseet on suunnattu menneestä tuleviin. Petri tekee hyvää työtä. Nämä nimimerkkien takaa huutelevat, rohkeat, voisivat myös kirjoittaa henkilöistä omalla nimellä, koska Petrin nimi on tullut mainittua kirjoittelussanne. Toivon ryhtiä tälle keskustelulle, varsinkin näihin henkilön 'historiaan' valikoidusti perehtyneille nimimerkkipelkureille. Petri on Perussuomalaiset puolueen jäsen.

      Tulkaa juttelemaan minun tai kenen tahansa Varkauden Perussuomalaiset ry:n hallituksen jäsenen kanssa näistä asioista. Nyt tätä huutelua nurkan takaa riittää, muttei se ole reilua. Petrin numero on 71 ja häntä kannattaa äänestää. Hän on hyvä ehdokas ja hänellä on asiallista sanottavaa.

      Nähdään kasvokkain toivoo,
      Pasi Paananen nro 75 Varkaudessa,
      Varkauden Perussuomalaiset ry:n hallituksen jäsen, vpj.

      • ex-rikollinen

        Onko Varkaudessa tutustuttu ehdokkaiden rikosrekistereihin?


      • Kontulalainen

        Oletko tutustunut tähän?
        "Varkauden uuden ehdokkaan tuomioita osa 1
        Helsingin käräjäoikeus Tuomio 11/1506 11.2.2011 R 09/6296"


      • Kontulalainen

        Verohallinnolle korvaus 107076,40 euroa korot. Onko verot maksettu?
        Entä korvaus konkurssipesälle 77467,11 euroa korot. Hienoa jos velat on suoritettu ryhdikkäästi ja rehellisen suoraselkäisesti.


    • äitykkä

      Pitäisi tuoda julki jos tietää ehdokkaan ,minkä puolueen tahansa,olevan epärehellinen!Äänestäjille reilusti totuutta pöytään.Miten on kristillisen puolueen porukat?

    • Faktatpöydässä

      Tuomio :Törkeä rattijuopumus vuodelta 2009 löytyy myös.

    • Kontulalainen

      Pasin kanssa läpikäytyjäkö?

    • hutkija

      Varkauden talous kuntoon, muiden kustannuksella.

    • VARKAUSESIMERKKI
    • Pasi_Paananem

      Petri osaa kikat, niinhän nämä tuomiot sen todistaa.

    • paikallinenjäärä

      Ei kannata äänestää rikoksiin sortuneita, kun rehellisiäkin löytyy.

    • Vennamolainen

      Kyllä kansa tietää.

    • Warkautelainen

      Ei Varkautelaiset äänestä rikollisia, turha pelätä!

    • ehokas71

      Mut Pete on kyllä suoraselkäinen ja rehti ei se tämmösiä oo tehyt,

    • yli600ääntäsaatava

      Kyllä se persujen aika on ohi Varkaudessa nyt.

      • ehokas71

        Ainakin petosmiesten


    • Anonyymi

      pukama

    • Anonyymi

      kanuuna

    • Anonyymi

      kattila

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      109
      7883
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2882
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2472
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      119
      2185
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1855
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1609
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1459
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1446
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1415
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1364
    Aihe