Oletko läski ja katkera? Niin minäkin.

LisääRuokaa

Saa vastata ehdoitta jos on ihraa..

11

753

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vastaansilti

      Vastaan vaikka ei ole ihraa

    • elämääkaikkitääon

      En ollenkaan, miksi pitäisi olla. Olen sellainen kuin olen, mä mielistele ketään.

    • otalöysinrantein

      Mielummin rento ja onnellinen läski kuin kireä ja onneton laiheliini. Voishan sitä olla asiat huonomminkin, vaikka salama tai syöpä iskeä niin ei siinä enää ylipainoa itkettäisi. Onko oikeasti niin väliä kuoletko 70- vai 80-vuotiaana? Sairaalloinen eli pahin lihavuuden muoto voi viedä tuon 10 vuotta, ei sen enempää. Zimbabwelainen voi odottaa elävänsä 35-vuotiaaksi. Ei tännekkään jäädä, se on varmaa vaikkei mikään muu ole.

    • mieluitenläskitön

      Mulla on 4 kiloa ylipainoa. Koskaan elämässä näin ei ole ollut. Iso osa tuosta ällöstä rasvamäärästä on vatsalla. Viime syksynä teloin itseni niin että en ole päässyt liikkumaan tavalliseen tapaan. Olen tehnyt kaikkeni, että olen harrastanut joka päivä siitä huolimatta jotain liikuntaa. Onneksi, muuten tuo ylipaino olisi mycket mera suurempi. Inhoan kaikkea läskiä omassa kehossani. Se tuntuu vähäisenäkin selkeesti ylimääräiseltä ja epäterveelliseltä. Katkera en ole, en edes kivuistani joista en oo vielä päässy eroon. Läskien kertyessä pitäisi jokaisella hälytyskellot soida. Ei oo tervettä semmoinen läskistyminen.

      • vainelämääeisenenempää

        No voi helevetti jos suoraan sanon, oikeinko 4 kiloa? Jotenkin tulee mieleen että olet trolli. Mulla on 40 kiloa liikaa kun sairastuin ja en ole pois saanut. Harmittaahan se mutta turha sitä on jäädä suremaan kun elämässä on muutakin kuin ulkonäkö ja paino. Ei ennen edes murehdittu painoa, elettiin vaan. Tämä nykyaika on niin pinnallista ja perfektionismia että ihmiset sairastuvat sen takia enemmän psyykkisesti. Ei kaikkien tarvitse olla hoikkia. Ylipainosta syyllistetään uutisissa ja muualla enemmän kuin alkoholista, huumeista ja tupakasta. Joka toinen tupakoitsija sairastuu keuhkoahtaumatautiin, siis 50%, miksi siitä ei jankuteta niin paljon kuin ylipainosta? Ja moniko hoikka ihminen käyttää päihteitä ja tupakoi Suomessa? No aika moni. Sitä vaan pidetään jotenkin normaalina vaikka se ei sitä ole.


    • Pyöristynyt

      Painoo on hieman liikaa. Pidän itsestäni enempi hiukan laihempana. Pidän ruoasta ja annoskoko taitaa olla hieman liian iso. Suklaa myös maistuu 1- 2 x viikossa. Vaatekokoni on 44 eli liikaa. Haluaisin itseni kevyemmäksi.

      • Sairastanluukatoa

        Minulla on luukato ja hieman ylipainoa, harrastan liikuntaa. Lääkäri sanoi että 5-10 kg ylipaino luustosairaalla, muuten aktiivisella ihmisellä, on vain hyväksi. Jos kaatuu, niin on mikä suojaa heikkoa luustoa. Tietenkin luuston kuntoa pitää harjoittaa liikunnalla jonka vuoksi olenkin melko hyvässä kunnossa.
        Yleensä sairaudesta kuin sairaudesta paranee paremmin jos on energia varasto josta ottaa vaikeidenkin hoitojen aikana. Näin kertoi syöpäsairas ystäväni lääkärin sanoneen hänelle.


    • eikatkera

      ällotti kun vatsan ympärillä oli koko ajan mukana oma pelastusrengas.
      Lisäämällä liikintaa ja vähentämällä syömistä se alkoi pikkuhiljaa sulaa pois. Oliko se helppoa? Ei , aina. Mutta nyt olo on paljon parempi eikä ala-selkäänkään enää satu.

      Kysymykseesi olenko katkera, vastaus on että vaikka olinkin läski, en ollut katkera koska itse minä ne läskit keräsin. Ja saadessani niistä tarpeeksi, tein töitä että sain ne myös pois.

    • lovetanekaakertaa

      Ihana naisellinen nainen. Miten sellainen voi syntyä ilman selluliittiä ja pehmusteita. katkeruus syntyy siitä kun lapsena koki hylätyksi tulemisen kokemuksen tai vanhempi/opettaja tai pahoinvoiva ikäkaveri latistivat, eikä aikuisena kykene kasvamaan irti lapsuuden traumoista eikä uskalla nauttia elämästä tai kehostaan. Sitten paetaan addiktioihin, dissataan muita, suoritetaan ja voidaan pahoin/tyhjyyden tunne), etsitään epäterveitä suhteita jotta kokisi taas kelpaamattomuuden jne. Eikä kukaan katso ja sano, minä rakastan sinua. Silleen että tarkoittaa. Minä tosiaan rakastan. Se on riemastuttava tunne. Rakastan häntä sellaisena kuin hän on. Enkä koe tarvetta vahtia hänen elämää tai voi pahoin. Tottakai on kipuja ja pelkoja mutta haluan nähdä hänet enkä malta odottaa. En tiedä mihin se johtaa vai johtaako mihinkään mutta minä rakastan häntä oikeasti ja olen valmis mihin vain. Haluan saada hänet liekkeihin, nauramaan ja olemaan oma itsensä. Vaikka kiukkuaa minulle tai toruu, niin sisimpäni hymyilee. Minä rakastan häntä. Olen vapaa.

      • oikaisuasioihin

        Juuri näin. Ihana viesti. Eräs luulee, että olen ulkomuotoni vuoksi katkera, mutta väärässä on. Ei ymmärrä lapsuuden kokemuksiani ja niitä traumoja. En tietenkään haluaisi olla missään määrin katkera, enkä juuri olekaan. Enemmänkin surullinen.


    • Luuupiikkejä

      Voi olla läskiäkin eikä ole pakko olla katkera. Jos on oikein luuviulu niin luuletteko että heillä on kaikessa parempi olla , ei ole. Itse minä läskini kannan ja se ei kuulu pätkääkään muille.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2612
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1988
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1986
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1786
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1540
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1198
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe