Hei,
teemme kasvatustieteen pro gradu -tutkielmaa Tampereen yliopistossa. Aiheemme on lastentarhanopettajaa koskevat käsitykset internetkeskusteluissa. Käytämme aineistona tällä palstalla vuosina 2015-2016 julkaistuja kirjoituksia, joissa on tavalla tai toisella viitattu lastentarhanopettajiin.
Terv. Reeta Kosonen ja Iida Aho
[email protected]
[email protected]
Tutkimuksesta informointi
opiskelijat2
1
141
Vastaukset
- Kirjurit
Tekisitte mieluummin tutkimusta miten kunnissa osataan tehdä tarjouspyynnöt kunnollisten rakennusten saamiseksi kasvatukseen.
http://www.savonsanomat.fi/savo/Iisalmen-uudessa-päiväkodissa-kosteusvaurio-laajuutta-selvitetään/967232
Ellei linkki ole kokonaan korostettuna, on se käsin kirjoitettava osoiteriville.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854930- 402351
- 1912320
- 882241
- 1331909
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231748- 1781540
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161451Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461233- 351146