Kokemuksia depersonalisaatiosta? ja mkä on teillä auttanut siihen epätodelliseen/vieraaseen oloon? välillä pelkään että hukkaan itteni ihan kokonaan...
Depersonalisaatio
Deahdistunut
5
122
Vastaukset
- TotuudenTorvi92
Suomi24 ei ole henkilökohtainen blogisi.
- ei-lääkkeille
kai sitä toinen saa nyt kysyä apua ongelmiinsa jos on epävarma et miten pitäis lähtee tommosia oloja hoitamaan. ei tarvii lukee tämmösiä keskusteluja jos ei kiinnosta.
- narkkari
brintellix-lääkkeet auttoi pahimman yli
- ei-lääkkeille
mulla on ihan terapeuttinen keskustelu auttanut psykologin kanssa. Nuo depersonalisaation oireet on kyllä todella epämiellyttäviä, mutta kaikki kääntyy aina parhainpäin kun jaksaa uskoa huomiseen!:)
- Deahdistunut
kiitos vastauksesta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026963
- 594612
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s354105- 703209
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161945Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271686- 171660
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401563- 341439
- 1431227