Heippa. Minulla on pian ohi kahden viikon pef-seuranta ja viitearvoksi annettu 440. Puhallan lähes tulkoon joka kerta 500 eikä avaavalla lääkkeellä ole mitään vaikutusta. Lääkärissä kun tehtiin spirometriakoe niin tulokset olivat liian alhaalla. Onko muilla tälläistä? Mistä voisi johtua? Minulla tutkitaan onko astmaa vai mitä.
Pef-seurannasta
3
486
Vastaukset
- khgfjgfj
Itselläni ainakin kotimittari ja lääkärin vastaanoton mittari antoivat eri tulokset (kotimittari huonommat). Syynä oli, etten saanut puristettua huulia kotimittarin suuosan ympärille, eli ilma fuskasi.
Luulisi sinun itse tietävän, jos olet astmaatikko. Itse sairastin lapsena pahaa astmaa, iän myötä oireet helpottivat. Nuorena sain oireita lähinnä hengitystieinfektioiden yhteydessä. Nykyään flunssaoireetkin usein rajoittuvat poskionteloihin.
Miksi sinulla epäillään astmaa? Mikä on fyysinen kuntosi? Tupakoitko? Sairastatko usein hengitystieinfektioita? Mielestäni tupakointia ja huonoa kuntoa ei edes pitäisi palkita astmadiagnoosilla. Kyseessä on tietoinen hidas itsemurha. - Huolissaanoleva
Kiitos vastauksesta.
Minulla on pahaa hengenahdistusta lähinnä kävellessä ja juoksemisessa. Sekä kovaa yksää jatkuvasti. Ja kyllä, tupakoin. Olen tupakoinut melkein 12 vuotta.
Itse en pidä astmaa todennäköisenä, mutta lääkärit halusit poissulkea joitain vaihtoehtoja. Myös valkosoluarvot ovat koholla kokoajan. - apoteka
Puhallan tuskin 300. Sun arvot on aika hyvät. Ymmärtäisin niin, että jos avaavalla lääkkeellä tulee suuri ero, voi viitata astmaan. Jos ei, niin päinvastoin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?861719Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,171081Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.981046Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79952- 91794
Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot146769Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51754Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs50695- 53674
Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv51671