Vankien määrä kääntyi kasvuun - Rise: Turvapaikanhakijoiden vaikutus näkyy
Perjantai 24.3.2017 klo 12.14
Tutkintavangeista jo selkeästi yli kolmannes on ulkomaalaisia.
Vankien määrän kasvu selittyy pääasiassa ulkomaalaisten vankien määrän kasvulla.
Suljetuista vankiloista karkasi viime vuonna yhdeksän vankia..
Vankien määrä kääntyi kasvuun
2
129
Vastaukset
- työntekijä
Tutkintavangeista ulkomaalaisia on jo selkeästi yli kolmannes. Risen mukaan kansallisuuksia tarkasteltaessa on nähtävissä turvapaikanhakijoiden suuren määrän vaikutus.
Taas suvakit huutaa että yksittäistapaus! - työntekijä
Vankipäivän hinta lähes 200 euroa
Avovankiloissa rangaistusten täytäntöönpano on viidenneksen edullisempaa kuin suljetuissa vankiloissa. Kustannukset suljetussa vankilassa ovat 15-kertaiset verrattuna yhdyskuntapalvelun toimeenpanoon.Tiedot käyvät ilmi juuri valmistuneesta Rikosseuraamuslaitoksen (Rise) toimintakertomuksesta.Suljetuissa laitoksissa vankipäivän hinta oli viime vuonna lähes 200 euroa. Neljä viidesosaa summasta koostui henkilöstö- ja tilakustannuksista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818387
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543562
- 513136
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 352288
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043