Ihan vua tiijoks

Kahtokeehavua

Nytkö lähestyy nää kunnallisvualit, ni oesko aeheellista pyytöö näeltä ehokkaelta jonnilaene selevitys taostoistaa. Aeka monella taetaa olla likaset jaohot pussissaan. Niin tervolaeset, raotalampiset, keiteleläeset ku vesantolaesettii kahtokee kettee iänestätte.

7

205

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KunKysyit

Pyydä pois jos siltä tuntuu ja varsinkin jos katselet persujen tai kepulaisten listoja. Minun ei tarvitse kun äänestän SDPn ehdokasta.

• iisalamelaenen

No hyi sdp.

• kuhavua

Joo persuilla on kaksnuomasta väkkee ehokkaina nii Vesannola ku Tervossa. Voes suoraa nostoo esile ne kettee ei kannata iänestee. Keskustakkii on semmone pönikkäeinareijen piiri. Jokkaenee tavallaa ossoo pönöttöö, mutta se mite ajjaa kuntalaesten asioeta onnii toenen juttu.

• sopivuusehdokkaaksi

Kannattaako asiaa sen enempää päiväillä. Kunkin ehdokkaan taustoihin voi nykyisin perehtyä mm. niin että käy katsomassa heidän sosiaalisen median sivustoja mm.facebook, tvitter. Sekä facessa olevia yleisiä keskustelupalstoja, joilla henkilöt esiintyvät ja ovat esiintyneet vuosien saatossa.. Todellinen minä niiden avulla paljastuu, joka voi tukea äänestyspäätöstä. Isommilla paikkakunnilla kiinitetään huomiota nykyisin ehdokkaiden valinnassa ja rekrytoinnissa näihin taustoihin ja jo olemassaolevaan tietoon henkilön ns asiallisuudesta/sopivuudesta luottamushenkilöksi. Näin sen tulee ollakin.

• Kyllästynytkin

Kylläpä säälittää kuka tahansa joka joutuu poliittiseen vetovastuuseen esim. Vesannolla. Kaikki rempallaan, rahat valuvat jonnekin valokuituun ja tyhjien hallien kunnossapitoon omien vanhusten ja lasten kustannuksella. Eikö paikallisten yrittäjien, jotka selän takana näyttävät persettä päättäjille, pitäisi jo ideologiansakin puitteissa alkaa pärjätä omillaan?

• saakeli.saakeli

Persuja iänestän saakeli. muut puuhoovat vastaanottokeskusta

• NäinSeMeni

Hesarihan tuosta teki tutkimuksen. Persuilla oli rikoksista tuomittuja roistoja valtaosa. Muut puolueet tulivat kaukana jäljessä, mikään uutinenhan tämä ei ole.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1944
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1690
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1306
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      73
      1265
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1008
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      916
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      913
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      872
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      830
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      830
    Aihe