Löytyisikö illan seuraksi ja muutenkin raittiille kivalle miehelle seuraa ja kirjoitteleppa minulle . Ihan kaikessa kivassa ja nauttien hetkistä. Olisin kiitollinen . Kysy mitä vaan ja taivas on rajana.
Hei te jyväskyläläiset naiset 40-59 vuotiaat
4
424
Vastaukset
- epäilyttävätyyppi
Mikäs vika sinussa, kun olet raitis ?
Onko raittus hommattu AA-kerhon kautta ? Eli oletko entinen juoppo ? Hei vaan juuri satuin katsomaan tänne .Sorry etten ole vastannut.Minulla on urheilijatausta ja sittemmin nuorisourheilussa valmentajana .Raittius on tullut nautinnolliseksi tavaksi sitä kautta.Isänpäivänä on juhlittu lasten ja lasten lasten kanssa
- 5yyy554
Mikset retkeile lastesi äidin kera ?
No hänellä on oma elämä ja nautin omastani tottakai koko ajan .Vain ystävä hyvä puuttuu rinnaltani
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 521171
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.901157Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171030- 17868
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45783Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne112758Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64722- 12697
- 38609
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..70591