Olen sievä nainen jolla on perhe ja lapsia. Mies on tavallisen näköinen ja tykkää musta kun hullu puurosta. Häntä rassaa kauneuteni kun miehiä pörrää ympärillä joka hetki. Lapset ovat ylpeitä kauniista äidistä ja mieskin mutta silti  vislaajat ja huutelijat on kurjaa.
Olen sanonut ettei sille voi mitään, antaa huudella. Onhan se kiva et saa huomiota, aj onhan se kiva että on kaunis, mutta joskus ei ole kivaa. Pitäs varmaan pussi päässä mennä kaupungille.
Töissä saan pullakvia joka pivä tai lounaan. miestä ei  innosta, en korkaan kerro että paavo tarjosi ruokaa tänään, ville huomenna ja kalle  maantantiana, seppo torstaina... jene. näin se menee mulla mutta  kauneus on rasite joskus.
Varjele kesällä kun mennään hameessa tai shortseissa kaupungille, sitten on kuulkaas miehiä joka paikassa. Jos istutaan jonnekin niin on tunkua ravintolaan tai  penkille. Portsari saa jo innokkaimpia heittää ulos. Kukkia tulee, kolme kakauppaa on pulassa kun kukat loppuu, sanon että tulkaa vaan hakee pois täällä ne on.
Kun menen yksin kauppaan niin varjele, sieltä ei tullakkaan suitsait kotia vaan kauppareissu kestää kun pitää ottaa kaverikuvia ja kuvia ja  jutella. Rumana ois kivempaa, sais olla rauhassa.  Mutta minkäs tet, pakko vaan olla kaunis.
Kauneuteni rassaa ajoittain
ihananainenoon
2
179
Vastaukset
- Mielisairaanhoitajat
Onko Pitkäniemen sairaalassa tylsää?
 - tylsääelämää
Älä ruoki trollia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa1315355Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu1975041"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste873511Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa1093018Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan312418SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei362300Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua2601857Vanhat miehet eivät muista
Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan121501Toivottavasti odotat minua
Koitan järjestellä asiani niin, että voin olla kanssasi. On valtava ikävä sinua.891399- 1091398