miksi youtube ei toimi

videoongelma

mulla on huawei p8 lite mutta YouTube ei toimi.. nettiyhteys itse toimii ihan hyvin mutta kun menen youtubeen ja alan katsoa jotain videota niin se video on vain musta ja siinä pyörii se latausjuttu... mitä kokeilisin?

16

13034

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lainaten youtuben omia ohjeita:

Käynnistä YouTube-sovellus uudelleen.
      Käynnistä laite uudelleen.
      Katkaise mobiilidatayhteys ja muodosta se uudelleen.
      Tyhjennä YouTube-sovelluksen välimuisti. (Asetukset --> sovellukset --> youtube --> pakota lopetus)
      Poista YouTube-sovelluksen asennus ja asenna se uudelleen.
      Päivitä YouTube-sovellus uusimpaan versioon.
      Päivitä Android-käyttöjärjestelmä uusimpaan versioon.

• kaurahattu

Eikö se uusin YouTube oo maksullinen? En päivitä sitä pilaavat hyvän sovelluksen. 🤡

• Anonyymi
        kaurahattu kirjoitti:

Eikö se uusin YouTube oo maksullinen? En päivitä sitä pilaavat hyvän sovelluksen. 🤡

Youtube premium makaa 4.00

• Kysyjä

Ennen youtube toimi huawei kännykässäni täysin mutta nyt ei,tulee vain että linkin lataus ei onnistu.
      Missä vika

• Anonyymi

Näyttää siltä, että youtube myös jättää esittämättä esim. Scifi lyhytelokuvia... Sensuuriako
        ?

• Joops

Oletko jo buutannut laitteesi ja uudelleenasentanut sovelluksen? Vika voi olla myös nettiyhteydessä. (Esimerkiksi jotkin julkiset wlan-yhteydet blokkaavat jotkin palvelut)

• Liisa3339

Youtube ei toimi pöytäkoneella. Yrittää mytdä Premiumia. Väittää ettei ole yhteyttä verkkoon. Muilla ohjelmilla on. Mitä voi tehdä.

• Ongelmana

Et vaan osaa....

• Anonyymi

En saa ääntä, vaikka Sonyssä toimi hyvin. Huavei Honorissa ei, mistä johtuu.??

• Anonyymi

Nyt on maailmanlaajuinen ongelma, Twitterissä trendaa. Eli ei ole kenenkään wifistä kiinni.

• Anonyymi

Ei ollut vuonna 2018:D

• Anonyymi

En tiiä yhtään mulla on sama ongelma

• Anonyymi

Nyt on jotenkin jännä häikkä kun ei näy esimerkiksi tilatut kanavat vasemmalla laidalla kuten tavallisesti. Eikä muitakaan juttuja mitä siellä yleensä näkyy. Eikä asetuksiinkaan ole mahdollista päästä. Kokeilin sekä sisään- että uloskirjautuneena. Mistähän voisi johtua? Edellisellä kerralla ei tänään tämmöstä ollut. Tilistäni ei ilmeisesti voi johtua kun uloskirjautuneenakin on tosiaan tämmöstä häikkää. Ja nettiyhteyskin toimii kuten normaalisti. Jännä tuo JuuTupe, eli SinäRuutu!

• Anonyymi

Ei pidäkään näkyä..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei pidäkään näkyä..

Kokeilin tietokoneella eikä näkynyt. Ja kun klikkasin omaa "roviilikuvaa" mistä aukeaa asetukset niin latasi vain. Tiedä sitten mikä vaiva yöllä oli. Nyt kuitenkin toimii ihan normaalisti! Ihme vaivoja näköjään SinäRuudullakin! 😅

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      30
      5792
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      14
      4364
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3237
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      52
      2951
    5. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      339
      1549
    6. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1338
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      62
      1276
    8. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      232
      1206
    9. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1169
    10. Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.

Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul
      Maailman menoa
      401
      1161
    Aihe