kelpo kenneli vai...

Finndog

Hei, haluaisin tietää ulkomaisesta kennelistä nimeltä(?) Diza Fleich.
1. mitä rotuja kyseinen kenneli kasvattaa ja miten on terveyden yms laita?
2. Tutulleni on väitetty koirien pärjänneen hyvin maailmalla näyttelyissä, kenties jopa voittaneen niitä, onko tämä totta?
3. Kokemuksia kennelin kasvateista (luonne, terveys liikkuvuus jne.)
Pahoitteluni kirjoitusvirheistä jos niitä löytyy ja kiitos vastauksista etukäteen. Tarkoitukseni ei ole loukata yllämainittua kenneliä tai ketään muutakaan.

5

222

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fargot

No eipä tuo linkki vienytkään oikeaan paikkaan, sorry.

• Finndog

Hei fargot.
      Luin jostain että viestissä pitää olla muutakin kuin linkki, muuten se poistetaan (en muista syytä), eli kanattaa laittaa jotain lauseen tai parin verran. Kenneliiton sivuilta en löytänyt kuin kourallisen villakoiria ja chihuahuavoja mutta aika harvalla ei ollut tehty terveystarkastuksia tai sitten vain silmänpohja ja että sukukalleudet on laskeutunut ok, polviakin oli jonkunverran tarkastettu mutta aika vähän.
      Kiitos vastauksista etukäteen.

• helluvaa

Jos on ulkomainen kennel, tietoja ei näy Suomen Kennelliiton sivuilla.

• Finndog

Hei, tarkoitin kennelliiton sivuilla näkyvien yksittäisten koirien tietoja mitä löysin, näillä kaikilla tai ainakin monella koirista oli alkuperämaana venäjä. Tietääkseni paperillisen koiran voi rekistöröidä kahdessa maassa, mutta koska en ole kasvattaja niin en ole varma. Minkä linkin muuten meinasit laittaa aikaisemmin?

• fargot

Oli minulla tekstiäkin eikä ainoastaan pelkkä linkki. En tiedä miksi mun kommentit on poistettu. Kennel on Pietarissa ja kasvattaa ainakin villakoiria. Facebookista löytyy.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      117
      5369
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      70
      5118
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      91
      4154
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3630
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3248
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2831
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2307
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      54
      1959
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      42
      1852
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1693
    Aihe