Tietääkö kukaan mitä tapahtu hartolan suurimmalle työnantajalle, irman virmalle? Yrityksen osoite on joensuulaisessa tilitoimistossa ja omistaja asuu pysyvästi virolaisella leirintäalueella. (Näin rekisteritietojen mukaan)
Hartola / Irman virma ky
4
1354
Vastaukset
- gdsaga
Ei sinulla tullut mieleen se, että yrittäjätkin jäävät jossain vaiheessa eläkkeelle. Ei se sen mystisempää ole. Siis saattaisi olla vastaus tuohon.
Jotenkin outoa muutenkin se, että jos jokin firma päättää lopettaa toimintansa niin sitä porukalla täällä ihmetellään.
Koska asia sinua noin korvasti mietityttää ja olet etsinyt yhteystietoja netistä niin olet varmaan löytänyt myös puhelinnumeron. SOita ja kysy niin saat rauhan sielullesi.- E.ttänäin
www.irmanvirma.fi ei katos mitään tietoa että firma olisi lopetettu ja jääty eläkkeelle
- konkkaan
Suomeksi:Meni konkkaan
- yuio987
ei välttämättä konkaan niillä palkanmaksuilla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1059423
- 494591
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021976Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421901- 241620
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131381Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,381297Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54917Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31902Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30893