Iski hulluus ja tuli kaktuksia lukuun ottamatta hävitettyä kaikki kasvit ja kannettua roskiin paloina, mutta jälkikäteen seuraavana päivänä iski uudelleen ja minä ajattelin, miltä kasvista mahtaa tuntua. Niinpä otin harjan varren ja talousjakkaran ja poimin roskista kuusi kasvin juurakkoa, muun muassa peikonlehti ja jukkapalmu ja kultaköynnös. Lisäksi poimin takaisin kaksi maljakkoa, kaksi isoa erikoista pulloa. Kun istutin uudelleen juurakoita, mietin pakkasvaurioita. Saa nähdä lähteekö enää. Mutta koetan kasvattaa vielä nämä juurakot.
hulluus iski
heipäkukka
1
119
Vastaukset
- pimiö
Kauan sitten kun minulla oli muutto edessä, niin nostelin kasvit porraskäytävään, muutama kerrallaan. Kasvit katosivat kai jonnekin suureen tuntemattomaan. Kasveja voi myös myydä vaikka Torissa tai lahjoittaa. Lähetin viime syksynä matkahuollon kautta suuren joulukaktuksen uuteen kotiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854950- 432666
- 932633
- 1982370
- 1331939
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj251913- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3571271Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51219