Onko siitä suurta haittaa moottorille? Tulisi vaihto maksamaan niin julmetusti, ettei ole järkeä sitä tehdä.
Kulunut nokka-akseli
4
226
Vastaukset
- PiippolanVaari
Onko sillä mitään merkitystä jos moottori hajoaa, kun ei sitä mielestäsi ole kannattavaa enää korjata
- tietoakaipaava
Tokihan sitä toivoo, että auto kestäisi vielä muutaman vuoden, mutta tonnin autoon ei huvittaisi 1500 € maksavaa remonttia tehdä.
- PiippolanVaari
tietoakaipaava kirjoitti:
Tokihan sitä toivoo, että auto kestäisi vielä muutaman vuoden, mutta tonnin autoon ei huvittaisi 1500 € maksavaa remonttia tehdä.
No joo.... ymmärrän. Mutta autosi on siinä hintaluokassa, että se on tee-se-itse miehen heiniä. Jos tuon vaihdon itse teet, kustannus ei ole 1500 euroa.
Sinänsä sitten vielä sekin, että mitä halvempi autosi on, sen kalliimpia remontteja siihen kannattaa tehdä.
Itselläni on 400 euron peugeot ja teen siihen vuosittain 700 euron edestä remontteja ja huoltoja.
No mikä järki? Sepä se.... Kun arvonalennus on käytännössä nolla, vuosibudjetti pysyy kasassa vaikka tekee vähän korjauksiakin.
5000 euron auton arvonalennus vuodessa on jo 1000 euroa ja siihenkin pitää niitä korjauksia tehdä...
Kiteytettynä: Käyt ostamassa perustyökalut ja vaihdat sen nokka-akselin itse. Homma ei ole sittenkään rakettitiedettä, samalla oppii käden taitoja ja säästää mukavasti 1500 euroa rahaa. No ei ihan niin paljon, mutta melkein.
- tgjgöoyöi
Purkaamoilta vain tiettyjen merkkien kannet ja nokat lähteneet mukaan matkaan kun melko iäkkäinä jo matkaavat melko suoraan jo prässiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581361Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491185Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä221084Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2101043- 1261030
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307937- 42919
- 72885
- 72833