Kuntavaalit.

KD-Eurajoki

Ketä Luvialaista äänestät uuden Eurajoen valtuustoon?

14

541

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juntit

      En ketään Luvialaista,Eurajokelaista äänestän. Miksi antaisin ääneni luvialaiselle luuserille.Mitä ne on saanut aikaiseksi. ei mitään muuta kuin velkaa. Päivät ajellaan autolla pitkin kylää,työ ei kiinosta,varmaan siksi kun on niinpaljon velkaa yhteiskunnalle että kaikki menisi ulosottoon. Sitten on niitä ketkä haluavat olla esillä ja ajamassa omia asioitaan. loikkareita ei pidä äänestää nehän voi taas vaihtaa puoluetta. sitten on niitä jotka ei tiedä politiikasta mitään,käydään aikaa kuluttamasa eläkepäivinä. Ai niin onhan siellä nämä takinkääntäjät ja rasistit.

    • Galluppii

      Sul on galluppi Eurajoella ja Eurajoen Luvialla.

    • kuluakäyneet

      Hyvä hyvä luvialaiset kunnallispoliitiikot hyvin olette saaneet velkaa luvialle tai parenminkin eurajoelle, 1,31 miljoonaa ei tarvitse kahtakertaa miettiä äänestänkö luvialaisia valtuustoon. Rahaa osataan laittaa menemään,missä se näkyy luvialla, ei missään. Sitten vielä joku löylynlyömä ehdottaa että rakennetaan luontopolut ja laavut luvialle, näitä neroja riittää luvialla. Jos rakennetaan vaikka harjoitushalli tuohon jäähallin viereen,kyllä kunta takaa lainan.

    • kuntouimari

      Mitenkäs olisi jos kunnassa olisi vain yksi jäähalli, yksi urheilukeskus ? Säästyneillä varoilla laitettaisiin vaikka kesäksi suihkut kunnan omistamalle Laitakarin yleiselle uimarannalle että uimasta tullessa voisi huuhdella veneiden voiteluöljyt ja muut paskat vartalolta. Eikä tarvitsisi maksaa kyseisestä hommasta 5€ yksityiselle yrittäjälle ?

    • Kisu.kisu

      Veneilijöille ylimääräinen maksu. Toivotaan että uudesta koulusta valmistuu viisaanpia henkilöitä mitä nämä luvian minä minä valtuutetut on.

    • Pölhökustaan

      Arvostella aina voi. Kannattaa jakaa omaa viisautta ja asettua ehdolle. Rahaa ei ole tuhlattu muuhun kuin säästämällä rakennuskustannuksissa ja huollossa-kenen vastuulla lienee.

      • punikki.luvialta

        Oikeassa olet. Rakennuskustannuksissa ja huollossa on todella säästetty ja kaikki kostautuu vähitellen. Koulut ja muut kunnan rakennukset rakennetaan moneen kertaan ja vanhat toimivat pilataan remonteilla, sama kohtalo näyttää olevan seurakunnalla. Ne joita ei ole onnistuttu tuhoamaan on jo myyty yksityisille, vaikkapa kirpputoriksi tai kellariasunnoiksi.


    • Äö3

      AI ai kun oli pari viimeistä kommentti oikeaan osuvat.

    • punainen.tähti

      Voi olla että äänestän Vladimir Vladimirovits Putinia. Reiska petti kerran, puolessa välissä kautta. Kepu pettää aina. Kokoomukseen en ole koskaan luottanut. Mutta tähän asti Putin on aina pitänyt sanansa vaikeissakin tilanteissa.

    • Jääviyys

      Se suuri vääryys että kunnantyöntekijät ovat hallituksessa päätämässä omista asioistaan,siksi en anna ääntäni kunnantyöntekijälle edes valtuustoon. Näiden minä minä henkilöiden tie olisi aika katkaista.

    • KD-Eurajoki

      KD ainoa oikea.

    • Kauko_Kankkunen

      En äänestä.
      -Kokoomus.
      -Keskusta.
      -PerusSuomalaiset.
      -Sdp.
      -Vihreät-
      -Kd
      -Vasemmistoliitto.
      -Rkp.

    • ääniharava

      Minä äänestän itseäni ja menen taatusti läpi. Sitten on kunnallinen työpaikka taattu ja tulee mukavasti sivutulojakin lautakuntien kokouspalkkioista ja "rojaltteja" kaavoitus ja muiden palvelujen järjestämisestä.

    • Luvian-Vaari

      Itsenäinen Luvia takaisin.Ero Eurajoesta heti ensi vuoden alusta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10250
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      421
      4543
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      92
      3084
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2875
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2704
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2698
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      154
      1874
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      73
      1748
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1640
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1443
    Aihe