Finlux (ilmeisesti 720p / hd ready) television kuva on ihan syvältä. Koostuu sellaisista laatikoista, esim. fox logosta ei tahdo saada kunnolla selvää. Onko tv paska, vai pitäisikö antenni ja/tai johto vaihtaa? Vanhassa putkitelevisiossa oli "hyvä" kuva.
Talo on vanha ja minulla ei ole aavistustakaan, mikä antenni siellä katolla on. En mieluusti lähtisi kiipeämään.
Olisin kiitollinen, jos joku osaisi antaa arvionsa.
Huono kuvanlaatu televisiossa??
Pantti-Paakeli
2
565
Vastaukset
- 3987829
Minulla oli erityisesti kuutoskanavalla kuvapulmia. Selkeni, kun renkkasi/pyöritti antennituloliitintä boxissa.
Toisessa tapauksessa uusi kaapeli yli 30 v vanhan tilalle ratkaisi. Se toimi oikein hyvin vanhan putkarin ja boxin aikaan.
Haman 100 dB kullatuilla päillä ( onpa hinta noussut ).
https://www.verkkokauppa.com/fi/product/61480/gnhfd/Hama-antennikaapeli-100-dB-10-m - turkkilaista_skeidaa
Se on jotakin turkkilaista skeidaa jota ei ole tarkoitettukaan mihinkään vakavaan katseluun
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1482493
- 1801738
- 921598
- 691559
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k6965- 80948
- 68881
- 61856
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes188834- 61808