Ulkovaalimainosten paikat / R*P

MorjensTulkitseeTämänkin

Kun nuo kerran on määriltelty ihan demokraattisesti niin voisiko noudattaa.
Jos ei ymmärrä niin kysyy sellaiselta joka ymmärtää tai ei vie.

"Ehdokkaiden vaalimainokset asetetaan kaupungin vaalijulistetelineisiin siten, että kullekin ehdokkaita asettaneelle ryhmälle tuleva julistetilan sijainti, luettuna vasemmalta oikealle, määräytyy samassa järjestyksessä kuin ehdokaslistojen yhdistelmässä." KH:n ohje

9

181

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kannattaaäänestää

      Onko ongelmia? Arvattavasti Morjens-eliitit polkevat meitä takiaispuolueita sivuun?Ei muuta kuin valitusta raatihuoneen nurkkahuoneeseen! Saattaa olla paikalla, vaikka luultavammin hukassa, ts. kukaan ei tiedä missä luuraa.

    • JoskusVäliäJoskusEi

      Torilla on mainokset väärin sijoiteltu.

    • Hejahejaa

      Viranhaltijat tekivät jo osuutensa vaalimainonnassa, kun härskisti julkaisivat Morjensin kuntavaalinumerossa RKP:n ja SDP:n ykkösehdokkaiden vaalimainoksen.

      Jättefin tjänstemannen kiljui RKP. Sorron yöstä voranhaltijat nouskaa lauloi SDP.

      Tempullaan viranhaltijat lunastivat taas virkavastuuvapauden seutaavallekin valtuustokaudelle.

      Suuri ajattelija Åtto on sanonut :
      Virheiden ja syntibokkien etsimisen sijasta enemmän asioiden viemistä framåt!

      • Huonohallintojyrää

        Mia Heijnsbroek-Vireenin (RKP) ja Arja Isotalon (SDP ) pitäisi ryhdikkäästi vetäytyä ehdokkuudesta. Syynä Morjensin puheenjohtajatentti joka käytännössä on myös kahden puolueen ja ehdokkaan yksipuolinen vaalimainos. Vastuu siitä on Morjensin toimitusneuvostolla, johon kuuluvat kaupungin viranhaltijat Jaana Laine ja Kristina Lönnfors (on ainakin ollut RKP:n jäsen). Heijnsbroek-Wirenin ja Isotalon olisi tullut ymmärtää kieltäytyä lehden keinotekoisesta "puheenjohtajatentistä". Arviot valtuustokaudesta olisi voinut antaa kauden päätyttyä ja vasta vaalien jälkeen. Ilmeisesti Morjensin avulla saatu ilmainen "virallinen ja kaupungin hyväksymä" vaaleihin liittyvä julkisuus oli vastustamaton etu.


    • segernärvår

      Noinhan se tässä kaupunkissa mennee. Rkp vie ja muut vikisee ja spelet jatkuu, jos ei muutosta tule. Virkamiehet ruokkii leppäkerttuja ja taputtavat käsiään.

    • Nyckelpigaärsvin

      Åto on stor virkavastuuvapausajattelija!

      K-butikenin porstuassa oli i veckoslut joku outo itseriittoinen ja vastenmielinen hyönteisjengi, joka häiritsi ohikulkijoita ja kauppasi huonoa hallintoa. En ostanut.

    • Ällöttävää

      Kaupan tuulikaapissa oli RKP:n populisteja.

      RKP:n esiintyminen on tulkittavissa kauppiaan poliittiseksi kannanotoksi. Siirryn saksalaisen ketjun asiakkaaksi.

    • PåVänsterGorVägen

      Nyt on mainoksen paikka korjattu oikeaksi.
      Dom kan läsa även finska.

    • KoijaritKiikkiin

      Toisen kielen puolue ei demokratiaa kunnoita.
      Köyhät kyykkyyn, lautakunnan määräämillä mainospaikoilla ei väliä.
      Minun minun pättre paikalle

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      117
      9416
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      46
      2780
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      155
      2529
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2039
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1786
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      13
      1590
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1537
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1474
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      8
      1386
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe