Normaalisti lapset kiinostuvat urheilusta jo muutaman vuoden vanhana. Vähän vanhempana sitten mennään koulukavereiden kanssa jalkapallokentälle pelaamaan, liitytään jääkiekkoseuraan ja koulun liikuntatunneilla kilpaillaan toisia vastaan mitä erilaisimmissa lajeissa. Vapaa-ajalla myös katsellaan televisiosta urheiluohjelmia. Kun Suomi osallistuu jääkiekon maailmanmestaruuskisoihin, tätä jännitetään ja voiton tullessa lähdetään ulos juhlimaan.
Kaikki tämä on osaa normaalia nuoruutta. Kun tytöt alkavat kiinostaa, näkevät tytöt reippaista urheilusta kiinostuneissa nuorissa potentiaalisia poikakavereita. Kiinostus urheiluun ja osallistuminen urheilujoukkueen toimintaan kielii pojan olevan normaali nuori jota kehtaa esitellä omallekin isälle vävyehdokkaana.
Entäpä sitten jos lasta ei kiinostakaan urheilu, vaan jokin älyllisempi asia. Jos kiinostus kohdistuukin esim. elektroniikkaan, tähtitieteeseen, kirjallisuuteen tai muuhun tälläiseen? Jos normaali kiinostus urheiluun ja urheilujoukkueen voittoon ei sytykään? Tälläinen nuori aikuiseksi kasvettuaan helposti syrjäytyy parisuhde-elämästä eikä saa ensimmäistäkään tyttöystävää.
Vanhempien pitäisikin koettaa ohjata tälläistä nuorta urheiluharrastusten pariin. Tähtietiedettä käsittelevät kirjat tulisi takavarikoida ja ohjata nuori liittymään paikalliseen jääkiekkoseuraan. Elektroniikan kanssa puuhailun sijaan tulisi nuoren istua television ääressä katsomassa urheiluohjelmia. Hiljalleen tälläinen kasvatus sitten tekee nuoresta normaalin urheilusta kiinostuneen nuoren joka löytää ajallaan sen ensimmäisen tyttöystävänkin.
Lapsen kiinostus urheiluun
ex-raitis3
0
109
Luetuimmat keskustelut
- 1761632
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106842En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203618- 131594
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo68536- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510