Rehellinen kysymys

tahtoisin.tietää

Ollaanko me mies sun mielestä saman tasoisia noin niin kuin ulkonäöltä tai elämänlaadullisesti? Ja jos ei olla niin haittaako se sua?

86

1117

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysympävain

Sovitaan näin. Mitä merkitystä tällä tiedolla on?

• turhaeläävalheita

Ihmissuhteissa ei ole kyse tasoista, vaan kyvystä muodostaa aitoja pysyviä ihmissuhteita omana itsenään. Ei ole kovin hyvä asia, kun käytät edesmenneen isäsi tai ystäväsi kuvia feikatessasi persoonia ja rakennat mielessäsi elämää, joka ei ole todellisuudessa ollut. Kyse on mielenterveyden häiriöstä luultavasti ja siihen pitää osata hakea apua ottamalla vastuuta omasta elämästään. Jos ei kohtaa asioita, ne elävät kipuna mielessä ja kehossa ja toistelet vain traumoja miten äiti tai isä kuolivat (esimerkiksi) tai miten tapahtui hyväksikäyttö, mutta asiat pitää oikeasti kohdata, jotta tukahdutetut tunteet ja asiat vapautuvat mielestä ja kehosta ja voit löytää itseytesi. Kun en ole traumaterapeutti tai vastaava, niin en osaa sanoa muuta kuin ota itse selvää itsestäsi apua hakemalla.

• "käytät edesmenneen isäsi tai ystäväsi kuvia feikatessasi persoonia"

Kuka näin tekee? Käyttääkö joku kuolleiden sukulaistensa valokuvia profiileja rakennellessaan? (Aika hämärää.)

"miten tapahtui hyväksikäyttö"

Onko joku joutunut hyväksikäytön uhriksi?
        Siinä on kyllä jo syytä terapiaan hakeutumiseen!

T: Ei ap. eli ei aloituksia tekevä eli aloituksia tekemätön

• maailma_nurinpäin

Voi sitä pinnallisuutta nykypäivänä. Mitä tarkoitetaan "samatasoisella elämänlaadulla"? Miten elämää ja sen laatua voidaan verrata toisiinsa, mitkä ovat ne kriteetit?

Nykyajan päivänsana ulkonäkö, raha, ulkonäkö, raha, ulkonäkö, raha, status, kunnia, kimallys, tykkäykset, peukut....

• NoTuotaNoin

Ulkonäkö on mulle todellisuudessa aika pitkälti sivuseikka. Kauneus on katsojan silmässä sanoo sanontakin.
      Kaikessa muussakin olen todella avoin. Ei mua haittaa toisessa juuri mikään, jos mä hänestä pidän. Miksi pitäisikään olla kaikki asiat molemmilla ihan samalla lailla, kun ei ne kuitenkaan ole.

• Portaillasikerran

Ollaan todella hyvin näkyy tuo valehtelun taito olevan meillä molemmilla. Kuinka hyvin esitetään ystäviä. Kumpikaan ei vihjailuista huolimatta uskalla rehellisesti ottaa asioita esille. Katsotaan kauanko sun kantti kestää tätä " kaveruudesta" mutta tiedän totuuden sinusta. Alkaa pikkuhiljaa säälittämään tuo sun esittäminen. Eikö sulla ole paska olo edes valehtelusta. Minä sentään anteeksi pyysin sinä et. Älä muuten pelkää sinusta ei tiedä kukaan muu kuin minä. Joten tässä sulle rehellisesti esitettynä.

• "Eikö sulla ole paska olo edes valehtelusta. Minä sentään anteeksi pyysin sinä et."

Tämäpä ei koskekaan minua, koska minulta ei ole kukaan pyytänyt vuosiin anteeksi, yhtään mitään. (Itse olen kyllä pyytänyt anteeksi moneltakin ihmiseltä, jos olen kokenut väärin tehneeni.)

Valehtelu ei kuulu tyyliini. (Siksipä minä en VALEHTELUSTA elävä elämässä jääkään kiinni, koska en valehtele.)

Joskus luulin tunnistaneeni nimimerkin "portaillasikerran",
        mutta nyt tekstin sisältö on sellaista, ettei se yhdisty minuun mitenkään.

Olisi tietysti KIVA jos joku minultakin joskus pyytäisi anteeksi, jos aihetta on.

T. Anteeksipyyntöjä kokematon

• eiilmastaillallistaole

Pitänee korjata asia. Mahdollisimman pian ;D

• Portaillasikerranm
        M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:

"Eikö sulla ole paska olo edes valehtelusta. Minä sentään anteeksi pyysin sinä et."

Tämäpä ei koskekaan minua, koska minulta ei ole kukaan pyytänyt vuosiin anteeksi, yhtään mitään. (Itse olen kyllä pyytänyt anteeksi moneltakin ihmiseltä, jos olen kokenut väärin tehneeni.)

Valehtelu ei kuulu tyyliini. (Siksipä minä en VALEHTELUSTA elävä elämässä jääkään kiinni, koska en valehtele.)

Joskus luulin tunnistaneeni nimimerkin "portaillasikerran",
        mutta nyt tekstin sisältö on sellaista, ettei se yhdisty minuun mitenkään.

Olisi tietysti KIVA jos joku minultakin joskus pyytäisi anteeksi, jos aihetta on.

T. Anteeksipyyntöjä kokematon

Jos itse tiedät ettet valehtele tekojasi niin kai älyät ettet ole kyseinen ihminen. Kumma juttu että pitää vielä selitellä onko jotain valehdellut vai ei. Minä olen niin tehnyt ja pyytänyt anteeksi. Tuo toinen ei ole. Kuittasi vain " en ole koskaan ja jäi siitä kiinni minulle. Kai ymmärrät että olen katkera sille tuosta asiasta. Yrittää ystävää vielä esittää. En voi olla sen ystävä ennenkuin käy tuon valheen läpi. Muutoin joudun vastailemaan joka kerta varpaillani mitä se nyt tarkoittaa viesteillään ja yritän tulkita mitä se niillä tarkoittaa.vaikka nyt valehtelikin niin ymmärrän toisaalta miksi niin teki. Kunhan edes selittäisi tuon niin voisi silloin uskoa sen kaveruudesta.

• Jmiesmiettinäin

Ei haittaa yhtään.

• M-nainen_ei-ap.-ei-Mia

Palstan Jarille ja Veeralle
        onnea Pohjois-Karjalaan!

• Taidat olla alle 30-vuotias kyselijä, hyvä aloittaja.
      (Toivottavasti saat mieleisesi vastauksen.)

T. Aloituksia tekemätön

• just-jööööö

Olet siis selvännäkijä. :)))

• Ei en ole selvännäkijä, ainakaan siinä mittakaavassa kuin Tamara Maunonen tai Aino Kassinen. Jotakin olen joskus aavistellut oikein, mutta niinhän me kaikki.

Mutta oletkos sinä nimimerkki "justjöö" sama henkilö, joka perusteetta huorittelee ihmisiä, ja kysyit tällä palstalla ennen joulua: "Missäs hyörä on?"

T: Fyysisesti uskollinen

• keepyourstories

Narsismi kehittyy, kun henkilö joutuu kasvattamaan niin paksun suojakuoren, ettei tunne enää omia sisällään olevia tunteitaan lainkaan. Tämän määritelmän kuulin tänään. Narsistisen persoonan kanssa ei kannata väitellä tai keskustella laisinkaan. On tunteita, mutta ne ovat liian suuria kohdattavaksi.

• CuriousPink

Tiedät ulkonäkösi, joten eiköhän olla samalla viivalla. Kemiaan ei voi vaikuttaa. Kohdatessa räjähdysaltista. N>M.

• Hyvä vastaus, vaikka aloituksessa puhuttiinkin miehestä!
        Anna mennä vain TUTUSTUEN nimimerkki "CuriousPink", jos olet vapaa nainen.

• CuriousPink

Kiitos, kaikkea hyvää sinulle. Todennäköisesti se M ei edes käy näillä sivuilla. Aika epätoivoista. Mutta tunteilleen ei voi mitään ja kerran vain olemme täällä...

• jokuvastausko

Vaikea sanoa. Rahaa ja varallisuutta mulla on varmasti paljon enemmän 🙂, lisäksi sivistystasokin saattaa olla vahvasti stydimmällä tolalla mulla ja elämänlaadussakaan ei ole mulla mitään valittamista.

Ulkonäöstä? No ei mulla ole ollut mitään vaikeuksia koskaan jos mua haluttaa, hottis on se yks blondi joo kans.

..samantasoinen on yhdyssana.

• YksBlondiMoi

No toki herra toimitusjohtaja. ;) Se on muuten ärsyttävää kun ihmiset ei osaa yhdyssanoja...

• ALOITTAJA, jos oikeakielisyyttä haetaan, niin sinun olisi pitänyt kirjoittaa:

Olemmeko me mies sinun mielestä saman tasoisia ulkonäölliSESTI tai elämänlaadullisesti? Ja jos emme ole, niin haittaako se sinua?

ulkonäöltä tai elämänlaadullisesti?

...ulkonäöllisesti ja elämänlaadullisesti.

T. Aloituksia tekemätön

• JeesusKunViskiaNousPäähä

Anteeksi mut kännisen aivot ei tajua höpinääsi!

Mitä sä niinku hyvä ihminen haluat meille viestittää ?

Hätää , nälkää , tuskaa ?

• JeesusKunViskiaNousPäähä kirjoitti:

Anteeksi mut kännisen aivot ei tajua höpinääsi!

Mitä sä niinku hyvä ihminen haluat meille viestittää ?

Hätää , nälkää , tuskaa ?

Olen jo useaan kertaan joutunut huomaamaan, että joku yrittää esiintyä minuna täällä, joten tulen toistuvasti tänne REKISTERÖIDYN NIMIMERKKINI turvin - paljastamaan nämä huijaukset.

(Mm. vanhoja rekisteröimättömiä nimimerkkejäni on otettu käyttöön.)

En koskaan selvittele täällä välejäni kehenkään enkä kysele mielestäni varsin naiiveja kysymyksiä, kuten "Ollaanko me ulkonäöllisesti samantasoiset?" jne. Miksi ap. ei edes kysynyt: Olenko sinusta älyllisesti riittävän kiinnostava? Oikeastaan jälkimmäistäkään ei minusta sovi kysyä yleisellä keskustelupalstalla.

Suuri osa täällä kysytyistä kysymyksistä on sellaisia, että ne pitäisi kysyä kahden kesken. Ja niin jokainen aikuinen ihminen tekeekin.

• JeesusTuotaViskiä

Olen jo useaan kertaan joutunut huomaamaan, että joku yrittää esiintyä minuna täällä, joten tulen toistuvasti tänne REKISTERÖIDYN NIMIMERKKINI turvin - paljastamaan nämä huijaukset.

(Mm. vanhoja rekisteröimättömiä nimimerkkejäni on otettu käyttöön.)

En koskaan selvittele täällä välejäni kehenkään enkä kysele mielestäni varsin naiiveja kysymyksiä, kuten "Ollaanko me ulkonäöllisesti samantasoiset?" jne. Miksi ap. ei edes kysynyt: Olenko sinusta älyllisesti riittävän kiinnostava? Oikeastaan jälkimmäistäkään ei minusta sovi kysyä yleisellä keskustelupalstalla.

Suuri osa täällä kysytyistä kysymyksistä on sellaisia, että ne pitäisi kysyä kahden kesken. Ja niin jokainen aikuinen ihminen tekeekin.

Niin? Yksinkertaista ongelmasi. Kirjoitat nyt 2,8 promillen humalan omaavalle.

Siis mikä olikaan ongelmasi YHDELLÄ SANALLA

• Mieti-tahollasi
        JeesusTuotaViskiä kirjoitti:

Niin? Yksinkertaista ongelmasi. Kirjoitat nyt 2,8 promillen humalan omaavalle.

Siis mikä olikaan ongelmasi YHDELLÄ SANALLA

Sinä vedätät! Tekstisi vaikuttaa epäilyttävästi "Ei-mulla-muuta"-miehen kirjoittamalta? Synnyitkö 30.1 kuten Alex Ubago - ja kuten Cisse Häkkinen(?)

Ei tarvitse vastata. Juotko liikaa(?) Liian usein(?) Laitan seuraavan kauniin kappaleen sinulle, vaikket sitä millään muotoa ansaitsekaan, törkyisten kommenttiesi jälkeen. Voit ko. kappaletta kuunnellessasi mietiskellä juomatapojasi. (Ennen et ainakaan sylkenyt lasiin. Ja tahti taitaa vain kiihtyä.)

https://www.youtube.com/watch?v=rs3VBC_ju28

• Miehelle-on-the-Top
        Mieti-tahollasi kirjoitti:

Sinä vedätät! Tekstisi vaikuttaa epäilyttävästi "Ei-mulla-muuta"-miehen kirjoittamalta? Synnyitkö 30.1 kuten Alex Ubago - ja kuten Cisse Häkkinen(?)

Ei tarvitse vastata. Juotko liikaa(?) Liian usein(?) Laitan seuraavan kauniin kappaleen sinulle, vaikket sitä millään muotoa ansaitsekaan, törkyisten kommenttiesi jälkeen. Voit ko. kappaletta kuunnellessasi mietiskellä juomatapojasi. (Ennen et ainakaan sylkenyt lasiin. Ja tahti taitaa vain kiihtyä.)

"Häkkisen paheneva alkoholismi vaati veronsa. Hän kuoli maksakirroosiin[1] Jorvin sairaalassa tapaninpäivänä 1990..."

https://www.youtube.com/watch?v=GDSG0UC80vI

• ViskiäLiikaa
        Mieti-tahollasi kirjoitti:

Ongelmasi oli? Yksi sana. Kohta krapula. Äkkiä nyt

Vai haluatko tarinoita lisää siitä kun baarissa miehet pitää ylimielisiä naisia kyrpinä js haukkuu pihalle nauraen ja pilkaten kyllästyneenä naisten itsensä ylentänyämiseen ja miesten alentamiseen ?

Miesten piireissä ei selviä tekopyhät tärkeilijät !

Hyväksynnän saa aidot naiset

• Viskiäliikaa
        Miehelle-on-the-Top kirjoitti:

"Häkkisen paheneva alkoholismi vaati veronsa. Hän kuoli maksakirroosiin[1] Jorvin sairaalassa tapaninpäivänä 1990..."

https://www.youtube.com/watch?v=GDSG0UC80vI

Mene sinne muutaman tutkintotodistuksen kanssa niin luoja auttakoon sinua. Toivottavasti kestät sen tylytyksen mitä miehet antaa. Saat osaksesi olla koko naiseuden pahuuden ja turhamaisuuden ruumiillistuma ja 10 miestä purkaa yhtä aikaa vihaansa sinuun ja vain koska edustat heidän vihaamaa naistyyppiä

• hänonparempi

Keneltä kysyt?
      Riippuu vähän.
      Mitä selviää.

• samaltaViivalta

Tiedän liian vähän toisesta jotta voisin kunnolla vastata.

• Mösjöö_CEO-T

Olet ulkonäöllisesti tasoani kuuma blondi.

Yleissivistyksesi ja kirjoitustasosi ovat kuitenkin tasolla,
      jotka kielivät joko kokonaan suorittamattomasta - tai heikosti suoritetusta lukiosta.

Sinulla ei tietääkseni myöskään ole YLIOPISTOTUTKINTOA,
      joten et ole myöskään muodollisesti tasollani.

Olet valheellinen PIKKU OTUS, joka kaipailee milloin mitäkin miestä
      muiden naisten nimissä, eliminoidakseen mahdolliset kilpailijansa,
      jotka eivät välttämättä edes ole mitään kilpailijoita.

Tiedän, että teet paljon aloituksia tänne, sinä minua RUPIKONNAKSI, LÄSKIPÄÄKSI ja Harkimon-näköiseksi kutsunut blondi. Annat minun pitää itseäsi seksilelunasi, ja pirstaloida sielusi ailahtelevaisuudellani. En ole vielä päättänyt, haluanko sitoutua sinuun.

• ViskiäLiikaa

Kerran tähän nyt mielipiteeni vaikken ole se nirppanoksn kaipaama blondi.

Homma on niin et toiset jauhaa tutkinnoista ja jää yksi tutkintotodistuksia ja tiliotteita ihailleen ja sit on ne joilla pelkkä ammattikoulu käytynä ja sillä tekee töitä. Miehille sanoo " mä olen vain mä. En 'mitään ihmeellistä. "

Ja miehet tappelee kuin ainoa nainen olisi kyseessä. Muut naiset katsoo haavi Auli ja tarjoaa todistuksiaan mut miehet sanoo " mutta kun mä olen ihan perus jamppa ja haluu p tavallisen naisen. Et kelpaa. Sori."

• LiikaaViskiä

Karua on kuinka monta nirppista olen nähnyt miestä pilkkaavan baarissa ovista ulos. Joten pistä ne bemarien avaimet piiloon ja kätke kaikki luotokortit. Pistä piiloon tutkintotodistukses. Niillä Einolle arvoa miesten saannissa. Miehet pilkkaa sinut kyynelin ovista säälimättömästi ulo

Turn off

• ViskiäLiikaa kirjoitti:

Kerran tähän nyt mielipiteeni vaikken ole se nirppanoksn kaipaama blondi.

Homma on niin et toiset jauhaa tutkinnoista ja jää yksi tutkintotodistuksia ja tiliotteita ihailleen ja sit on ne joilla pelkkä ammattikoulu käytynä ja sillä tekee töitä. Miehille sanoo " mä olen vain mä. En 'mitään ihmeellistä. "

Ja miehet tappelee kuin ainoa nainen olisi kyseessä. Muut naiset katsoo haavi Auli ja tarjoaa todistuksiaan mut miehet sanoo " mutta kun mä olen ihan perus jamppa ja haluu p tavallisen naisen. Et kelpaa. Sori."

Niin, niin. Ja ihminen voi aina opetella kirjoittamaan, ja kouluttautua. Ja minullekin naisena miehessä melkeinpä tärkeintä on LÄMMIN SYDÄN, REHELLISYYDEN, ROHKEUDEN ja OIKEUDENMUKAISUUDEN ohella.

Olen vihainen VAIN YHDESTÄ ASIASTA: Nimissäni kiusantekomielessä kirjoittelusta. (Usko se.)

• ViskiäLiikaa

Niin, niin. Ja ihminen voi aina opetella kirjoittamaan, ja kouluttautua. Ja minullekin naisena miehessä melkeinpä tärkeintä on LÄMMIN SYDÄN, REHELLISYYDEN, ROHKEUDEN ja OIKEUDENMUKAISUUDEN ohella.

Olen vihainen VAIN YHDESTÄ ASIASTA: Nimissäni kiusantekomielessä kirjoittelusta. (Usko se.)

Haluatko olla miesten vihaama naistyyppi ?

Ole sitten kova luonne ! Miehet ei armoa anna

Miehet haluaa vain naisen joka rakastaa heitä ehdoitta ei muuta

• Aloituksia_tekemätön
        LiikaaViskiä kirjoitti:

Karua on kuinka monta nirppista olen nähnyt miestä pilkkaavan baarissa ovista ulos. Joten pistä ne bemarien avaimet piiloon ja kätke kaikki luotokortit. Pistä piiloon tutkintotodistukses. Niillä Einolle arvoa miesten saannissa. Miehet pilkkaa sinut kyynelin ovista säälimättömästi ulo

Turn off

En ole nirppis. En käy baareissa miehiä iskemässä. En omista bemaria.
        Saat ihan rauhassa olla mitä olet, ja vietellä tyrmäävällä ulkonäölläsi
        puolipökerryksiin vaikka maailman kaikki miehet, kunhan et ole kiusaaja, joka pistää omia, PROVOSOIVIA kirjoituksiaan minun piikkiini.

• ViskiäLiikaa
        Aloituksia_tekemätön kirjoitti:

En ole nirppis. En käy baareissa miehiä iskemässä. En omista bemaria.
        Saat ihan rauhassa olla mitä olet, ja vietellä tyrmäävällä ulkonäölläsi
        puolipökerryksiin vaikka maailman kaikki miehet, kunhan et ole kiusaaja, joka pistää omia, PROVOSOIVIA kirjoituksiaan minun piikkiini.

Sen näet kun soklaat noi samat lauseet 10 miehen ryhmälle.

Kokeile onneasi. Mutta muista olka kova luonne.

Miehet on säälimättömiä sanoissaan

• Aloituksia_tekemätön
        ViskiäLiikaa kirjoitti:

Haluatko olla miesten vihaama naistyyppi ?

Ole sitten kova luonne ! Miehet ei armoa anna

Miehet haluaa vain naisen joka rakastaa heitä ehdoitta ei muuta

Riitelet yksiksesi.

Eikä ole olemassa mitään miesten vihaamaa naistyyppiä. Sellaista yleistystä et onnistu minulle myymään, koska kyllä minullekin on rakkautta löytynyt. (Jos ei nyt aina, niin elämäni aikana kuitenkin.)

Enkä ole kova, vaan ainoastaan järkevä. Suojelen itseäni voimakkaasti, kun ympärilläni on paljon vieraita ihmisiä, kuten tällä palstalla.

En todellakaan käsitä, miksi kaikista asioista pitää vääntää julkinen ja yleinen keskustelu someen. Mikseivät ihmiset voi jättää jotakin kahdenkesken pohdittavaksi.

• ViskiäLiikaa

Eikö? Satun pyörimään miesten maailmassa ja siellä haukutaan pahasti miesten kesken kaikki naiset jotka luulee olevansa jotain suurta ja ihmeellistä. Kaikki teennäiset pellet naiset rahoineen, ulkonäköönsä, ammatteineen ja tulkintoineen siellä miehet haukkuu yhteen ääneen nenä pystyssä kulkeviksi nirppanokiksi

Usein nauretaan perää. Että naama kuin lehmällä et mitä sekin kuvittelee itsestään

Jos nainen tulee tärkeileen ae sanotaan tylysti sille suoraan mikä se miesten mielestä on

Ei miehetkään sikaa säkissä osta niilläkin on taso

• ViskiäLiikas

Riitelet yksiksesi.

Eikä ole olemassa mitään miesten vihaamaa naistyyppiä. Sellaista yleistystä et onnistu minulle myymään, koska kyllä minullekin on rakkautta löytynyt. (Jos ei nyt aina, niin elämäni aikana kuitenkin.)

Enkä ole kova, vaan ainoastaan järkevä. Suojelen itseäni voimakkaasti, kun ympärilläni on paljon vieraita ihmisiä, kuten tällä palstalla.

En todellakaan käsitä, miksi kaikista asioista pitää vääntää julkinen ja yleinen keskustelu someen. Mikseivät ihmiset voi jättää jotakin kahdenkesken pohdittavaksi.

Todistus ei ole miesten taso.

Seksiin naisella pitää olla hyvät tissit ja hyvä perse ja suusta ei liian rasittavaa paskaa saa tulla

Tyttöystäväksi sitten itseä miellyttävä luonne ja ulkonäkö riittää.

Tärkeilijät minäminät eivät ole miesten suosiossa

• Aloituksia_tekemätön
        ViskiäLiikaa kirjoitti:

Sen näet kun soklaat noi samat lauseet 10 miehen ryhmälle.

Kokeile onneasi. Mutta muista olka kova luonne.

Miehet on säälimättömiä sanoissaan

Taidat todellakin olla humalassa?

En ole menossa minnekään ravintolaan. Kaikkein vähiten jonkun humalaisen miesjoukkion luokse. En ole tarjoilija enkä tanssija enkä muutoinkaan etsi mitään pinnallista hulinaa tai vilinää, jossa viina virtaa ja rietastellaan, kaikki estot nurkkaan heittäen.

Eikä kyse ole säälimättömyydestä, vaan TYPERYYDESTÄ,
        kun puolituntemattomat , tai muutoin asioita tietämättömät ihmiset,
        solvaavat, asiattomasti toisiaan somessa.

• ViskiäLiikaa

Taidat todellakin olla humalassa?

En ole menossa minnekään ravintolaan. Kaikkein vähiten jonkun humalaisen miesjoukkion luokse. En ole tarjoilija enkä tanssija enkä muutoinkaan etsi mitään pinnallista hulinaa tai vilinää, jossa viina virtaa ja rietastellaan, kaikki estot nurkkaan heittäen.

Eikä kyse ole säälimättömyydestä, vaan TYPERYYDESTÄ,
        kun puolituntemattomat , tai muutoin asioita tietämättömät ihmiset,
        solvaavat, asiattomasti toisiaan somessa.

Olen kännissä kyllä. Mutta tämä on perus suomalaisen miehen tyly näkemys naisista

Ei ne tarvi mitää pelleä esitetään tärkeää kartanon rouvaa vaan tavallisen mukavan naisen

Se riittää

Miehet on yksinkertaisia

Eikö? Satun pyörimään miesten maailmassa ja siellä haukutaan pahasti miesten kesken kaikki naiset jotka luulee olevansa jotain suurta ja ihmeellistä. Kaikki teennäiset pellet naiset rahoineen, ulkonäköönsä, ammatteineen ja tulkintoineen siellä miehet haukkuu yhteen ääneen nenä pystyssä kulkeviksi nirppanokiksi

Usein nauretaan perää. Että naama kuin lehmällä et mitä sekin kuvittelee itsestään

Jos nainen tulee tärkeileen ae sanotaan tylysti sille suoraan mikä se miesten mielestä on

Ei miehetkään sikaa säkissä osta niilläkin on taso

Olet aivan selvästi mies. Naiseksi tekeytyvä valehteleva mies, jolla ei ole vaimoa eikä juuri nyt naisseuraakaan, koska joudat täällä minun kanssani "jorisemaan".

Minusta on ihan sama, mitä suurin osa miehistä ajattelee. En ole huoran tavoin kauppaamassa vartaloani kenelle tahansa miehelle tai jollekin miesjoukkiolle ravintolassa. En edes välitä mennä paikkaan, jossa joukko puolituntemattomia ns. sikailee humalassa.

• ViskiäLiikaa

Et usko kuinka monesti olen nähnyt kun uusi pyrkyri tärkeilijä pelle nainen tulee miehiä iskeen ja kuinka suurta sääliä olen tuntenut tietäen mikä naisella on edessä.

Kovin naisia joiden maailmankatsomus ei miesten kanssa kohtaa ja ne tyhmät tulee suoraan suden suuhun

Itse istun vieressä ja turruttan sääliä viinaan kun en meinaa kestää itse sitä mitä joku hemmoteltu naiivi pelle nainen saa kokea kun miehet palauttelee sitä kovin sanoin tähän maailman

On naisia jotka ei ymmärrä miesten tarpeita ja nämä lellityt naiset on juuri niitä

Miehet js elämä palauttelee nekin todellisuuteen jos niiden psyyke sen kestää

• ViskiäLiikaa

Olet aivan selvästi mies. Naiseksi tekeytyvä valehteleva mies, jolla ei ole vaimoa eikä juuri nyt naisseuraakaan, koska joudat täällä minun kanssani "jorisemaan".

Minusta on ihan sama, mitä suurin osa miehistä ajattelee. En ole huoran tavoin kauppaamassa vartaloani kenelle tahansa miehelle tai jollekin miesjoukkiolle ravintolassa. En edes välitä mennä paikkaan, jossa joukko puolituntemattomia ns. sikailee humalassa.

Nainen olen mutta sen toisen asteen tutkinnon opiskellut "huonompi ihminen" niinkuin teikäläiset sen sanoo

Olen kännissä kyllä. Mutta tämä on perus suomalaisen miehen tyly näkemys naisista

Ei ne tarvi mitää pelleä esitetään tärkeää kartanon rouvaa vaan tavallisen mukavan naisen

Se riittää

Miehet on yksinkertaisia

En esitä kartanon rouvaa, mutta myöskään kuka tahansa mies ei kelpaa.
        Sinä viskiä yksiksesi lipittelevä mies saat rauhassa pitää käsityksesi siitä, millaisia miehet ovat. Olet nyt alentanut OMAN SUKUPUOLESI yleistyksinesi: Annat ymmärtää, että miehet ovat yksinkertainen sikalauma.

Onneksi antamasi kuva ei pidä paikkaansa kaikkien miesten kohdalla,
        varsinkaan sellaisten, jotka elävät pitkissä ja onnistuneissakin parisuhteissa.

Minä olen nähnyt, ja haluan myös uskoa, että miehet ovat ensisijaisesti ihmisiä siinä missä naisetkin.

• ViskiäLiikaa

En esitä kartanon rouvaa, mutta myöskään kuka tahansa mies ei kelpaa.
        Sinä viskiä yksiksesi lipittelevä mies saat rauhassa pitää käsityksesi siitä, millaisia miehet ovat. Olet nyt alentanut OMAN SUKUPUOLESI yleistyksinesi: Annat ymmärtää, että miehet ovat yksinkertainen sikalauma.

Onneksi antamasi kuva ei pidä paikkaansa kaikkien miesten kohdalla,
        varsinkaan sellaisten, jotka elävät pitkissä ja onnistuneissakin parisuhteissa.

Minä olen nähnyt, ja haluan myös uskoa, että miehet ovat ensisijaisesti ihmisiä siinä missä naisetkin.

Minä hienopieru sä sitten kuvittelet olevasi? Maail sen omistaja konsanaan ?

Sinulla on kovat ajat edessä ku.art miesten kynsiin.

Ne ei sinua säästele ja yksi tutkintotodistukses Sellainen millä ne pyyhki vai vessassa perseensä. Noilla avuilla olet miesten inhokki. Turn off. Tussiä ja persett kehiin ja Turpa tukkoon. Niillä pelastat ehkä homman. EHKÄ jos miehet armoa antaa

Tervetuloa todellisuuteen.

Et usko kuinka monesti olen nähnyt kun uusi pyrkyri tärkeilijä pelle nainen tulee miehiä iskeen ja kuinka suurta sääliä olen tuntenut tietäen mikä naisella on edessä.

Kovin naisia joiden maailmankatsomus ei miesten kanssa kohtaa ja ne tyhmät tulee suoraan suden suuhun

Itse istun vieressä ja turruttan sääliä viinaan kun en meinaa kestää itse sitä mitä joku hemmoteltu naiivi pelle nainen saa kokea kun miehet palauttelee sitä kovin sanoin tähän maailman

On naisia jotka ei ymmärrä miesten tarpeita ja nämä lellityt naiset on juuri niitä

Miehet js elämä palauttelee nekin todellisuuteen jos niiden psyyke sen kestää

"...uusi pyrkyri tärkeilijä pelle nainen tulee miehiä iskeen..."

Kuulehan kaljasieppo, minä en ole moneen vuoteen yrittänyt ISKEÄ ketään. En ole pelle enkä tärkeilijä, mutten suvaitse että täällä kirjoittamakseni pistetään milloin mitäkin typeryyksiä.

ISKEMÄÄN? Viimeksi kun juttelin vieraan miehen kanssa, arvioimme samasta kirjasta Leonardo da Vincin maalauksia, ja hän kertoi myös perheestään- kysyessäni

Sinä, viskin litkijä pyörittelet miesten ja naisten välistä kanssakäymistä
        pelkkänä karkeana iskemisenä, jossa tarrataan takamuksesta oitis kiinni,
        viinanhuuruja toisen kasvoille röhkien.

• ViskiäLiikaa

Kuulehan kaljasieppo, minä en ole moneen vuoteen yrittänyt ISKEÄ ketään. En ole pelle enkä tärkeilijä, mutten suvaitse että täällä kirjoittamakseni pistetään milloin mitäkin typeryyksiä.

ISKEMÄÄN? Viimeksi kun juttelin vieraan miehen kanssa, arvioimme samasta kirjasta Leonardo da Vincin maalauksia, ja hän kertoi myös perheestään- kysyessäni

Perseesi ei ole ainoa. Mitä muuta voit tarjota kuin kirppanokan jäkätyksen ja tutkintotodistukset?'

• ViskiäLiikaa

Kisaat niistä miehistä meinaan miljoonien naisten kanssa

Mitä voit tarjota nirppis muuta kuin paperin jossa oppilaitoksen leima?

Minä hienopieru sä sitten kuvittelet olevasi? Maail sen omistaja konsanaan ?

Sinulla on kovat ajat edessä ku.art miesten kynsiin.

Ne ei sinua säästele ja yksi tutkintotodistukses Sellainen millä ne pyyhki vai vessassa perseensä. Noilla avuilla olet miesten inhokki. Turn off. Tussiä ja persett kehiin ja Turpa tukkoon. Niillä pelastat ehkä homman. EHKÄ jos miehet armoa antaa

Tervetuloa todellisuuteen.

Luet sitten kaikki humalapäissäsi suoltamasi törkeydet täältä netistä, kun heräät. Veikkaanpa, ettei sinulla ole yhtään PITKÄÄ PARISUHDETTA takanasi eikä tuota menoa myöskään edessäsi - MIES.

Jatka sinä vain MIES, viskinjuoja, baarien ja pubien koluamista,
        välillä toinen käsi maassa naisten pyllyjä puristellen.

Haukut sitten nirppanokka-tärkeilijöiksi kaikki naiset, joille et kirjavine ja epävakaine ihmissuhdetaustoinesi ja heikkoine tapoinesi kelpaa!
        Yleensähän, alkeelliset sikailija miehet haukkuvat suurimmalla raivolla naisia, JOILLE HEIDÄN SEURANSA EI SYYSTÄ TAI TOISESTA KELPAA!

Sinä saat pitää käsityksesi, viskiä lipittelevä mies. Minä pidän omani.
        Emmekä ikinä edes välttämättä kohtaa, sillä minä en käy baareissa tai iltaravintoloissa, joissa humalainen lauma rellastaa toisiaan iskien, ja satunnaista sänkyseuraa etsien.

• ViskiäLiikaa

Luet sitten kaikki humalapäissäsi suoltamasi törkeydet täältä netistä, kun heräät. Veikkaanpa, ettei sinulla ole yhtään PITKÄÄ PARISUHDETTA takanasi eikä tuota menoa myöskään edessäsi - MIES.

Jatka sinä vain MIES, viskinjuoja, baarien ja pubien koluamista,
        välillä toinen käsi maassa naisten pyllyjä puristellen.

Haukut sitten nirppanokka-tärkeilijöiksi kaikki naiset, joille et kirjavine ja epävakaine ihmissuhdetaustoinesi ja heikkoine tapoinesi kelpaa!
        Yleensähän, alkeelliset sikailija miehet haukkuvat suurimmalla raivolla naisia, JOILLE HEIDÄN SEURANSA EI SYYSTÄ TAI TOISESTA KELPAA!

Sinä saat pitää käsityksesi, viskiä lipittelevä mies. Minä pidän omani.
        Emmekä ikinä edes välttämättä kohtaa, sillä minä en käy baareissa tai iltaravintoloissa, joissa humalainen lauma rellastaa toisiaan iskien, ja satunnaista sänkyseuraa etsien.

Ei sullakaan hyvin mene. Tässä kaksi miestä luki sinun jutut. Ja pisteytys oli 3- nainen.

Onnea 30-37vuotiaat toisen asteen tutkinnon suorittaneet antoi sinulle arvon 3-

Tervetuloa todellisuuteen

Perseesi ei ole ainoa. Mitä muuta voit tarjota kuin kirppanokan jäkätyksen ja tutkintotodistukset?'

Minä en kisaa mistään, MIES.

Eikä sinunkaan pitäisi OMIEN AIEMPIEN KIRJOITUSTESI mukaan kisata mistään. Annoit tuossa ylempänä ymmärtää, että miehet suorastaan tappelevat sinusta.

KIRJOITIT: "Ja miehet tappelee kuin ainoa nainen olisi kyseessä. Muut naiset katsoo haavi Auli ja tarjoaa todistuksiaan mut miehet sanoo " mutta kun mä olen ihan perus jamppa ja haluu p tavallisen naisen. Et kelpaa. Sori."

Päätä nyt jo "ViskiäLiikaa" tappelevatko miehet sinusta - vai kisaatko sinä miehistä?

• ViskiäLiikaa

Eikä sinunkaan pitäisi OMIEN AIEMPIEN KIRJOITUSTESI mukaan kisata mistään. Annoit tuossa ylempänä ymmärtää, että miehet suorastaan tappelevat sinusta.

KIRJOITIT: "Ja miehet tappelee kuin ainoa nainen olisi kyseessä. Muut naiset katsoo haavi Auli ja tarjoaa todistuksiaan mut miehet sanoo " mutta kun mä olen ihan perus jamppa ja haluu p tavallisen naisen. Et kelpaa. Sori."

Päätä nyt jo "ViskiäLiikaa" tappelevatko miehet sinusta - vai kisaatko sinä miehistä?

Onko kiva olla moi us kolmonen nainen ?

Silleesti turn off kolmenymppisten miesten mielestä?

On sekin titteli tietty

• ViskiäLiikaa
        ViskiäLiikaa kirjoitti:

On sekin titteli tietty

Kolme miinus nainen ??'
        Korjaan

Itse häpeisin pisteytystä mut jos tykkäät niin kiva

• ViskiäLisää

Miten sitten? Haetaanko kadulta lisää pisteitä sinun kirjoituksista?

Kysellään galluppi mitä on mieltä ollaan sinusta

Ensi viikonloppuna baarissa vielä gallup näistä kirjoituksistasi

Miesten mielipiteet esille

Sinulle nauretaan

Kisaat niistä miehistä meinaan miljoonien naisten kanssa

Mitä voit tarjota nirppis muuta kuin paperin jossa oppilaitoksen leima?

"Kisaat niistä miehistä meinaan miljoonien naisten kanssa..."

En kisaa mistään miehistä miljoonien naisten kanssa. En ole ihmissuhteissani PYRKYRI, kuten sinä mitä ilmeisimmin olet,
        koskapa kirjoitat miehistä kisaamisesta.

Olen viettänyt koko aikuisuuteni kahdessa pitkässä parisuhteessa.
        Kykenen sellaisiin eli kestäviin ihmissuhteisiin. Enkä ole ikinä pyrkyrimäisesti kisannut kenestäkään. 90% kaksilahkeiset ovat itse hakeutuneet juttusilleni.

On sekin titteli tietty

Tuollaisille, minua koskaan tapaamattomien miesten arvioinneille itsestäni annan arvosanan nolla.

• ViskiäLiikaa

"Kisaat niistä miehistä meinaan miljoonien naisten kanssa..."

En kisaa mistään miehistä miljoonien naisten kanssa. En ole ihmissuhteissani PYRKYRI, kuten sinä mitä ilmeisimmin olet,
        koskapa kirjoitat miehistä kisaamisesta.

Olen viettänyt koko aikuisuuteni kahdessa pitkässä parisuhteessa.
        Kykenen sellaisiin eli kestäviin ihmissuhteisiin. Enkä ole ikinä pyrkyrimäisesti kisannut kenestäkään. 90% kaksilahkeiset ovat itse hakeutuneet juttusilleni.

Luulet että todistuksella myyt itsesi suhteeseen

Lellikki

Nauran sulle pelle

Suhteisiin ei mennä kun työpaikkaa paperilapulla

I
        Tyhmyyden ruumiillistuma olet

Miehet lähti jo röökille kun piti sua ihan tyhjäpäänä eikä jaksanu enää

• ViskiäLisää kirjoitti:

Miten sitten? Haetaanko kadulta lisää pisteitä sinun kirjoituksista?

Kysellään galluppi mitä on mieltä ollaan sinusta

Ensi viikonloppuna baarissa vielä gallup näistä kirjoituksistasi

Miesten mielipiteet esille

Sinulle nauretaan

Rellasta nyt oikein siellä baareissa humalapäissäsi. Kisaa miehistä. Tarjoa pyllyäsi ja vyörytä ryntäitäsi niiden humalaisten sikailijoiden kourittaviksi.

Sinullahan olikin siellä jo kaksin kappalein miehiä itseäsi "kourimassako"?.

Sitten kun aikuistut ja muutut ihmissuhteissasi pitkäjänteiseksi, hankkiudu ulos baareista ja pysyvään parisuhteeseen.

• ViskiäLiilkaa

Rellasta nyt oikein siellä baareissa humalapäissäsi. Kisaa miehistä. Tarjoa pyllyäsi ja vyörytä ryntäitäsi niiden humalaisten sikailijoiden kourittaviksi.

Sinullahan olikin siellä jo kaksin kappalein miehiä itseäsi "kourimassako"?.

Sitten kun aikuistut ja muutut ihmissuhteissasi pitkäjänteiseksi, hankkiudu ulos baareista ja pysyvään parisuhteeseen.

Nytkö avut loppui kun tutkinnot pelattiin pois ha oli pakko siirtyä rahvaan omaiseen katulapsen haukkumiseen?

Osaa ne hienopierutkin näköjään olla katukakaroita kun naamarit riisutaan!

Sieltä se todellisuus sinusta alkaa esiin tuleen

Anna mennä rouveli

• Miehistä-kisaavalle
        ViskiäLiikaa kirjoitti:

Luulet että todistuksella myyt itsesi suhteeseen

Lellikki

Nauran sulle pelle

Suhteisiin ei mennä kun työpaikkaa paperilapulla

I
        Tyhmyyden ruumiillistuma olet

Miehet lähti jo röökille kun piti sua ihan tyhjäpäänä eikä jaksanu enää

Oletkos sinä se Timon vaimoke, johon tämä ei ole halunnut sitoutua?

Ja joka "aikoo pyrkiä yliopistoon", vaikkei arvosta tutkintotodistuksia yhtään?

Siellä nyt miesseurassa yksinäsi RYYPPÄÄT ja RELLASTAT, ja itseäsi miehille tarjoat, heistä kisaten(?)

• ViskiäLiikaa
        Miehistä-kisaavalle kirjoitti:

Siellä nyt miesseurassa yksinäsi RYYPPÄÄT ja RELLASTAT, ja itseäsi miehille tarjoat, heistä kisaten(?)

Olen juha68 vaimo mutta en tuo MiaP. Oletko kade. Älä ole. Ei se sinua ottaisi vaikka maksettais

• ViskiäLiikaa
        Miehistä-kisaavalle kirjoitti:

Kato taso se on silläkin ja nirppis jäkättäjä rooli sen makuun. Sorry

• ViskiäLiilkaa kirjoitti:

Nytkö avut loppui kun tutkinnot pelattiin pois ha oli pakko siirtyä rahvaan omaiseen katulapsen haukkumiseen?

Osaa ne hienopierutkin näköjään olla katukakaroita kun naamarit riisutaan!

Sieltä se todellisuus sinusta alkaa esiin tuleen

Anna mennä rouveli

Tiedätkö, miksi sinä olet HALPAMAISEMPI kuin minä:

1) Esiinnyt keskusteluissa toisten ihmisten nimissä.

2) Uskallat nytkin huudella "SUORASELKÄISESTI" vain rekisteröimättömän nimimerkin takaa. HYÖKKÄÄT SIIS KIMPPUUNI PUSKISTA, kun et päin naamaa, ja omilla kasvoillasi sitä uskalla tehdä!

3) Haastoit edelleen riitaa, kun yritin jossakin vaiheessa keskustelua sovitella.

Minulle on ihan sama minkä arvosanan sinun, minulle täysin tuntemattomat kaverisi, minusta antavat. ITSE EN ALENNU ANTAMAAN ARVOSANOJA IHMISILLE, JOITA EN OLE KOSKAAN TAVANNUT.

• ViskiäLiikaa

Tiedätkö, miksi sinä olet HALPAMAISEMPI kuin minä:

1) Esiinnyt keskusteluissa toisten ihmisten nimissä.

2) Uskallat nytkin huudella "SUORASELKÄISESTI" vain rekisteröimättömän nimimerkin takaa. HYÖKKÄÄT SIIS KIMPPUUNI PUSKISTA, kun et päin naamaa, ja omilla kasvoillasi sitä uskalla tehdä!

3) Haastoit edelleen riitaa, kun yritin jossakin vaiheessa keskustelua sovitella.

Minulle on ihan sama minkä arvosanan sinun, minulle täysin tuntemattomat kaverisi, minusta antavat. ITSE EN ALENNU ANTAMAAN ARVOSANOJA IHMISILLE, JOITA EN OLE KOSKAAN TAVANNUT.

Mene hoitoon nirppis. Mieheeni et munahaukka pettäjä koske!

Oli liittosi onneton ja ahnas pillusi haluaa vierasta mutta minun mieheni ei nirppanokkaa nenä pystyssä kävelevää jäkättäjää halus edes kertaa nussia

Usko unelmiisi ja leimattuihib paperin Paloihin

Rahvas katukakara

Olen juha68 vaimo mutta en tuo MiaP. Oletko kade. Älä ole. Ei se sinua ottaisi vaikka maksettais

Minun käsittääkseni "juha-68" on keksitty palstahahmo. Mikään "juha-68" ei sano minulle mitään reaalimaailmassa.

Aivan rauhassa saat pitää satuhahmon "juha-68".

Mitäs tämä satuhahmo "juha-68" pitää siitä, että sinä siellä miesseurassa käsi maassa ryyppäät ja rellastat, ja kisaat miehistä(?)

Ei taida olla oikein sinulla parisuhteen puitteet kohdallaan,
        kun et ole "juha-68" kainalossa, vaan humalapäissäsi miesseurassa
        tänne kirjoittelet!

• ViskiäLiikaa

Hän on mieheni joten munahaukka tärkeilijä menee siitä pettämään muualle

Moraaliton liitossa elävä nainen

Halveksin

• ViskiäLiikaa

Minun käsittääkseni "juha-68" on keksitty palstahahmo. Mikään "juha-68" ei sano minulle mitään reaalimaailmassa.

Aivan rauhassa saat pitää satuhahmon "juha-68".

Mitäs tämä satuhahmo "juha-68" pitää siitä, että sinä siellä miesseurassa käsi maassa ryyppäät ja rellastat, ja kisaat miehistä(?)

Ei taida olla oikein sinulla parisuhteen puitteet kohdallaan,
        kun et ole "juha-68" kainalossa, vaan humalapäissäsi miesseurassa
        tänne kirjoittelet!

Onko se perse pystyssä pettäminen siellä Tutkintotodistuksessasi?

Arvosana oli?

• Timon-juttuja-taas
        ViskiäLiikaa kirjoitti:

Mene hoitoon nirppis. Mieheeni et munahaukka pettäjä koske!

Oli liittosi onneton ja ahnas pillusi haluaa vierasta mutta minun mieheni ei nirppanokkaa nenä pystyssä kävelevää jäkättäjää halus edes kertaa nussia

Usko unelmiisi ja leimattuihib paperin Paloihin

Rahvas katukakara

Timon lapsen äitipuoliko se siellä vieraassa miesseurassa ryyppää ja rellastaa?
        Ja kirjoittelee rivouksia ruudun täyteen(?) Uhkailee naisihmistä, joka ei ole tavannut miestäsi vuosiin? Ei ainakaan teidän lyhykäisen ja virallistamattoman suhteenne aikana.

Timo itse järjesti toimiston lähitienoolta. Mieluusti saisi järjestää itsensä poiskin.

Tutkintotodistuksia ei Timon vaimoke/naisystävä arvosta, vaikka aikookin pyrkiä yliopistoon? - Kummallista, ja täysin epäloogista.

Kova nainen on Timon vaimoke, ja "miehet hänestä tappelevat", mutta Timon sitoo itseensä vanhanaikaisen vässykkämäisesti raskaaksi hankkiutumalla.

Älä pelkää, en huoli miesystävääsi, joka pyrkii selvästikin alistamaan naisia. Sinä käyt alistettavana ja haukuttavana hänelle oikein hyvin. Minulla on sellainen kuva Timosta, että hän pelkää älykkäitä ja teräväkielisiä naisia, joille voi jäädä sanallisesti alakynteen.

Pyydät nyt vain herraltasi anteeksi, että nimittelit häntä täällä keskusteluissa RUPIKONNAKSI, LÄSKIPÄÄKSI ja HARKIMON -näköiseksi.

• ViskiäLiikaa

Ammu se Timo. En tunne. Ei kiinnosta.

Tai nussi sitä jos noin kovasti himottaa.

Mutta mun mieheen et koske. ONKO SELVÄ?'

Petät vapaasti omaa liitossaan yöntimojen kanssa mutta muiden suhteet jätät rauhaan!!!

• Juo_vähemmän
        ViskiäLiikaa kirjoitti:

Hän on mieheni joten munahaukka tärkeilijä menee siitä pettämään muualle

Moraaliton liitossa elävä nainen

Halveksin

"Pettämään?"

Yhtään tapaamisehdotusta en ole yhdellekään miehelle ELÄISSÄNI tehnyt.
        Ja parisuhteideni aikana en ole yhteenkään miesten tekemään tapaamisehdotukseen
        suostunut.

Jos todella olet NAINEN, kuten esität, niin mitä sinä minulle miehesi vakoilemalle naiselle räyhäät? Mene selvittämään asiasi miehesi kanssa. Vai onko miehesi, jota "läskipääksi", "rupisammakoksi" ja "käyrä penikseksi" -nimittelit yhtäkkiä joku OBJEKTI, josta naiset neuvottelevat hänen päänsä ylitse?

• ViskiäLiikaa
        Timon-juttuja-taas kirjoitti:

Timon lapsen äitipuoliko se siellä vieraassa miesseurassa ryyppää ja rellastaa?
        Ja kirjoittelee rivouksia ruudun täyteen(?) Uhkailee naisihmistä, joka ei ole tavannut miestäsi vuosiin? Ei ainakaan teidän lyhykäisen ja virallistamattoman suhteenne aikana.

Timo itse järjesti toimiston lähitienoolta. Mieluusti saisi järjestää itsensä poiskin.

Tutkintotodistuksia ei Timon vaimoke/naisystävä arvosta, vaikka aikookin pyrkiä yliopistoon? - Kummallista, ja täysin epäloogista.

Kova nainen on Timon vaimoke, ja "miehet hänestä tappelevat", mutta Timon sitoo itseensä vanhanaikaisen vässykkämäisesti raskaaksi hankkiutumalla.

Älä pelkää, en huoli miesystävääsi, joka pyrkii selvästikin alistamaan naisia. Sinä käyt alistettavana ja haukuttavana hänelle oikein hyvin. Minulla on sellainen kuva Timosta, että hän pelkää älykkäitä ja teräväkielisiä naisia, joille voi jäädä sanallisesti alakynteen.

Pyydät nyt vain herraltasi anteeksi, että nimittelit häntä täällä keskusteluissa RUPIKONNAKSI, LÄSKIPÄÄKSI ja HARKIMON -näköiseksi.

Ota vaikka kakskakkonen ja lahtas itsesi ja rakas timosi Timon kyrpä sinun pillussa pois tästä elämästä

Mutta se pillusi pidät kaukana mun miehestä sinä halpa nainen

• ViskiäLiikaa
        Juo_vähemmän kirjoitti:

"Pettämään?"

Yhtään tapaamisehdotusta en ole yhdellekään miehelle ELÄISSÄNI tehnyt.
        Ja parisuhteideni aikana en ole yhteenkään miesten tekemään tapaamisehdotukseen
        suostunut.

Jos todella olet NAINEN, kuten esität, niin mitä sinä minulle miehesi vakoilemalle naiselle räyhäät? Mene selvittämään asiasi miehesi kanssa. Vai onko miehesi, jota "läskipääksi", "rupisammakoksi" ja "käyrä penikseksi" -nimittelit yhtäkkiä joku OBJEKTI, josta naiset neuvottelevat hänen päänsä ylitse?

Sehän sinä olet itkeä täällä varattuna kaiken maailma miesten perään.

Moraaliton maksullinen halpa nainen jolle ei rakkaus merkkaa mitään

Pillu vie

• Humalaiselle_ukolle
        ViskiäLiikaa kirjoitti:

Onko se perse pystyssä pettäminen siellä Tutkintotodistuksessasi?

Arvosana oli?

Ja näin törkeää, ja vielä paikkaansa pitämätöntä tekstiä, syntyy,
        kun ihminen kirjoittelee täysin NIMETTÖMÄNÄ, VAILLA REKISTERÖITYÄ NIMIMERKKIÄ
        yleiselle keskustelupalstalle - humalassa!

Taidan kaikista vastaväitteistäsi huolimatta olla KIUKUINEN, KATKERA JA MUSTASUKKAINEN KAKSILAHKEINEN, joka kuvittelee TIETYN NAISEN TAPAILEVAN MUITA MIEHIÄ, ja vielä sopimattomissa merkeissä.

• ViskiäLiikaa
        Humalaiselle_ukolle kirjoitti:

Taidan kaikista vastaväitteistäsi huolimatta olla KIUKUINEN, KATKERA JA MUSTASUKKAINEN KAKSILAHKEINEN, joka kuvittelee TIETYN NAISEN TAPAILEVAN MUITA MIEHIÄ, ja vielä sopimattomissa merkeissä.

Onko pilluas sinun vaikea hallita ?

Onko se kuriton ja menossa ottaan vierasta kyrpää usein sisuksiin?

Kouluta pillus paremmin sinä moraaliton nainen!!!

Vai etkö ole parisuhde henkinen vaan haluat liitää kukasta kukkaa ?

• ViskiäLiikas
        Humalaiselle_ukolle kirjoitti:

Ei se väärin ole mut katkaise parisuhteesi ennen noita ahnaan pillusi tekosia
        Meni se muiden syy ole että et ole uskollinen vaan pillus kaipaa useaa kyrpää

Älä laita muita kärsii. Pillua tekosista

• Viskiä_ryystävälle
        ViskiäLiikaa kirjoitti:

Sehän sinä olet itkeä täällä varattuna kaiken maailma miesten perään.

Moraaliton maksullinen halpa nainen jolle ei rakkaus merkkaa mitään

Pillu vie

Aina vaan paranee!

Minä olen kotona.
        Sinä solvaaja ilmoitat ryyppääväsi ja rellastavasi ravintolassa miesseurassa.
        Annat sieltä vinkkejä, miten miehiä isketään ryntäät edellä ja takamus keikkuen.

Minä en tee huorin (eli petä fyysisesti)- ja vielä vähemmän rahasta,
        MUTTA SINUSTA EN TIEDÄ. Tämän öisissä teksteissäsi kuvaamasi touhu alkaa mennä jo
        lähelle itsensä kaupittelun rajoja.

(Mitä sitten, jos tällä VIRTUAALIPALSTALLA vähän flirttailen? Ja tuntemattomat minulle vastaavat. Mitä sitten? Siinä on kyse vain jutustelusta; ei mennä lähellekään fyysisen pettämisen rajoja.)

• ViskiäLiikaa
        Viskiä_ryystävälle kirjoitti:

Aina vaan paranee!

Minä olen kotona.
        Sinä solvaaja ilmoitat ryyppääväsi ja rellastavasi ravintolassa miesseurassa.
        Annat sieltä vinkkejä, miten miehiä isketään ryntäät edellä ja takamus keikkuen.

Minä en tee huorin (eli petä fyysisesti)- ja vielä vähemmän rahasta,
        MUTTA SINUSTA EN TIEDÄ. Tämän öisissä teksteissäsi kuvaamasi touhu alkaa mennä jo
        lähelle itsensä kaupittelun rajoja.

(Mitä sitten, jos tällä VIRTUAALIPALSTALLA vähän flirttailen? Ja tuntemattomat minulle vastaavat. Mitä sitten? Siinä on kyse vain jutustelusta; ei mennä lähellekään fyysisen pettämisen rajoja.)

Mieheni oli mukana. Middle sinun mies on kun jahtasi munahaukana miehiä ?

Vai onko jäkättjä painanu tossun alle miehensä ja hän joutuu hyväksyyn vaimonsa pillu himot ja yöjuoksut ?

Tiesin ety puolustat pettämistä! Kuinka muutenkaan moraaliton nainen tekisi jotta saisi luvan jatkaa

• Viskiä_ryystävälle_
        ViskiäLiikas kirjoitti:

Ei se väärin ole mut katkaise parisuhteesi ennen noita ahnaan pillusi tekosia
        Meni se muiden syy ole että et ole uskollinen vaan pillus kaipaa useaa kyrpää

Älä laita muita kärsii. Pillua tekosista

Missä fantasiamaailmassa sinä oikein elät törkeine teksteinesi?
        Minä kaipaan VAIN VÄHÄN KESKUSTELUSEURAA, mukavia imartelevia
        sanoja eli sanallista flirttiä, puolin ja toisin.

Jos sinulle tämän palstan ja kaiken muunkin ihmisten välisen kanssakäymisen tarkoitus
        on vain PUKILLE PÄÄSY, niin ei kaikille.

Pitääkö minun katkaista parisuhteeni, kun toisinaan kirjoittelen "Ikävä"-palstalle, ja tuntemattomat vastaavat? Niinkö?

(Koskaan en ole pyrkinyt ketään tapaamaan, tai mennyt tapaamaan, edes yhtä ainukaista kertaa. Että siinä ovat ne "hirveät huoraukset".)

• Viskiä_ryystävälle_
        ViskiäLiikaa kirjoitti:

Mieheni oli mukana. Middle sinun mies on kun jahtasi munahaukana miehiä ?

Vai onko jäkättjä painanu tossun alle miehensä ja hän joutuu hyväksyyn vaimonsa pillu himot ja yöjuoksut ?

Tiesin ety puolustat pettämistä! Kuinka muutenkaan moraaliton nainen tekisi jotta saisi luvan jatkaa

Kyllä ne minun "yöjuoksuni" ovat vain sinun ÄÄRIMMÄISEN LIKAISESSA MIELIKUVITUKSESSASI, ja TÖRKEÄSSÄ KIELENKÄYTÖSSÄSI.

Olet yhä niin humalassa, että teet kirjoittaessasi runsaasti kirjoitusvirheitä.
        Mutta kirjoitusvirheetkään eivät estä näkemästä yksitoikkoista, pornahtavaa ja karkeaa tekstiäsi, joka paljastaa ruman ajatusmaailmasi.

Jos todella nimimerkki "LiikaaViskiä" olet nainen, niin mahdatko olla joku rääväsuinen pulimummo, koska viesti viestin perään suollat samaa, yksitoikkoista rivoa saastaa?
        Kyllä on Timo vajonnut alas, jos tuollaisen ruokottomia viestittelevän, viinaanmenevän naisen kanssa seurustelee!

• Viskia_liikaa
        Viskiä_ryystävälle_ kirjoitti:

Kyllä ne minun "yöjuoksuni" ovat vain sinun ÄÄRIMMÄISEN LIKAISESSA MIELIKUVITUKSESSASI, ja TÖRKEÄSSÄ KIELENKÄYTÖSSÄSI.

Olet yhä niin humalassa, että teet kirjoittaessasi runsaasti kirjoitusvirheitä.
        Mutta kirjoitusvirheetkään eivät estä näkemästä yksitoikkoista, pornahtavaa ja karkeaa tekstiäsi, joka paljastaa ruman ajatusmaailmasi.

Jos todella nimimerkki "LiikaaViskiä" olet nainen, niin mahdatko olla joku rääväsuinen pulimummo, koska viesti viestin perään suollat samaa, yksitoikkoista rivoa saastaa?
        Kyllä on Timo vajonnut alas, jos tuollaisen ruokottomia viestittelevän, viinaanmenevän naisen kanssa seurustelee!

Olen Timo-rupikonnan oma pulimamma.
        Se "käyräkikkeli", "läskipää" ei parempaa saanut.
        Minua se "panee persee**n" ja haukkuu samalla,
        vaikka "joku raja mullakinon".

• Viskiä_ryystävälle
        ViskiäLiikaa kirjoitti:

Onko pilluas sinun vaikea hallita ?

Onko se kuriton ja menossa ottaan vierasta kyrpää usein sisuksiin?

Kouluta pillus paremmin sinä moraaliton nainen!!!

Vai etkö ole parisuhde henkinen vaan haluat liitää kukasta kukkaa ?

No, niin. Itsestäsi kirjoitit, ja kerroit viesteissäsi, kuten ihminen aina tahtomattaankin.

Kuten Raamattukin sanoo: Sydämen kyllyydestä suu puhuu.

Sinun mielesi on rivojen seksifantasioiden täyttämä, KAAOTTINEN PAIKKA.

Ja sinä mies juot ilmeisesti PALJON VAPAA AIKOINASI, koskapa epäilyni alkoholismista sai sinut pillastumaan.)

• Mielestäni voit tutustua ja muodostaa kevyt suhde. Vaatimattomasti lähestyt tilanteen mukaan. Teidän välillä täytyy ola keskustelu, jotta voitte myös ilmaista itseään. Muista myös puhelinumero tai jokin muun yhteystiedon, niin teidän tarinalle voi tulla jatkoa. Jos tästä ei ole tulossa sen enempään, niin ainakin kokeilit.

• Voit selvitellä tilannetta ja kuunella mitä mieltä hän on. Älä menetä mahdollisuutta. Kyllä hän sinua ymmärtää kun kerrot kaikki rennosti ja yksinkertaisesti.

• Viskiä_ryystävälle_

Kun on kyse toisen asteen tutkinnosta esim. lukiosta, tai ammatillisesta koulutuksesta on tutkintotodistus pitkälti kuin AJOKORTTI. Tämä AJOKORTTI mahdollistaa joko siirtymisen työelämään tai ylioppilastodistuksen tapauksessa pyrkimisen AMK (=ammattikorkeakouluun) tai YLIOPISTOON.

Kun on kyse YLIOPISTOTUTKINNOSTA, joka suorittaneista 80% sijoittuu tutkimustehtäviin,
      tutkintotodistus ei merkitse vain palaa "leimattua paperia". HYVÄT (= erinomaiset ja kiitettävät arvosanat) sekä laaja-alainen ainevalikoima TUTKINTOTODISTUKSESSA kertovat tietopääomasta, jolla on merkitystä TUTKIMUS- JA ASIANTUNTIJATEHTÄVISSÄ.

Jos sinua kiinnostavat vain "TISSIT" ja "PYLLY", en selvästikään ole tavoittelemasi seksiobjektinainen. (Parasta olisi, että hankkisit itsellesi PUMPATTAVAN BARBARAN, ettet
      loukkaa ketään naista.)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      175
      1461
    2. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      41
      1039
    3. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      38
      735
    4. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      660
    5. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      21
      650
    6. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      36
      643
    7. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      28
      642
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      607
    9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      17
      593
    10. Ajatteletko ollenkaan minua

Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      30
      577
    Aihe