Meneekö kenelläkään muulla saunalahden ja elisan laskut suoraan sähköpostiin?
Tasan vuosi sitten ihmettelin samaa, kun ei laskuja tullut, sanoivat, että nyt ne menevät roskapostiin ja ei ollut sinnekään laskuja saapunut.
tekstiviestilla ilmoitus mene ja maksa auki olevat laskut, ei ole näkynyt, menin paikalliseen toimistoon, mistä KAIKKI AUKI OLEVAT LASKUT sain. Yksi laskuista oli soneran laskuttama lasku saunlahdelta kahden vuoden takaa, en suostunut maksamaan ja liittymä katkaistiin.
Ihan sontaa palvelua laskutuksen kanssa, olisin vain halunnut tietää onko kenelläkään samaa vaivaa?
En käytä oma elisaa, koska laskujen pitäisi tulla sähköpostiini!!! eikä soneran kautta...
laskutus asiast
1
207
Vastaukset
- ENTINEN_ASIAKAS__HYVÄSTI
Minun kokemukseni on, että Saunalahden laskut menevät ihan minne sattuu. 2010-luvun alussa minulla oli ongelmia kun osoite muuttui pari kertaa vuoden aikana ym. Koko ajan tuli ylimääräisiä 5 euron sakkoja, kun laskut menivät jonnekin hornan kuuseen enkä hajamielisenä muistanut sitten kysellä heti perään.
Yksi vakio-ongelma oli se, että kun laskun halusi omaan sähköpostiin, se meni Saunalahden omaan s-postiosoitteeseen jota en koskaan käyttänyt. Muutin sen monta kertaa, ja kuvittelin sitten että lasku alkaisi tulemaan oikeaan sähköpostiin. Mutta eipäs, se meni aina sinne Saunalahden omaan sähköpostiin - jota en sitten lukenut.
Olen boikotoinut Saunalahtea vuosikausia, mutta sain nyt perintökamana liittymän jonka halusin kokeeksi pitää. Koko ajan kylmä hiki että tuleeko lasku ollenkaan, ja joutuuko taas maksamaan turhia sakkoja.
No kuinka ollakaan, taas meni lasku hornan kuuseen. Lasku on mennyt paperilaskuna kuolleen henkilön nimellä kuolleen henkilön vanhaan osoitteeseen.
Ei @#€%& ?! lasku ei voi mennä aina väärään paikkaan. Lasku pitää saada asiakkaalle, jotta asiakas saisi sen maksettua.
Nyt taas alkaa Saunalahden boikotti. Pidän numeron, mutta se siirtyy Teliasoneralle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa532110En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311670Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141454Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3531444- 101414
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681305- 121098
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81014- 81982
- 20969