Meneekö kenelläkään muulla saunalahden ja elisan laskut suoraan sähköpostiin?
Tasan vuosi sitten ihmettelin samaa, kun ei laskuja tullut, sanoivat, että nyt ne menevät roskapostiin ja ei ollut sinnekään laskuja saapunut.
tekstiviestilla ilmoitus mene ja maksa auki olevat laskut, ei ole näkynyt, menin paikalliseen toimistoon, mistä KAIKKI AUKI OLEVAT LASKUT sain. Yksi laskuista oli soneran laskuttama lasku saunlahdelta kahden vuoden takaa, en suostunut maksamaan ja liittymä katkaistiin.
Ihan sontaa palvelua laskutuksen kanssa, olisin vain halunnut tietää onko kenelläkään samaa vaivaa?
En käytä oma elisaa, koska laskujen pitäisi tulla sähköpostiini!!! eikä soneran kautta...
laskutus asiast
1
218
Vastaukset
- ENTINEN_ASIAKAS__HYVÄSTI
Minun kokemukseni on, että Saunalahden laskut menevät ihan minne sattuu. 2010-luvun alussa minulla oli ongelmia kun osoite muuttui pari kertaa vuoden aikana ym. Koko ajan tuli ylimääräisiä 5 euron sakkoja, kun laskut menivät jonnekin hornan kuuseen enkä hajamielisenä muistanut sitten kysellä heti perään.
Yksi vakio-ongelma oli se, että kun laskun halusi omaan sähköpostiin, se meni Saunalahden omaan s-postiosoitteeseen jota en koskaan käyttänyt. Muutin sen monta kertaa, ja kuvittelin sitten että lasku alkaisi tulemaan oikeaan sähköpostiin. Mutta eipäs, se meni aina sinne Saunalahden omaan sähköpostiin - jota en sitten lukenut.
Olen boikotoinut Saunalahtea vuosikausia, mutta sain nyt perintökamana liittymän jonka halusin kokeeksi pitää. Koko ajan kylmä hiki että tuleeko lasku ollenkaan, ja joutuuko taas maksamaan turhia sakkoja.
No kuinka ollakaan, taas meni lasku hornan kuuseen. Lasku on mennyt paperilaskuna kuolleen henkilön nimellä kuolleen henkilön vanhaan osoitteeseen.
Ei @#€%& ?! lasku ei voi mennä aina väärään paikkaan. Lasku pitää saada asiakkaalle, jotta asiakas saisi sen maksettua.
Nyt taas alkaa Saunalahden boikotti. Pidän numeron, mutta se siirtyy Teliasoneralle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1396631Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/745832386Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk461660Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141371Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna891222Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481055- 661048
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631042Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271029- 63956