Mitäs mieltä muut romanit Vaasan romaneista?

NäinVaasassa

Täällä on tapahtunut vuosien aikana paljon järkyttäviä juttuja, en nyt lähde niitä sen enempää nyt avaamaan vaan asia koskee perjantaina keskellä päivää todistamaani yököttävää tapahtumaa.
Olimme menossa mieheni ja lapsen kanssa paikalliseen automarkettiin, ajoimme parkkiin lapsiperheille varatulle paikalle koska meillä oli 2-vuotias poikamme mukana ja ostoksia tulisi olemaan monta kassillista. Vieressämme oli hopeinen Nissan, tältä vuosituhannelta. Takaisin kaupasta tullessamme meidän automme ja Nissanin välissä oli romaninainen hameineen kyykyssä. Nähtyään meidän automme ovien avautuvan, hän nousi siitä nopeasti ja hyppäsi omaan autoonsa. Naisen alle jäi iso märkä läikkä asfalttiin, hän siis päätti virtsata melkein kaupan ovien edessä lapsiperheille tarkoitetulle parkkipaikalle niin että en päässyt itse apukuskin paikalle vaan jouduin menemään takapenkille istumaan tai muuten olisin joutunut astumaan tuohon virtsaan.
Olen kyllä tiennyt että osa paikallisista romaneista elää kuin barbaarit, mutta vähän pitäisi miettiä mitä tekee. Kyseisessä kaupassa olisi ollut kyllä vessakin ja matkaa sinne alle 100m!
Tämä tapahtui lapsiperhe parkkipaikalla, miettikääs omalle kohdallenne: Lapsenne tai sinä itse tulee ulos autosta ja astuu tuohon, pahimassa tapauksessa lapsi menee siihen kontilleen. Entäs ruokakassit? Kun kaivat avaimiasi taskusta ja lasket kassin maahan niin ei ole kovin kiva että joku on virtsannut siihen!!
Naisella ei ilmekään värähtänyt kun huomasi että jouduin takapenkille istumaan hänen vuokseen, istui vain autossa miehineen ja poltti tupakaaa..

17

5291

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MT___

Tuossahan ei ollut mitään uutta.

• jumalaa-kunnioittava-

samanlaisija jumalan luotuja,ne ovat kuin muutkin ihmiset.ei pidä uleistää.ihmisijä.ja joka porukasta.löytyy rahnuja.kun oikein tongitaan , siunausta kaikille,

• Anonyymi

Löytyy tonkimatta, kunnollisia joutuu tonkimaan

• Anonyymi

Eipä ole yllätys

• Anonyymi

Vaasan romanit on ihan yes. Minulla ei ainakaan ole heistä mitään negatiivista sanottavaa. tv. Ahlgren

• Anonyymi

Viikonloppuna tullaan vaasaan niin että hevosenpäät hirnuu. Oottakaapa nii näätte

• Anonyymi

Pahaisia ajasaavoja ovat kuten tuokin juuli. Heidän sakkejaan ei edes päästetty jeenokiven syysjuhlaan, kun sielläkin muutamat heistä ovat aiemmin käyttäyneet kuten tuo juuli.

Jeenokiven juhlatoimikunnan puolesta
      Toimikunnan sihteeri Miranda

• Anonyymi

tää on montakertaa kuultu täällä minä oon nähny valtaväestöön kuuluvan naisen kävelevän minun auton etee ja laskevan housut nilkkoihin ja laskevan tarpeensa siihen eikä kainostellu vaikka minäkin olin 2 lapsen kans auto parkissa ja tää sama nainen oli töissä postissa ja hänet näimme useamman kerran viikossa missähän tään hienon rouvan sivistys taso oli

• Anonyymi

Miekin tiijjän tämän rouvvan. Se on koulutukseltaan vilosohvian tohtori ja on sillä toinenkin tohtorintutkinto nimittäin yhteiskunta"tieteiden" tohtorin titteli. Vaan eipä ole paljon sivistynyt vaikka muodollisesti oppinut onkin. Eikö yliopistossa opeteta tarpeiden tekemistä piilossa ihmisten näkyvilta? Miekin sen taidon osaan ja oon käyny vain kolme luokkaa kansakoulua tosin tuplasin kaikki luokat joten kuusi vuotta koulua yhteeensä.

Rainer Rovaniemeltä

• Anonyymi

On kuulemma myös veministi tämä rouvashenkilö. Huh huh, onneks kaaleen juuleissa ei oo veministejä vaan juulit ossaa käyttäytyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On kuulemma myös veministi tämä rouvashenkilö. Huh huh, onneks kaaleen juuleissa ei oo veministejä vaan juulit ossaa käyttäytyä.

Ja on rouvva parkkipaikan valtaaja myös innokas lespostelija, joka hilluu pride-kulkueissa. No enpä ihmettele, kaikkea sitä maailmaan mahtuu ja aika paljon Vaasaankin. Vaan on niissä Vaasan kaaleissa ihan normiheterojakin. Näin miulle on kerrottu. Pitäneekö paikkansa?

• Anonyymi

Lovvoo,lovvoo enemmmän lovvoo

Ketjusta on poistettu 47 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannalla tänään vuorossa The Daily Show

Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.
      Maailman menoa
      56
      7775
    2. Tanskassa lain vaatimana Bovaer tappanut nautoja ja sairastuttanut

Samaa myrkkyä myös Suomen lehmiin ollut tuloillaan, miten teidän tilalla? https://www.agriland.ie/farming-news/bovaer-m
      Maailman menoa
      67
      5871
    3. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      61
      5360
    4. Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot
      Maailman menoa
      51
      5253
    5. Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään

eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm
      Maailman menoa
      108
      4602
    6. Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"

Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo
      Maailman menoa
      106
      2299
    7. Maajussi-Villen morsioehdokas Maarit ei halunnut Villeä - Tämä totuus valkeni kuvauksissa!

Ohhoh, tekikö Maarit mielestäsi oikean ratkaisun Villen suhteen? Maajussi-Ville on herättänyt voimakkaita tunteita puol
      Maajussille morsian
      3
      1150
    8. Ei välimatka meitä erottanut

Vaan välirikko ja väärinymmärrykset. Oikeastaan henkinen välimatka on meidän välillä pieni, näin uskon. Näen koko ajan e
      Ikävä
      2
      1145
    9. Kohta taas mesikämmeneen

Onneksi kaupunki ostaa mesikämmenen, niin päästään taas tekemään rahaa
      Ähtäri
      37
      1006
    10. Olin ihan varma että sä olet se oikea

Tunteet kuitenkin kuoli käyttäytymisesi johdosta. Hyvin tehty jos oli tarkoituskin. Oppia ikä kaikki ja jotkut ei opi ko
      Ikävä
      43
      944
    Aihe