Täällä on tapahtunut vuosien aikana paljon järkyttäviä juttuja, en nyt lähde niitä sen enempää nyt avaamaan vaan asia koskee perjantaina keskellä päivää todistamaani yököttävää tapahtumaa.
Olimme menossa mieheni ja lapsen kanssa paikalliseen automarkettiin, ajoimme parkkiin lapsiperheille varatulle paikalle koska meillä oli 2-vuotias poikamme mukana ja ostoksia tulisi olemaan monta kassillista. Vieressämme oli hopeinen Nissan, tältä vuosituhannelta. Takaisin kaupasta tullessamme meidän automme ja Nissanin välissä oli romaninainen hameineen kyykyssä. Nähtyään meidän automme ovien avautuvan, hän nousi siitä nopeasti ja hyppäsi omaan autoonsa. Naisen alle jäi iso märkä läikkä asfalttiin, hän siis päätti virtsata melkein kaupan ovien edessä lapsiperheille tarkoitetulle parkkipaikalle niin että en päässyt itse apukuskin paikalle vaan jouduin menemään takapenkille istumaan tai muuten olisin joutunut astumaan tuohon virtsaan.
Olen kyllä tiennyt että osa paikallisista romaneista elää kuin barbaarit, mutta vähän pitäisi miettiä mitä tekee. Kyseisessä kaupassa olisi ollut kyllä vessakin ja matkaa sinne alle 100m!
Tämä tapahtui lapsiperhe parkkipaikalla, miettikääs omalle kohdallenne: Lapsenne tai sinä itse tulee ulos autosta ja astuu tuohon, pahimassa tapauksessa lapsi menee siihen kontilleen. Entäs ruokakassit? Kun kaivat avaimiasi taskusta ja lasket kassin maahan niin ei ole kovin kiva että joku on virtsannut siihen!!
Naisella ei ilmekään värähtänyt kun huomasi että jouduin takapenkille istumaan hänen vuokseen, istui vain autossa miehineen ja poltti tupakaaa..
Mitäs mieltä muut romanit Vaasan romaneista?
NäinVaasassa
11
4599
Vastaukset
- MT___
Tuossahan ei ollut mitään uutta.
- jumalaa-kunnioittava-
samanlaisija jumalan luotuja,ne ovat kuin muutkin ihmiset.ei pidä uleistää.ihmisijä.ja joka porukasta.löytyy rahnuja.kun oikein tongitaan , siunausta kaikille,
- Anonyymi
Löytyy tonkimatta, kunnollisia joutuu tonkimaan
- Anonyymi
Eipä ole yllätys
- Anonyymi
Vaasan romanit on ihan yes. Minulla ei ainakaan ole heistä mitään negatiivista sanottavaa. tv. Ahlgren
- Anonyymi
Viikonloppuna tullaan vaasaan niin että hevosenpäät hirnuu. Oottakaapa nii näätte
Ketjusta on poistettu 40 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1395690
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL2464198- 111777
Nainen, älä tee aloitetta, jos
Jos olet: - ylipainoinen - yksinhuoltaja - tatuoitu - tukassa on varoitusväri - sinulla on muita lävistyksiä kuin korvak1541048Persut palkitsisi verohelpotuksin röökin polton ja ryyppäämisen lopettamisesta
>> Perussuomalaiset ehdottavatkin, että haittaverojen sijaan terveellisestä elämää viettäville ihmisille voitaisii149968- 90963
Veronika Honkasalo(vas.)venäjän asialla
Honkasalon mukaan mukaan venäläisiä turvapaikanhakijoita kohdellaan lainvastaisesti. "Vasemmistoliiton varapuheenjohtaj67962- 88897
Trump laittomien siirtolaisten kauhu.
Trump toimii ihan oikein, kun karkoittaa maassa laittomasti oleskelevat rikolliset siirtolaiset takaisin kotimaihinsa ei114828- 42814