Mitäs mieltä muut romanit Vaasan romaneista?

NäinVaasassa

Täällä on tapahtunut vuosien aikana paljon järkyttäviä juttuja, en nyt lähde niitä sen enempää nyt avaamaan vaan asia koskee perjantaina keskellä päivää todistamaani yököttävää tapahtumaa.
Olimme menossa mieheni ja lapsen kanssa paikalliseen automarkettiin, ajoimme parkkiin lapsiperheille varatulle paikalle koska meillä oli 2-vuotias poikamme mukana ja ostoksia tulisi olemaan monta kassillista. Vieressämme oli hopeinen Nissan, tältä vuosituhannelta. Takaisin kaupasta tullessamme meidän automme ja Nissanin välissä oli romaninainen hameineen kyykyssä. Nähtyään meidän automme ovien avautuvan, hän nousi siitä nopeasti ja hyppäsi omaan autoonsa. Naisen alle jäi iso märkä läikkä asfalttiin, hän siis päätti virtsata melkein kaupan ovien edessä lapsiperheille tarkoitetulle parkkipaikalle niin että en päässyt itse apukuskin paikalle vaan jouduin menemään takapenkille istumaan tai muuten olisin joutunut astumaan tuohon virtsaan.
Olen kyllä tiennyt että osa paikallisista romaneista elää kuin barbaarit, mutta vähän pitäisi miettiä mitä tekee. Kyseisessä kaupassa olisi ollut kyllä vessakin ja matkaa sinne alle 100m!
Tämä tapahtui lapsiperhe parkkipaikalla, miettikääs omalle kohdallenne: Lapsenne tai sinä itse tulee ulos autosta ja astuu tuohon, pahimassa tapauksessa lapsi menee siihen kontilleen. Entäs ruokakassit? Kun kaivat avaimiasi taskusta ja lasket kassin maahan niin ei ole kovin kiva että joku on virtsannut siihen!!
Naisella ei ilmekään värähtänyt kun huomasi että jouduin takapenkille istumaan hänen vuokseen, istui vain autossa miehineen ja poltti tupakaaa..

17

5383

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MT___

Tuossahan ei ollut mitään uutta.

• jumalaa-kunnioittava-

samanlaisija jumalan luotuja,ne ovat kuin muutkin ihmiset.ei pidä uleistää.ihmisijä.ja joka porukasta.löytyy rahnuja.kun oikein tongitaan , siunausta kaikille,

• Anonyymi

Löytyy tonkimatta, kunnollisia joutuu tonkimaan

• Anonyymi

Eipä ole yllätys

• Anonyymi

Vaasan romanit on ihan yes. Minulla ei ainakaan ole heistä mitään negatiivista sanottavaa. tv. Ahlgren

• Anonyymi

Viikonloppuna tullaan vaasaan niin että hevosenpäät hirnuu. Oottakaapa nii näätte

• Anonyymi

Pahaisia ajasaavoja ovat kuten tuokin juuli. Heidän sakkejaan ei edes päästetty jeenokiven syysjuhlaan, kun sielläkin muutamat heistä ovat aiemmin käyttäyneet kuten tuo juuli.

Jeenokiven juhlatoimikunnan puolesta
      Toimikunnan sihteeri Miranda

• Anonyymi

tää on montakertaa kuultu täällä minä oon nähny valtaväestöön kuuluvan naisen kävelevän minun auton etee ja laskevan housut nilkkoihin ja laskevan tarpeensa siihen eikä kainostellu vaikka minäkin olin 2 lapsen kans auto parkissa ja tää sama nainen oli töissä postissa ja hänet näimme useamman kerran viikossa missähän tään hienon rouvan sivistys taso oli

• Anonyymi

Miekin tiijjän tämän rouvvan. Se on koulutukseltaan vilosohvian tohtori ja on sillä toinenkin tohtorintutkinto nimittäin yhteiskunta"tieteiden" tohtorin titteli. Vaan eipä ole paljon sivistynyt vaikka muodollisesti oppinut onkin. Eikö yliopistossa opeteta tarpeiden tekemistä piilossa ihmisten näkyvilta? Miekin sen taidon osaan ja oon käyny vain kolme luokkaa kansakoulua tosin tuplasin kaikki luokat joten kuusi vuotta koulua yhteeensä.

Rainer Rovaniemeltä

• Anonyymi

On kuulemma myös veministi tämä rouvashenkilö. Huh huh, onneks kaaleen juuleissa ei oo veministejä vaan juulit ossaa käyttäytyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On kuulemma myös veministi tämä rouvashenkilö. Huh huh, onneks kaaleen juuleissa ei oo veministejä vaan juulit ossaa käyttäytyä.

Ja on rouvva parkkipaikan valtaaja myös innokas lespostelija, joka hilluu pride-kulkueissa. No enpä ihmettele, kaikkea sitä maailmaan mahtuu ja aika paljon Vaasaankin. Vaan on niissä Vaasan kaaleissa ihan normiheterojakin. Näin miulle on kerrottu. Pitäneekö paikkansa?

• Anonyymi

Lovvoo,lovvoo enemmmän lovvoo

Ketjusta on poistettu 47 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nasima löi Jussille luun kurkkuun

Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse
      Maailman menoa
      303
      7206
    2. Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"

jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r
      Maailman menoa
      63
      5054
    3. Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen

Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi
      Maailman menoa
      101
      4524
    4. Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa

SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli
      Perussuomalaiset
      17
      4352
    5. Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta

Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s
      Maailman menoa
      48
      3865
    6. Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun

ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta
      Maailman menoa
      152
      3772
    7. Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä

ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan
      Maailman menoa
      72
      3671
    8. Perussuomalaiset eivät harrasta maalittamista kuten vasemmisto

Huomaa tässä keinotekoisessa "rasismi"-kohussakin kuinka vasemmistolaiset maalittavat Perussuomalaisia. Me emme vastaava
      Maailman menoa
      29
      3576
    9. SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat

Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha
      Maailman menoa
      75
      3383
    10. Maataloustuet voi poistaa, naudan tuottajahinta pompsahtanut 25 %

Enää ei tarvitse veronmaksajien tukea, koska maajussi saa lihasta nyt hyvää hintaa. https://yle.fi/a/74-20198739
      Maailman menoa
      59
      2500
    Aihe