kuis tuntuu että touhu on mennyt aivan mielivaltaiseksi? He päättävät kyyditettävät, paikat mistä suostuu (?) hakemaan ja kestää jopa puoli tuntia hakemiseen. Kuitenkin minusta tuntuu että minähän se maksan palvelusta????
harjavallan taksit
7
412
Vastaukset
Tekevät hommaa etänä, ei siellä asemalla jaksa kukaan istua. Erään kerran kiukuttelin taksikuskille että miksiköhän kesti 45minuuttia saada auto linja-autoasemalle, suuttui ja kieltäytyi ottamasta kyytiin ;)
- fghjklökhgdfg
Varsinaisia yleisönpalvelijoita... Renki ajelee ja isäntä istuu lihavalla perseellään ja rikastuu
- myöskyllästynyt
Auton numero katolta ylös ja ilmoitus taksiliittoon, loppuu se turha kiukuttelu sen jälkeen.
- kyllästynytasjakas
Niin kun taksin pitää huolehtia että "asjakas"pääsee autosta ulos ja taksikuskin on varmistettava "asjakas "pääsee lämpimään asuntoonsa .Tassä taannoin kaverini oli kaatunut ja lonkka murtui eli lanssilla poriin OK! mutta sen jälkeen taksilla takaisin kotiin mutta kaverini oli puorätuolilla matkustava asjakas jätettiin ulos -15 pakkasta niin asjakas ulosauoata ka potilas jäi pyöpätuolin kanssa kerrostalon pihaan joten kaverini joutui olemaan pakkasessa ja kello oli yöllä 1-2tuntia pyörätuolissa odottamassa että ihme tapahtui ja kun tuli kylmä niin pakko oli keksiä miten pääsen pt.ni kanssa ylös ei muutakin pt jättää pihalle ja oli kuulman tuskaa kun asunto siaiaitsee 3 kerroksesta HALOO missä maalaisjärki itse olisin tehnyt rikosilmoiruksen heiteellejätöstä
- Tämätarinaontosi
Ja kaiken kukkuraksi se 1 ahdistelee naisasiakkaitaan. Vois mennä itseensä ennen kuin joku tekee ilmotuksen.
- pesäpallomaila
Kuka se o?
- HakkaaSe
Sun juoppo isäs
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1522954Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3682050- 411805
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii371772Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321421Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328975Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110948Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53792