kuis tuntuu että touhu on mennyt aivan mielivaltaiseksi? He päättävät kyyditettävät, paikat mistä suostuu (?) hakemaan ja kestää jopa puoli tuntia hakemiseen. Kuitenkin minusta tuntuu että minähän se maksan palvelusta????
harjavallan taksit
7
406
Vastaukset
Tekevät hommaa etänä, ei siellä asemalla jaksa kukaan istua. Erään kerran kiukuttelin taksikuskille että miksiköhän kesti 45minuuttia saada auto linja-autoasemalle, suuttui ja kieltäytyi ottamasta kyytiin ;)
- fghjklökhgdfg
Varsinaisia yleisönpalvelijoita... Renki ajelee ja isäntä istuu lihavalla perseellään ja rikastuu
- myöskyllästynyt
Auton numero katolta ylös ja ilmoitus taksiliittoon, loppuu se turha kiukuttelu sen jälkeen.
- kyllästynytasjakas
Niin kun taksin pitää huolehtia että "asjakas"pääsee autosta ulos ja taksikuskin on varmistettava "asjakas "pääsee lämpimään asuntoonsa .Tassä taannoin kaverini oli kaatunut ja lonkka murtui eli lanssilla poriin OK! mutta sen jälkeen taksilla takaisin kotiin mutta kaverini oli puorätuolilla matkustava asjakas jätettiin ulos -15 pakkasta niin asjakas ulosauoata ka potilas jäi pyöpätuolin kanssa kerrostalon pihaan joten kaverini joutui olemaan pakkasessa ja kello oli yöllä 1-2tuntia pyörätuolissa odottamassa että ihme tapahtui ja kun tuli kylmä niin pakko oli keksiä miten pääsen pt.ni kanssa ylös ei muutakin pt jättää pihalle ja oli kuulman tuskaa kun asunto siaiaitsee 3 kerroksesta HALOO missä maalaisjärki itse olisin tehnyt rikosilmoiruksen heiteellejätöstä
- Tämätarinaontosi
Ja kaiken kukkuraksi se 1 ahdistelee naisasiakkaitaan. Vois mennä itseensä ennen kuin joku tekee ilmotuksen.
- pesäpallomaila
Kuka se o?
- HakkaaSe
Sun juoppo isäs
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1334859
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253296Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132654- 462241
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2611771Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471709- 321577
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201526- 281500
- 951221