Heippa.
Tyttäreni on Bangkokissa.
Oli ensi viikolla menossa Intiaan kolkattaan.
Nyt vasta rupesi etsimään viisumi hintoja jne...
Onko se nyt niin että viisumin saa kentältä tai Internetistä ??
Onko minkä hintainen ?
Kiitän
Intia viisumi
8
232
Vastaukset
- tytärhoitakoonitse
Tytär varmaan osaa itsekin hoitaa lentokentällä viisumin, jos on kerta osannut mennä Thaimaahan ja lentää sieltä Intiaan Kolkataan. Kyllä se lentokentällä hoituu, aikaa voi mennä, Intiassa kun ollaan... joskus hoituu nopeasti.
- Intiassa
Netistä saa e-visan joka on kuukauden voimassa...
Kentältä ei enään saa nykyisin viisumeita
Terveisin: Intiassa reissussa joulukuussa 2016- Intiassa
Ja e-visa maksaa vähän reilut 40: dollaria eli olisiko ollut euroissa: 46e per nuppi sisältäen luottokortilla tehdyn valuutanvaihtomaksun
- Larimetsämies66
Tämä on tyhmä kysymys.
Saako kuukauden e visalla poistua maasta ?
Jos käy vaikka Bangladeshissa tai Nepalissa?
- jkdfgrtfgrtf
Tuossahan tuo https://www.indiavisa.org.in/faq/how-india-visa-works
- Larimetsämies66
Heippa. Joku väitti minulle että nykyään pääsee isoilla kentillä ilman viisumia Intiaan..
Pitääkö paikkansa ? - HUIJAUKSETULKOMAILLA
Muista varattaa tytärtä sekä myös muut ihmiset! Lukeeka tämä varoitus lista ! Saa myös käännettyä translatella suomeksi.
Hyviä keinoja turvautua huijauksia vastaan (noppapelit, feikkimyyjät, hotellihuijaukset jne...): http://www.adultwiki.org/wiki/Common_scams- sepoointiayoogamies
Joo intias on paljon huijareit. kantsii lukee!
plus. tuo evisa maksaa 50 dollarii netis. sil saa mennä nii mont kertaa kun huvittaa intiaan 60 päivän ajan!!!!! käy jopa 25 eri lentsika asemal...muttei käy maa bordereil!!!!!!!!!!!!! saa alle vuorokaudes netis!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk702412Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911576Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.641355Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll711339- 1281237
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1521111- 1401072
Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j881039- 701028
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur74997