Minun hänelle

Todellinenystävä

Jos olisit ollut rehellinen ja rohkea, sinulla olisi se kaikki mitä tälläkin hetkellä...oikeastaan paljon enemmänkin. Sinulla olisi puhdas omatunto ja elämä vakaalla pohjalla ja pisteenä iin päällä sinulla olisi minun ystävyyteni.

28

1321

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nyteiaukee

      Whaaatt??

    • SopisiMinuunkin

      Omatuntoni on puhdas vaikka kadunkin tekemiäni asioita jotka eivät ole minun tapaista, mutta tiedänpä ainakin nyt mitä on katumus ja tiedän mitä haluan ja mitä en.
      Kunhan vastailin ja jokainen maksaa jollain virheensä ja minun hintani oli rakkaus.

      • tiedämmekuitenkin

        Minun hän maksatti omat virheensä minun tunteideni kautta. Miten se on mahdollista....niin.... vain me voimme sen tietää.


      • EmmeTiedä

        Jospa hän ei tiennyt tunteistasi, sillä tavoin se on mahdollista.


    • joshänontärkeä

      Ystävää ei saa jättää yksin.

      • hädässäystävätunnetaan

        Ei tainnu ystävä olla kovin tärkeä.


    • illanhajatelmia

      Sinä et ole tippaakaan ujo, juttelet ihan luontevssti muiden kanssa. Tajusin vain miten pahasti olet loukannut minua ja saanut vetäytymään, sinulla on kyllä tehtäväsi korjata asia. Jopa ystävyydellä halusit vain leikitellä. Julmaa peliä, vaikka tiesit muutenkin minun olevan haavoilla. Ei meistä kukaan täydellinen ole, virheitä itsekin tehnyt, mutta kyennyt myöntämään ne ja tunteiden tuoma sekavuus on suotavaakin.

    • onsevarmaanhauskia

      riidellä ja tapella tuntemattomien kesken ;) vitsi mitä taukkeja :)

    • ällöäällöä

      Miten omahyväinen aloitus. Piste.

      • omantienkulkia

        Siltä varmasti vaikuttaakin. Uskallan vain sanoa, että hänen tilanteessaan uskollisempaa ja aidompaa ystävää hän ei voi koskaan saada kuin olisin hänelle ollut. Hänellä tuntuu olevan pari tosiystävää, mutta molemmat ovat tavalla tai toisella ostettu ystäviksi...ja hyvä niin. Ilman ystäviä elämästä puuttuu paljon. Ystäviä hän tulee vielä tarvitsemaan...todella. Kunpa muistaisimme, että todellinen ystävä on sellainen, jonka vuoksi sinun ei tarvitse ylenkatsoa toista ystävää. Todellinen ystävä on sellainen, joka ei lähde muuttamaan itseään ystävyyden vuoksi. Toivottavasti muistan tämän itsekin vastaisuudessa.


    • syntinen_kylläkin

      mitä pahaa olen tehnyt...?

    • leukaa_rintaan

      Eli oli epärehellinen ja arka...
      No meitä on moneksi.

    • Viestientyperyys

      Eipä sillä valettein määrällä olisi tullut mitään. Varsinkin siinä vaiheessa kun itse jäit kiinni valheesta. Alusta lähtien kummallakin eri syyt oli siihen. En pysty enään sinua arvostamaan. Etkä sinäkään vaikka esität muuta. Mitä minä sun ystävyydellä? En mitään. Tuo esittäminen jo kyllästyttää.

    • Voitätä

      Ns. tosi toveruutta, eiköhän se kuulkaa ihmiset oo pikkusen jotain muuta kuin mainostaa omaa erinomaisuutta ystävänä ja samalla hengenvedolla
      parjata sitä toista osapuolta, niin aloituksessa kuin vastauksissa, kaikki täynnään pelkkää pahansuopaisuutta. Tätäkö teidän " ystävyytenne " on.

    • Mitenlie

      Jos tuossa on aloittajan määritelmä todellisesta ystävyydestä niin tämä toinen ystäväosapuoli ei ole todellakaan menettänyt yhtään mitään.

    • Tove-riina

      Voiko vielä olla rehellinen ja rohkea ja saada ystävyys? En uskaltanut aiemmin reagoida tai tunnustautua tähän, mutta sinua en haluaisi menettää. Eihän kukaan meistä ole virheetön. Et sinäkään ollut tyystin rehellinen etkä varsinkaan rohkea. Ystävyys olisi parempi kuin täysi tyhjyys, vai mitä?
      https://youtu.be/PwxzWkKl8Sk

      • oiskomitään

        jos ois niin rohkee et puhuis ton sille oikeelle ihmiselle. turhaa heitellä syytelmiä vieraiden kesken.


    • Viestientakaa

      Tiedän sille on kerrottu "terveiset" ja kysynyt sulta. Olen yrittänyt huomata milloin se sinussa kuuluu tai näkyisi. Pidät kyllä hyvin pokkaa. Olisin halunnut olla kuulemassa vastauksen sille. Mitä keksit nyt valehdella? Olen ollut rehellinen ja myönnän yhden pienen valheen jonka tein. Nyt näkyy menevän täysillä läpi sulla. Taidat nauttia kun sulle tuodaan välillä " terveisiä" ei pelkoa että tulet koskaan tietämään kenen kanssa käyn nämä jutut läpi. Ystävä olen niinkuin kerrot mutta katsotaan minkälainen.

    • Eijumanäitä

      Rohkeudesta vaahdotaan puolin ja toisin ja se riittää nimettömiin viesteihin ja ystävyydestä vaahdotaan eikä se riitä yhtään sen enempään.
      Vetäkää hei vähän johtopäätöstä omista saduistanne.

    • uskomatontapaskaa

      Voi vittu mitä paskaa

      • yökyöpelitaas

        haistattelemassa.


      • KyöPeLiYö
        yökyöpelitaas kirjoitti:

        haistattelemassa.

        Kuuleppa en täällä haistattele, korkeentaan veetuilen, jos minulle veetuillaan. Niih : ).


      • aisäkösiis
        KyöPeLiYö kirjoitti:

        Kuuleppa en täällä haistattele, korkeentaan veetuilen, jos minulle veetuillaan. Niih : ).

        olit sitä mieltä että alotus oli sulle henk.koht. ja oikeutti veetuileen.


      • Kunhankysäisen
        KyöPeLiYö kirjoitti:

        Kuuleppa en täällä haistattele, korkeentaan veetuilen, jos minulle veetuillaan. Niih : ).

        Viittaan sanoihisi " jos minulle veetuillaan " ja siltä pohjalta kysyn mistä kukaan täällä voisi tietää mikä kirjoitus on kenellekin vai laitatko summamutikassa kaiken ns. veetuilun palstoilla sen tuntemasi ihmisen piikkiin.


      • Tiedoksesivain
        KyöPeLiYö kirjoitti:

        Kuuleppa en täällä haistattele, korkeentaan veetuilen, jos minulle veetuillaan. Niih : ).

        En syyllinen nyt enkä aiemmin.
        Ei kuulu tapoihini.
        Viikonloppua.


      • KyöPeLiYö
        Kunhankysäisen kirjoitti:

        Viittaan sanoihisi " jos minulle veetuillaan " ja siltä pohjalta kysyn mistä kukaan täällä voisi tietää mikä kirjoitus on kenellekin vai laitatko summamutikassa kaiken ns. veetuilun palstoilla sen tuntemasi ihmisen piikkiin.

        Noh, heh : D, jos nim. yökyöpelitaas luuli tuota Riston veetuilua, minun ak KyöPeliYön juttuloiksi erehtyi : ). Josittelut laitan yleensä sille, joka ihka oikeasti hyökkää irli tahi somessa. Mieluummin kumminkin käytän hymyä, joka aiheuttaa lihassupistusta huulissa. Se on mukava tunne. Täällä ei tiedäkkään kuka mitä missä teki tekee ; D)).


    • Kerrorohkeasti

      Jos edes itse olisit ollut rehellinen niin tämä sun " vakuuttelu ystävyydestä johon voisin uskoa. Minä sentään pyysin anteeksi ja tiesit valeistani silloin. Kumpa olisit kertonut siitä viestistä ja syyn siihen. Se tulee minua vaivaamaan kunnes kerrot syyn. Eikä se että väität että et ole koskaan ottanut yhteyttä kuullostaa tosi typerälle. Etkö käsitä ettei me voida ystäviä olla ennenkuin sinäkin rohkeasti kerrot tuon valheen. Kun rohkeasti sanot sen laittaneesi ja miksi voisin edes jotenkin luottaa sanomiseesi. Muutoin katson tämän olevan sinun kostoa hakeva " urkit tietoja jota voit käyttää. Eli kun sinä itse rohkeasti sen kerrot mulle niin pääsisi tästä paskan tunteesta eroon. Näen sut nyt pelkän kiusankappale olevan. Ole siis rohkeasti rehellinen kuten minä. Omat valheeni kannan kuten anteeksi pyysin. Ja kun tämän tekisit pääsisin tästä paskanolon tunteesta joka on kanssasi.

    • Kovinlaajakäsite

      Mitä kenellekin merkitsee sanat todellinen ystävä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      2062
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      57
      1773
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      59
      1644
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      6
      1577
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1545
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1465
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1336
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1301
    9. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      79
      1240
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1193
    Aihe