Kellon suoran ikuisuusprojekti

SaakelinTunarit

Kenen omakotitalon rakennustyömaa on ollut sen 30 vuotta tuossa Kellon suoralla? Mikähän on tarina tämän takana? Tuo maamerkki pitää kohta julistaa suojelukohteeksi.

16

2024

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huhujenvartassa

      Olen kuullut että rakentaja muutti Ruotsiin ja homma jäi kesken.

    • KellonSuurinJönssi

      Muistan ihmetelleeni tuota työmaata jo 6-vuotiaana pyöräillessäni ohitse. Nyt yli kolmikymppisenä näkyy olevan samassa vaiheessa kuin 90-luvun alussa.

      Olen kuullut semmoisen version että kyseessä oli Nokian insinööri joka yritti rakentaa talon ilman velkaa. Tiedä sitten...

      • JUARUKELLO

        Minäkin muistan kun mietin 5-vuotiaana kyseistä taloa. Olen kyllä kuullut aika tarkahkonkin selityksen, mutta en ole mikään "JUORUKELLO" HEHE


    • katseellaseuraaja

      Aivan tavalliselta kansalaiselta ei onnistu omakotitalon rakentaminen tuollaisena monta vuosikymmentä kestävänä projektina. Rakennuslupahan on voimassa vain tietyn ajan. On tainnut vanhuus yllättää jo tämänkin rakentajan.

    • Öööööööööööö

      Näinhän se on, yrittää rakentaa ilman velkaa. Käyttää ylimääräisen, kun jää ja ei näytä jääneen kovinkaan usein. Ikkunat tuli, kun meinas tulla puskutraktori.

    • kateusviekalatkinvedestä

      Ei ole teidän pörssistänne pois joten jatkakaa vain ihmettelemistä.

    • Karcet

      Ei pitäisi tyhjätalo ketään häiritä, rakentaja ei ole tehnyt ”fuskaamalla”, vaan tarkasti koska aikaa on mennyt. Tuskin tulee kiireellä tehty hometalo. Tulee talo jossa asuu onnellinen perhe, vai onko rakentaja poikamies?

    • oisentoma

      Älkää hamutko toisen omaa.

    • isotpojatkertoi

      Jos vilkaisette toiselle puolen tietä niin siellä jököttää samanlainen talo ja ihan valmiina. Joku legenda kertoi että oli vekslausta rakennusluvan kanssa omistajalla niin joutui tekemään toiselle puolelle uuden.

      • luuloeioletiedonväärtti

        Terveisin hevosmiesten tietotoimisto.


    • HyvinVuoksi

      Miksi kaikki täällä selitätte arvauksianne, kun ette tiedä? Menkää vaikka värityskirjaa värittämään. Sitten vielä toiset kommentoi toisten arvailuja että "niin se on" "niin se on" vaikka ei oltais edes alkuunkaan oikeassa!!!

      • öööööööööööööööö

        Kuitenkin uhkaus auttoi rakennusvalvonnasta, että ikkunat oltava noin 10 vuotta sitten. Siihenpä se sitten jäi.


    • Liekkötottatämäkään

      Itse kuullut tälläisen version aiheesta.Tien toisella puolen on tosiaan valmiina ulkomuodoltaan samanlainen valmis talo.Silloinen talon omistaja oli korkeassa virassa H-putaan kunnalla(toiminnan johtaja,nais-henkilö).Nyt kesken oleva talo olisi aloitettu ilman rakennuslupaa
      ja kunnan rakennusvalvonta lyönyt kapuloita rattaisiin sen jälkeen kun huomattiin talon matkivan tätä tien toisella puolella olevaa.
      Ilmeisesti kohteeseen ei ole saatu rakennuslupaa ollenkaan.
      ps. saa korjata virheelliset tiedot

      • PellossaSähiseväPistäjä

        Sellaista muistelin itse, että se valmis talo ilmestyi sinne keskeneräisen aloittamisen jälkeen, tai saattaa olla että se oli metsän takana ja metsä kaadettiin edestä, mutta en ole varma koska tämä ketju sekoitti muistikuvat. Sitä tarinaa minkä minä totena kuulin ei ole täällä juoruluolassa mainittu, eikä siinä mitään ihmeellistä ole.


      • Anonyymi
        PellossaSähiseväPistäjä kirjoitti:

        Sellaista muistelin itse, että se valmis talo ilmestyi sinne keskeneräisen aloittamisen jälkeen, tai saattaa olla että se oli metsän takana ja metsä kaadettiin edestä, mutta en ole varma koska tämä ketju sekoitti muistikuvat. Sitä tarinaa minkä minä totena kuulin ei ole täällä juoruluolassa mainittu, eikä siinä mitään ihmeellistä ole.

        Minustakin se valmis talo ilmestyi sinne sen jälkeen kun keskeneräinen oli ollut muutaman vuoden rakenteilla kesken. Mutta eipä asia minulle kuulu.


    • Anonyymi

      Keijon talohan se

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4582
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1764
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe