Jänitti. Uusi lukukausi oli alkamassa ja vanha opettajamme Kerttu oli jäänyt jo eläkkeelle. Olin 9 luokalla ja uusi opettaja oli 1 minuutin myöhässä. Kaikki olivat jo luokassa ja odottivat. 2 minuuttia.. 3 minuuttia ja ovi aukesi. Sisään astui n. 22 vuotias komea mies kädessään ruskea salkku ja sen perässä tuli vanha, partaukko-reksimme. -Huomenta ja anteeksi viivästys. Tämä nuori opettaja herra eksyi hieman koska käveli koulun ohi. No niin, vain 3 minuuttia kultaista opetusaikaa tuhlaantui.. Aloittakaahan ripeästi, reksi sanoi ja lähti kelloa vilkuillen. Vai vilkuiliko se oppilaita?
Vastaukset 1
Make lopetti meidän koulussa. Sen oli tarkoitus vaihtaa maisemaa kokonaan. Myydä asunto ja kesämökki ja lähteä ulkomaille. Asunto meni kaupaksi jo keväällä. Mökkiin se jäi kesäksi asumaan. Sain siltä kesätöitä mökin myyntikuntoon saattamiseksi. Pihan laittoa, maalausta ja nikkarointia. Ajoin mopolla aamulla paikalle. Oli sovittu että voisin välistä olla Maken luona yötä. Aloitimme aamun uimalla ja saunomalla. Olimme alasti. Maken vartalo oli kuin salilta suoraan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791742
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109913En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo107734Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207664- 133628
- 51585
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51562Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä19558- 37546