Vierumäki Haaga-Helia liikunnanohjaajaksi 2017

Tulevavieru

Tänne kaikki ketkä hakemassa vierulle. Kaikkea aiheesta ja pääsykokeista.

6

303

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oniva

      Huomenna tulee ennakkomateriaalit! Jee, hieman jännittää :)

    • kurkkumaja

      Onkohan paljon hakijoita?

    • vieruhakija

      Täällä kanssa hakija! Olen harrastanut ratsastusta monta vuotta ja jalkapalloa pari vuotta. Nyt viimeiset muutaman vuoden saliharrastus on kuulunut päivittäiseen elämään ja kiinnostut fitnesslajeja kohtaan kasvanut. Jännittääkin vähän että mahtaakohan olla mahkuja kun ei harrasta perinteisiä jalkapallo jääkiekko ja taitoluistelu lajeja. Olen viimeiset neljä vuotta joka vuosi ollut kesätöissä mutta ei valitettavasti ole liikunta-alan puolesta kokemusta ja siitä saisi pisteitäkin... liikuntadiplomia sentään suoritan parhaillaan. Kiinnostaakin, että onko kaikilla muilla sitä työkokemusta liikunta-aloilta? Olen kuitenkin sosiaalinen ja uskon saavani ryhmätehtävistä ihan hyvät pisteet. Myös liikunnassa kaikissa lajeissa semmoiset perustaidot. Millaisilla lähtökohdilla muut hakemassa? Ja kiinnostaa myös onko Salosta tai lähiseudulta hakijoita?

    • punahärkä

      Onko siinä jonkinlainen haastattelu ja jos on miten kannattaa valmistua?

    • MinnaHyky

      Heippa, mulla on aika hyvät perustaidot kaikista lajeista. Jostai vähemmän jostain reippaaasti enemmän. Töitä teen liikunta ja terveyspuolella jo pian 3 vuotta, toivottavasti siitä saa pisteitä ja kompensaatiota jos jokj menee mönkään. Eniten jännittää että pääsee edes soteli kokeesta läpi jotta pääsisi varsinaisiin vierumäen kokeisiin. Jännittää kovasti!

    • Hakijana

      Täälä kanssa yksi hakija, joka olisi tulossa pääsykokeisiin keskiviikkona 7.6. Onko muita samalle päivälle tulijoita täälä? Itse myös harrastanut salia pian kymmenen vuotta, mutta en ole työskennellyt alalla, joten pitää yrittää olla kovemmalla ja innokkaammalla asenteella mukana. Yrittänyt yleiskuntoa kohottaa tässä nyt muutamien viikkojen ajan, vaikkakin aika huonolla menestyksellä. Toivottavasti olisi suhteellisen hyvä jokaisessa osa-alueessa niin voisi mahdollisesti päästä sisään. Kuinkahan paljon on edellis vuosista muuttunut pisteytys liikunnallisuuden osalta? Cooper ym. 3p. suoritus ollut joinain vuosina miehillä 3200? Ei tällänen 100kg millään jaksa tuollaista matkaa juosta :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      287
      3192
    2. 202
      2898
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      71
      2484
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      223
      1958
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      14
      1392
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1327
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1298
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1267
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      162
      1231
    Aihe